Follow my blog with Bloglovin

2013. augusztus 6., kedd

Tattoo mánia- Carpe Diem

Akik régóta olvasnak, azok tudják, hogy kedvelem a tetoválásokat, sőt már írtam is egy posztot róla, ami igen népszerű a mai napig. Ha még nem olvastátok el, akkor ITT megtaláljátok.
Amikor az a bejegyzés íródott, akkor még egy-illetve két tetoválásom volt(egy időben készült mindkettő, ezért én mindig egynek mondom), viszont már akkor is tervben volt a következő. 
Nem vagyok egy elhamarkodott típus, szeretem vagy százszor átgondolni, hogy mit és hogyan, hiszen ez egy életre szóló dolog,nem lenne jó ha mondjuk fél év múlva megbánnám, vagy már nem tetszene.
Szóval sok-sok gondolkodás után végre a hétvégén rászántam magam, és egy újabb tetoválás boldog tulajdonosa lettem! :)

Az elkészült mű:


CARPE DIEM:
 latin kifejezés "Ragadd meg a napot!" vagy az elterjedtebb jelentése: "Élj a mának!"- nagyon régóta az egyik kedvenc kifejezésem, viszont sokszor megfeledkezek róla, de talán ezután majd nem fogok! :)

A következő tetoválás is tervben van már, talán lehet hogy van benne igazság, hogy az első tetoválás után nincs megállás..:D

Nektek van tetoválásotok?/Vagy esetleg tervben van már?

Szeretnék személyesebb jellegű bejegyzéseket is írni, ötleteket várnék, hogy titeket milyen téma érdekelne?? :) Várom a válaszokat kommentben ;)

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett.kiváncsi vagyok mit tervezel következőnek:)

    VálaszTörlés
  2. .ez is szep lett, az elozo is tetszik :)
    nekem eddig csak egy tetovalasom van, mar eleg regi, de ma is ugyanazt a mintat valasztanam, nem bantam meg :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép, és a mondanivalója is fontos és jó, ez olyasmi, amit nehéz mindig észben tartani, pedig fontos gondolat :) én is imádom a tetkókat, nekem is van egy, de tuti lesz még szerintem :D

    VálaszTörlés
  4. Szép lett szerintem is! Egy 10-es skálán mennyire fájt, mert lábfejen elég vékony a bőr ebből gondolom, hogy durva lehetett??! :O

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )