Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 16., hétfő

Heti képgyűjtemény

Csajook, egy újabb kellemes őszi hét veszi kezdetét..:) Hoztam is hozzá az inspirációs képeket:

Csak rajtad múlik hogy milyen napod lesz! Állj pozitívan hozzá a dolgokhoz! :)


Perfect őszi outfit..


Valaki meglephetne engem egy ilyen könyvvel.:)

Ezek a kiegészítők..csodásak*.*


Mennyire szuper lehet itt felébredni...igaz lehet hogy küzdenék a tériszonnyal..de akkor is mesés..


Abszolút LOVE..*.* 
Kezdem elővennni a pirosas-bordós árnyalatú lakkjaimat..imádom őket ősszel..:)

Szegecs-mánia..

Mennyire cuki ez a szívecskés kivágású pulcsi..:)

Hamarosan ideje lesz elővenni a bokacsizmákat. Én még keresem a tökéletes motoros csizmás fazont..

Na neeee....ide az összeset..*.*
Heti sminkötlet: Ideje lesz elővenni a sötétebb rúzsokat a neszeszer aljáról, és viseljük bátran ;) Én imádom!

Heti frizuratipp: Hercegnős copf...:))


Heti DIY ötlet: egy kis festegetés és kész van a mutatós őszi dekorációnk :)

Heti finomsáág..:)


+1 Zene a hétre Nektek :



Kellemes hetet kívánok nektek csajook! :)

Puszii, Ivett



2 megjegyzés:

  1. A második képen lévő outfit, a körömlakk és a szegecses dzsekik big big love!!!!!!!! :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/09/weekly-inspiration_16.html

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép képek :D a 2. képen az outfit nekem is tetszik :)

    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )