Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 5., csütörtök

Essence Gel Nails at Home használata

Ezt a bejegyzést már nagyon régóta meg szerettem volna írni, de mindig közbe jött valami..:S Viszont most bemutatom nektek az essence nagy újdonságát, amire szerintem nagyon sokan kíváncsiak vagytok.
Először is én azért vásároltam meg ezt a készletet,mert a munkám miatt a körmeim letöredeztek, és lakkozás sem tartott tovább 2napnál. Szóval alig vártam hogy kipróbálhassam, és reméltem hogy megoldja majd ezeket a problémákat, és végre megint szép manikűrrel szaladgálhatok nap mint nap :)
Ha érdekel titeket, hogy hogyan teljesített,akkor olvassatok tovább ;)

Az egész készlet:
Ami tartalmaz
-LED lámpa 
-Starter Kit : én a színes manikűrhöz valót vettem meg, de van francia manikűrhöz való is.

Starter Kit:
-Cleanser/körömlakk lemosó: a használat előtt fontos,hogy letisztítsd vele a körmöd, és a gél rétegek után a felesleges zselét tudod vele eltávolítani.
- Primer: Fontos, hogy zsírtalanítsd a körmöd felületét, hiszen így jobban rátapad a zselé.
- Peel off gel base: a lehúzható zselés alapréteg
- Clear gel top coat: miután a manikűr megszáradt, ezzel a zselés réteggel fixálod. 
- Használati utasitás: érdemes áttanulmányozni..:)


A primer és a zselék ecsete is a szokásos körömlakkokhoz hasonlít, a használata könnyű, szépen és pontosan lehet velük dolgozni.

A Használata:

1. Miután a körömágybőrt megigazítottuk és a körmünket is rendbe tettük-körömreszelés-a Cleanser körömlakklemosóval és egy vattakorong segítségével megtisztitjuk a körmünket.


2. Ezután a Primer-el zsírtalanítjuk a körmünket. Fontos, hogy ezután ne érjünk a körmünkkel semmihez, mert ezt a folyamatot különben meg kell ismételni. Várunk néhány másodpercet, és már kenhetjük is a zselét.

3. Jöhet a Peel off gel base. Én egyszerre kettő körmömet festem csak ki, de lehet egyszerre mind a négyet is, viszont nálam akkor előfordult hogy elfolyt a zselé. Közepes réteget szoktam használni, és ha véletlenül a körömágybőrre kerülne belőle akkor egy narancsfa pálcával távolítsuk el.
Helyezzük be a lámpába az ujjunkat, és nyomjuk meg a lámpa tetején található gombot. Egy perc után automatikusan kikapcsol, ami szerintem nagyon hasznos, hisz nem kell figyelni az időt..:)
A mutató ujjakat külön tegyük a lámpába egyenként.

4. Miután megkötött a zselé és kikapcsolt a lámpa, a Cleanser-t használjuk és a ragacsos zselé maradványokat egy vattapamacs segítségével távolítsuk el. Így néz ki a zselés alaprétegünk,amire már lehet is lakkozni:

5. Egy tetszőleges körömlakkal lakkozzuk ki a körmünket, akár mintát is nyomdázhatunk rá vagy kövekkel is díszíthetünk. A lényeg az, hogy várjunk vele amíg teljesen megszárad!
Én az új essence sparkle sand effect körömlakkot használtam,amiről hamarosan hozom a képeket is ;)

6. Miután megszáradt a körömlakk, jöhet az utolsó lépés: a Clear gel top coat használata. Ugyanúgy kell használni mint a Peel off base-t.

7. Miután készen vagyunk ezzel is, már csak ismét a felesleges zselémaradványokat kell eltávolítani, és készen is vagyunk! :)
A végeredmény:


A folyamat nálam körülbelül egy órát vesz igénybe, de ez a körömlakktól is függ, vagy a díszítéstől.

Az eltávolítása sem okoz nagyobb problémát. Csupán egy narancsfa pálcára van szükségünk, amivel a zselés réteg alá kell nyúlni, és már le is tudjuk húzni a réteget:

A tartósságáról: Azt még nem teszteltem, hogy 10 napig tényleg bírja-e,viszont olyan 5-6 napig igen. De én 3-4 nap után váltok,nem szeretem ha sokáig ugyanolyan színű a körmöm..:D

Végeredményben nekem segített helyre tenni a körmeimet, mert tényleg katasztrófálisan néztek ki, és így nem törik és szakad be egyáltalán. Viszont elsőre nekem sem sikerült szép manikűrt készíteni vele, gyakorlás szükséges hozzá, ha csak nem vagyunk profi manikűrösök...:D

Az árak: 
(sajnos nem tudom hogy Magyarországon milyen áron lesznek majd elérhetőek)
LED lámpa: 24.95 Euró
Starter Kit: 9.95 Euró

Remélem segítettem egy picit a döntésben, ha eddig nem voltatok biztosak benne,hogy kipróbáljátok-e ezt a terméket.

Ti beruháztok rá? :)

Puszii, Ivett


15 megjegyzés:

  1. huu nagyon szuper ez a bejegyzés. :)erősen gondolkozok a megvételén.....

    VálaszTörlés
  2. De jóóó! Egyszer csinálsz majd egy sima lakkal is manikűrt, hogy használod ezt a szerkezetet? Kíváncsi vagyok hogy mutat egy nem homok hatású lakkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Különbség nincs közte, de a blog facebook oldalán tettem már fel 1-2 képet sima lakkal is :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper beszámoló , tetszik! :) És az eltávolítása nem is olyan vészes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök hogy tetszik! :)
      Igen az sem olyan vészes! :)

      Törlés
  4. Szerintem szuper és az ára sem vészes. Simán megvenném!
    Az külön tetszik, hogy könnyű az eltávolítása. Már sok rémtörténetet hallottam e gél-lakk lemosásról... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen én is hallottam már a sima gél lakkokról néhány dolgot. De ennél tényleg jóval könnyebb az eltávolítása. :)

      Törlés
  5. De jó, hogy máris írt róla valaki! :) Jó lenne beszerezni, de most nem érez prioritást az ára miatt nálam, de jó, hogy van egy ilyen olcsóbb lehetőség, ha úgy alakul majd, akkor beszerzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen főleg a lámpa a húzósabb, de csak egyszer kell rá beruházni..:)

      Törlés
  6. Szia köszi hogy leírtad , nekem is pont az problémám hogy a munka , egyéb dolgok miatt letöredezik vagy hamar lekopik a körömlakkom :/ hiába használok ilyen olyan fedő/alap lakkot.

    Megkérdezhetem honnan rendelted ezeket?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen, én is próbálkoztam többféle fedőlakkal, de ugyanúgy lekopott a lakk és betört a körmöm. Szerintem érdemes kipróbálni ezt a zselés készletet..:)
      Németországban vettem, de még ebben a hónapban Magyarországon is megjelenik, leginkább a Müller drogériákban érdemes keresni! :)

      Törlés
  7. Köszönöm szépen a válaszod :)

    Akkor majd még várok rá . Hogy megjelenjen :D Igaz még sajnos nem láttam ... :(

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nekem van már UV lámpám és azt hiszem Master Nails primerem. Szerinted muszáj az Essence primer vagy jó az ami itthon van? Mert erősen gondolkozom ,hogy beruházzak-e erre , mert nekem is elég erősen szakadoznak be a körmeim hiába használom a Sally Hansen Hard As Nails Nylon+Retinol ápoló lakkot. :S
    Üdv: Dóri (dollysnailhungary.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Először is ne haragudj, hogy most válaszolok! Úgy gondolom, hogy ha van otthon már primered, akkor felesleges megvenni a essence primert is, szerintem különbség nincs köztük! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )