Follow my blog with Bloglovin

2013. augusztus 11., vasárnap

Manikűrvadász 3.

Csajook, a mai napra hoztam a manikűrvadász 3. fordulójának a manikűrjét. Az előző fordulóban is részt vettem,ami nagyon megtetszett, így nem volt kérdéses, hogy a következőre is jelentkezni fogok. Amint megláttam Marcsinál, hogy lehet jelentkezni, azonnal ment is az e-mail..:) Ezután már alig vártam, hogy megtudjam, kinek a blogjáról kell nekem manikűrt elkészíteni. 

Körmünk blogról kellett választanom, ahol három nagyon aranyos csaj mutatja be a szebbnél szebb manikűrjeit. Petra alkotásai közül választottam, és bevallom, hogy nagyon nehéz volt a választás, több is megtetszett,amit szívesen elkészítettem volna, de a legtöbbhöz az én körmöm nem lett volna elég hosszú. Aztán megláttam ezt a manikűrt, és tudtam hogy ő lesz az igazi:


És végül egy kis módosítással ez lett belőle:

Egy gyönyörű Barry M lakkot használtam alapnak, amit még nem mutattam be a blogban,pedig az egyik kedvenc lakkom. Majd miután megszáradt, egy fekete essence díszítő lakkal elkészítettem a széleket. Aztán az essence Crazy Good Times ezüst csillogós lakkal kitöltöttem a fekete részeket. A gyűrűs ujjamat pedig csak ezüst csillogóssal festettem ki. 
A végeredmény nekem nagyon tetszik, örülök hogy ezt a manikűrt választottam.

Nektek hogy tetszik??

A többiek munkáit is nézzétek meg! :)


Puszii, Ivett

10 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )