Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 18., szerda

Flormar Supershine Nr.49

Csajok, a mai posztban a mostani kedvenc körömlakkjaim egyikét szeretném nektek bemutatni. 
Amikor Budapesten járok, mindig megnézem a Flormar standot, és vagy fél órát ott töltök, mert annyi a választék hogy egyszerűen döntésképtelen vagyok, legszívesebben vagy száz lakkot megvennék úgy kapásból..:D Na de muszáj visszafogni magam, és amikor utoljára pár hete megnéztem a kínálatot, két lakkot haza is hoztam magammal. Mindkét szín kívánságlistás volt, az egyik a neon citromsárga, amiről már tettem fel egy képet facebook-on, de szeretném majd itt a blogon is megmutatni nektek.
A másik  egy neonosba hajló zöld szín, amire ha kíváncsiak vagytok akkor olvassatok tovább ;)

Az üvege a már jellegzetes Flormar design: hosszúkás kupak, rajta a márka nevével.
Az üvegcsében összesen 10 ml lakk rejtőzik, elleszek vele egy darabig szerencsére..:)
Az ecsete közepesen vastag, henges arakú és a vége egyenesre vágott, picit oda kell figyelni a körömágynál, de egyébként szépen lehet vele lakkozni.
A hátulján megtaláljuk a címkén a számot, ami a 49-es. 



Lássuk milyen is felkenve:

Mivel a színe elég világos, így óvatosan kell felkenni, de két közepes réteggel ilyen szép eredményt lehet elérni. 
A képen is látszik hogy mennyire fényes a finishe, tényleg megérdemli a Supershine kifejezést.

Picit feldobtam a gyűrűsujjamat, a másik kedvenc Flormar lakkommal:

A 392-es holo szépségről már írtam egy bejegyzést, ha még nem láttátok ITT megtaláljátok.

Végül az Essence zselés fedőlakkot használtam. 

A végeredmény szerintem nagyon csodás..
Komolyan mondom rengeteg lakk vár tesztelésre, de az utóbbi időben sokszor nyúltam ezután a szépség után..:)

Nektek hogy tetszik??
Kedvelitek a Flormar lakkokat/márkát?
Melyik a kedvenc körömlakkotok közülük?

Puszii, Ivett



5 megjegyzés:

  1. gyönyörű ez a szín, holo lakkal meg valami eszméletlen jó. :)

    VálaszTörlés
  2. Hű nagyon szép, de a holo lakkal még szebb! :)

    VálaszTörlés
  3. Tyűű milyen intenzív szín, nagyon tetszik. Nem vagyok az a nagyon zöldes, sőt kifejezetten utálom a zöldet, de ez most tényleg vmi gyönyörű. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )