Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 3., kedd

Inspiration-Autumn

Sziasztok csajok!
Jelentem visszatértem, végre! :) Már nagyon hiányzott a blogolás, de a szabadság alatt semmi időm nem volt, aztán a laptopom szervizbe került, és ezért muszáj volt szüneteltetnem egy picit. Viszont mostantól nem hagylak titeket posztok és olvasnivaló nélkül! ;)
Először is egy kis inspirációs képgyűjteménnyel készültem, mert sajnos vége lett a nyárnak, de tovább kell lépnünk, és szerintem az őszi időszak is tartogathat rengeteg szép élményt és pillanatot. Csak rajtunk múlik ;) Most pedig megmutatom hogy számomra miről is szól az ősz, és mit szeretek benne a legjobban:

<3 Változáás <3



<3 Meghitt élmények, pillanatok <3

<3 Lazulós, semmit tevős esték <3


<3 Finomabbnál finomabb italok <3



<3 Kötött pulcsik, sálak..
Réteges, mégis divatos öltözködés <3




<3 Csinos, meleg lábbelik <3




<3 Meghitt otthon <3






<3 Hallowen-i időszak <3



<3 Vörös ajkak és bordó-sötét körmök <3




<3 Csodás pillanatok <3


Remélem sikerült megkedveltetnem veletek egy picit ezt az évszakot! :)

Kíváncsi vagyok hogy ti mit szerettek a legjobban ebben az időszakban? :)

Legyetek jók, és szép napot nektek! 

Puszii, Ivett

10 megjegyzés:

  1. ááá imádom az őszt, de most hogy ezt végignéztem, még jobban :)))

    VálaszTörlés
  2. végre újra itt. :)
    én nem kedvelem az őszt szerintem már nem létezik....gyerekként szerettem akkor minden más volt,most már valahogy nem létezik a 4 évszak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben van valami..de azért a hangulata szerintem még megmaradt..:)

      Törlés
  3. Én imádom az őszt, ez a kedvenc évszakom :) imádom a falevelek színeit, a kötött naagy pulcsikat, sálakat, meleg teákat, forró csokizni menni vagy itthon elkészíteni, sütit sütni, ágyikóba bújni és filmezni vagy sorozatokat nézni kzben illatgyertyát gyújtani...annyira várom az igazi ködös hűvös őszi estéket!!!
    Nagyon jó képek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Ezekkel én is így vagyok..szeretem az őszt! :)
      Viszont azért a nyarat picit jobban kedvelem..:))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm, próbáltam minél hangulatosabb képeket összeválogatni :)

      Törlés
  5. Nem igazán van még kedvem az őszhöz... (Hova tűnt a nyár???) De ezek a képek kicsit meghozták a hangulatomat. :) Manik nagyon tetszenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyár az mindig gyorsan elszalad..sajnos..:(
      Viszont az őszben is mindig van valami jó..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )