Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 30., hétfő

Manikűrvadász 4.

Elérkeztünk a Manikűrvadász immár negyedik fordulójához, aminek a házigazdája Lora volt a Lora in Nailwonderland blog írója. :) Eddig a négyből három fordulóra jelentkeztem, az elsőről sajnos lemaradtam.A második és harmadik fordulós manimat ITT és ITT megtaláljátok,ha lemaradtatok volna róla.
 Nagyon jópofa ötletnek tartom ezt a leginkább kihívásnak mondható dolgot, aminek a lényege az, hogy a jelentkezők között párokat sorsolnak ki, és mindenkinek egy másik blogról kell elkészíteni egy tetszőlegesen kiválasztott manikűrt.

A mostani sorsolásnál az én párom Djkaty blogja lett, akit már régóta nagyon szívesen olvasok, és figyelemmel kísérek, ezért nagyon örültem, hogy az ő manikűrjei közül tudok választani. :)

A választásom erre a manira esett, a színek is nagyon tetszenek , és ez a "maszatos" mintás megoldás is bejövős:




Hasonló színeket használtam én is, viszont annyit változtattam, hogy a gyűrűsujjamat egy az egyben befestettem ezzel a csodás, újdonsült P2 liquid sand lakkal:




Alapnak a Moyra Pastel-os, 607-es számú babarózsaszín lakkot használtam. A mintát és a gyűrűsujjamat pedig a P2 Sand Style 030 Seductive körömlakkal készítettem el.

A végeredmény nekem nagyon bejött, szerintem jól passzol egymáshoz ez a két szín, és ez a sand lakk pedig mesés, komolyan mondom.

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett

Vessetek egy pillantást a többi alkotásra is :





10 megjegyzés:

  1. Egyetértek, ez a sand lakk csodás, a felderengő aranyszín nagyon bejön :-) Milyen rég is volt már az én verzióm... :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színeket választottál, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Színösszeállítás szép, de a végeredmény nekem nem tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek a színek és az a P2 sand lakk...gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon vagány! :D Annak a Sand lakknak valami hihetetlen csodás színe van! Imádom :)

    VálaszTörlés
  6. Szép lett, jól néz ki együtt ez a két szín és textúra :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )