Follow my blog with Bloglovin

2013. szeptember 29., vasárnap

Beleive in yourself - Higgy önmagadban!

Még nem említettem nektek, de múlt héten elkészült a harmadik tetoválásom is, aminek szintén fontos szerepe van az életemben. Először mikor gondoltam rá, hogy közzéteszem a blogon, akkor úgy voltam vele, hogy az írás mindent elmond. Majd utána jöttek a gondolatok, hogy ezt azèrt meg kellene bővebben fogalmazni, hogy mégis megtudjátok miért fontos is ez nekem, és szerintem nem csak én vagyok egyedül ezzel a problémával a nagyvilágban.


Szerintem észrevettétek már, hogy a tetoválásaim szinte mind olyan helyen vannak, amik nem mindennap láthatóak. Nem hiába, hiszen elsősorban magamnak készíttettem el, számomra fontos, és nem azért hogy ezzel divatozzak úgymond. Egyébként is másoknak csak egy tetoválás, és kész- nekem van leginkább jelentősége. 


Na de térjünk is rá a lényegre: sajnos nekem sem tökéletes az életem, és szerintem senkinek sem. Sokszor éreztem már úgy, hogy az önbizalom szintem szinte a padlót verte, hogy én nem vagyok képes semmire sem és semmit sem érek.  Okés hogy az ember nem lehet mindig happy, de azért észre vettem, hogy ez a negatív kisugárzás és életérzés már nem normális, és nem kellene így lennie.

Belegondoltam, hogy ha én nem hiszek és bízok önmagamban, akkor más hogyan fog? Másnak miért is kellene? Valljuk be hogy egy olyan ember, akinek az önbizalma szinte nulla, és nem hisz magában, azt érzékelik a körülötte lévő emberek is. Ez nem jó. Nagyon nem.



Hogy szeretnéd megkapni álmaid állását? Úgy hogy csak sóvárogsz utána? Vagy ha esetleg meg is van rá a lehetőség, akkor úgy vágsz bele hogy nekem úgy sem fog menni..nyilván nem fog az sokáig tartani. Ezeket mind magadtól fosztod meg. Mert ha hinnél önmagadban, hogy sikerülni fog, megcsinálom, akkor az bizony akkora energiát fog adni, hogy nem lesz előtted akadály és menni fog biztosan.

Vagy a másik nagy példa szerintem az, amikor oda vagy álmaid lovagjáért, és gondolatban már leélted vele az egész életed-na de ki vagy te, veled úgysem jönne össze,mert te nem vagy elég jó hozzá. Na persze hogy egy ilyen negatív gondolatokkal teli lánnyal nem is fog összejönni, mert ki szeretne maga mellé egy ilyen embert? Senki. De ha hiszel önmagadban, egyből pozitív lesz a kisugárzásod, ha elhiszed hogy nem csak álmodozhatsz róla, hanem a valós életben is egy pár lehettek akkor máris adott az esély, már csak annyi kell hogy ezzel a kisugárzással és csinos, ápolt külsővel felkeltsd a figyelmét! Mert így már menni fog, ha pedig nem jön össze akkor nem is érdemel meg téged! ;)

Tudom, hogy nem mindig könnyű, de csupán elhatározás kérdése,mint minden más is az életben. Gondoljunk csak bele: egy életünk van, ne pazaroljuk el azzal, hogy csak álmodozunk és búslakodunk, hanem álljunk úgy hozzá, hogy igenis jó vagyok,sikerülni fog, mert hiszek benne! 

Majd meglátod, hogy ez a pozitív életerő, kisugárzás hogyan megváltoztatja az életedet..a pozitív kisugárzás bevonzza a kedves pillanatokat, dolgokat, apró örömöket az életedbe, és az emberek is más hogy fognak viszonyulni hozzád.



Az elmúlt időszakban sikerült észhez térnem, és megpróbáltam pozitív gondolatokkal picit felturbózni magam, a tetoválás pedig még egy lökést adott előre. Menni fog! Vannak terveim, amiket előbb-utóbb meg is szeretnék valósítani, és tudom hogy ezzel a hozzá állással sikerülni is fog! Mert hiszek önmagamban.



14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik:) Pont múlt héten gondolkoztam egy 'Beleive in yourself' tetováláson:) Amihez amúgy egy nemrég történt story is kapcsolódik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szerintem ez az a tetoválás amit sosem fog megbánni az ember, mert ha ránézel akkor mindig emlékeztet arra hogy miért is csináltattad..:) Ha rászánod magad, és neked is elkészül, akkor kíváncsian várom a képet róla :)

      Törlés
  2. annyira jó volt ezt olvasni!! :)) én is sokszor küzdök ilyesmikkel, és pont most határoztam el pár napja én is, hogy megint megpróbálok pozitívan gondolkodni és abba az irányba terelni a dolgokat :)) sok sikert, és gratula, hogy megy és hogy jobb lett! :)) néha tényleg nehéz kimászni egy gödörből... de ez sokat segít :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A cél az volt, hogy mindenki aki ezt elolvassa, azt feltuningoljam lelkileg, és jó olvasni, hogy sikerrel jártam! :)
      Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  3. Hú, nagyon tetszik!
    Egy apró, tényleg nem rosszindulatú megjegyzés, hogy helyesírásilag higgy. De a tetkó szuper, és a gondolatok is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök hogy tetszik! :)
      Rögtön javítottam is ezt a kis bakit, és egyáltalán nem haragszom, sőőőt köszii hogy szóltál! :)

      Törlés
  4. szuper lett a tetkód.én is azok közé tartozom,akik nem hobbyból tetováltatnak,mert annak mi értelme van?nagyon jó lett ez a poszt még sok ilyet a jövőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nagyon szeretem ezeket a bejegyzéseket másoknál is olvasni, és ezek a pozitív visszajelzések erőt adnak hozzá, hogy én is minél több ilyen bejegyzést írjak :)

      Törlés
  5. most szívemből szóltál. :)
    én is gondolkozom már egy ideje tetováláson, ami plusz erőt adna nekem, de természetesen nekem is olyan helyen lenne, ahol nem nagyon látszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök hogy más is így gondolja ezeket a dolgokat! :)
      A tetoválással kapcsolatban pedig csak biztatni tudlak, mert tényleg sok erőt tud adni! :)
      Ha pedig elkészül, akkor nyugodtan küldhetsz egy képet róla ;)

      Törlés
  6. Szép lett a tetoválás. Igazán fontos dologról írtál, mindenben egyetértek veled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Tényleg nagyon jól ezt hallani, hogy sokan gondolják így ezeket a dolgokat! :)

      Törlés
  7. Ugyanez a felirat van a csuklómon pont emiatt:) Önbizalomhiányból ötös voltam, aztán mikor néha rám jön, leszidom magam, hogy ha már itt van ez az örök emlékeztető a csuklómon, akkor éljek s e szerint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg sok erőt tud adni egy ilyen tetoválás! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )