Follow my blog with Bloglovin

2014. január 19., vasárnap

200 követő | Nyereményjáték! : )

Nos, azt hiszem a cím elárul mindent, de azért mégis szeretnék néhány szót hozzá fűzni a dolgokhoz. A blog decemberben volt egy éves, amit sajnos nem tudtam kellőképpen megünnepelni, és megköszönni Nektek(mivel épp nem tudtam gépközelbe kerülni), hogy már ennyi ideje velem vagytok, nyomon követitek az írásaimat, és azt a sok hozzászólást, amik annyira jól esnek nekem, hogy ti is megosszátok a tapasztalataitokat és véleményeteket, és még annyi minden, hogy órákig sorolhatnám..nem gondoltam volna, mikor eszembe jutott, hogy én is megpróbálkozok a blogolással, hogy engem ennyi pozitív élmény fog érni vele kapcsolatban. Komolyan. A tegnapi nap pedig igazán örömteli pillanat volt, mikor megláttam, hogy a blog rendszeres olvasóinak a száma elérte a 200-at! :) Már terveztem nyereményjátékot a blog születésnapja alkalmából is, viszont akkor elmaradt, de most ennyi pozitív és jó dolog után tényleg nem hagyhatom ki!

Egy szerencsés olvasóm nyereménye lesz az alábbi csomag:


A tartalma:
- 1 db Schaebens Schoko Maske
- 1 db Tetesept Goldschatz habfürdő minta
- 1 db Labello fruity Shine cherry ajakbalzsam
- 1 db Alverde All in One szempillaspirál
- 1 db Maybelline Color Show Polka Dots körömlakk
- 1 db körömmatrica
- 1 db köröm fólia
- 1 pár fülbevaló

Ha szeretnéd a csomagot megnyerni, akkor:

-Légy a blog követője: ha még nem tetted meg akkor jobb oldalsávban megtalálod
- Írj valamit a bloggal kapcsolatban. Lehet ötlet, hogy miről olvasnál szívesen, vagy tipp(ek), hogy mit változtatnál meg a blogon, vagy esetleg melyik volt eddig a kedvenc bejegyzésed, stb. Építő jellegű kritikát is szívesen fogadok! :)
- valamint az email címed se felejtsd el leírni, ha te nyernél tudjalak értesíteni! :)

Természetesen plusz esélyeket is lehet szerezni:

- Kövess Bloglovin-on: szintén a jobb oldalsávban megtalálod, vagy ITT. (+1)
-Lájkold a blog facebook oldalát ITT és oszd meg a nyereményjáték bejegyzését! (+1)
- Írj a nyereményjátékról a blogodon, vagy tedd ki az oldalsávba! (+1)

Összesen így 4 esély szerezhető!

A jelentkezést ehhez a bejegyzéshez hozzászólásban várom! :)

A nyereményjáték 2014 február 20-a éjfélig tart!

Sok szerencsét kívánok mindenkinek!

További szép vasárnapi napot csajszik!

Puszii, Ivett

65 megjegyzés:

  1. Sziaa! :D
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Dalma ( : néven követem a blogod :D
    Szivesen olvasnék a 2014-es divatról,hogy idén milyen szinek minták leszenk a befutók :)
    E-mail: dalma.snt@gmail.com
    Bloglovinon: Dalma Sánta néven követlek (+1esély)
    Facebook: Dalma Sánta néven lájkoltam az oldalad (+1esély)
    Nagyon szuper kis csomagot raktál össze!
    Köszii a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tetszik a blogod, annyi javaslatom lenne esetleg, hogy a szép hajaddal esetleg több hajas posztot, step by step frizurákat mutathatnál. Mondjuk amikor nekem is hosszú hajam volt, nem volt ehhez affinitásom :D, csak gondoltam ezt így megemlítem :) Egyébként szeretem ahogy írsz, ennyi jutott így eszembe.
    Dorcsa21 néven követlek itt is és Bloglovinon is (bár a ma napig nem tudom, hogy a usernevet, vagy a full nevet kell ide írni ilyenkor, de a username az Dorcsa21)
    Fészen Dóra Vajas néven likeoltalak és meg is osztottam a posztot.
    Email: vajasdora@gmail.com
    Köszi a játékot és sokszor 200 követőt kívánok még!
    Üdv: Dóri :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Köszi a lehetőséget! :)

    Moon Angel néven követlek. :)
    Email: Ms.Stargate@vipmail.hu
    Én szívesebben látnék személyesebb bejegyzéseket, sminkeket, tageket. :)

    Plusz esélyek:
    Anna Angel néven követlek fb-on.
    Kitettem a játékot a blogomra: http://moonangelstories.blogspot.hu/
    Megosztottam a játékot fb-on: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=613494975390239&id=167171090010488&stream_ref=10
    Moon Angel néven követlek bloglovin'-on. :)

    Nálam is van most egy játék, ha gondolod nézz be. ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) Gratulálok a 200 követőhöz!

    -Légy a blog követője: Mea néven követlek
    - Írj valamit a bloggal kapcsolatban:Szerintem jó így ahogy van, nem jut eszembe semmi hirtelen.
    - -email: mtimea19 (kukac) hotmail (pont) com

    Természetesen plusz esélyeket is lehet szerezni:

    - Kövess Bloglovin-on: Mea vagy Medgyesi Tímea néven, nem tudom hirtelen :)
    -Lájkold a blog facebook oldalát ITT és oszd meg a nyereményjáték bejegyzését!: Lájkoltam és osztottam Medgyesi Tímea néven.

    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Gratulálok a bloghoz, imádom olvasni, mert annyira letisztult és szép, és mégis hangulatos. És azt szeretem még, hogy nagyon szépek a képeid, nem tudom, szándékosan játszol-e így a fényekkel, de nekem nagyon bejön. Lina néven követlek GFC-n, bloglovinon és facen Kiglics Tímea néven. Az oldalsávba is kitettem a nyereményjátékot, szóval elvileg minden esélyem megvan megnyerni a csomagot, igaz?:D

    VálaszTörlés
  6. Szia! Gratulálok a 200 követőköz! :) A blogodat már régóta követem Betti névvel és bloglovinon is követlek, ott pedig Kovács Bettina néven és facebookon is így lájkoltalak. :) A kedvenceim a körmös bejegyzéseid, szívesen nézem meg őket és inspirálódni is szoktam tőlük. :) A blog oldalsávjában megjelent pedig megjelent a nyereményjáték képe az idevezető linkkel! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Gratula a 200 követőhöz! Még legalább 10-szer ennyit kívánok! :)

    - Légy a blog követője: Turcsek Gabriella néven követlek
    - Írj valamit a bloggal kapcsolatban: Nagyon csajos, sok-sok olyan témával, ami érdekel!!
    - email: gabriella.turcsek@gmail.com

    Természetesen plusz esélyeket is lehet szerezni:

    - Kövess Bloglovin-on: Turcsek Gabriella néven követlek
    - Lájkold a blog facebook oldalát ITT és oszd meg a nyereményjáték bejegyzését!: Lájkoltam és osztottam Turcsek Gabriella néven
    - Írj a nyereményjátékról a blogodon, vagy tedd ki az oldalsávba!: http://www.turcsekgabi.hu/

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia :)
    Vivi ♥ néven követlek
    Bloglovinon : Vivien néven
    Nagyon szeretem a teszteket olvasgatni bejegyzésként , úgyhogy én azt látnék még többet szívesen a blogon :)! Talán építő jellegű kritikának annyit írnék ,hogy lehetne a kinézet egy kicsit másabb, de akkora gondom nincs vele csak megjegyeztem.
    Email: kulcsar.vivienke@gmail.com
    Köszi a lehetőséget !

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Enikő Széles néven követlek. Szeretem a manikűrös , tesztes bejegyzéseket. Ezeket mindig szívesen elolvasom. Enikő Széles néven követlek facebookon és bloglovinon is. E-mail: enci97@vipmail.hu .
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is szeretnék jelentkezni!
    - bobika94 néven követlek
    - bloglovinon Wonderful-fleur néven követlek
    - Kedvenceim a tesztek, mert így én is könnyebben el tudom dönteni, hogy mi az, ami megéri
    - e-mail: huse_andrea@freemail.hu
    - lájkoltam a face oldalt, én vagyok andi hüse :)
    - kiraktam a játokat linkelve a blogom jobb oldalára, a többi játék közé: wonderful-fleur.blogspot.hu

    Köszönöm a lehetőséget :D Hát ha én leszek a szerencsés, akkor ez lenne a meglepi, mert 23-án leszek 20 éves :D
    Sok szerencsét mindenkinek!!!! :)))

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni!
    Anikó Faragó néven követlek itt.
    e-mail: aniko_farago@freemail.hu
    Kitettem a blogoldalsávba: http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia.:)

    Fanni Tarjáni néven követlek itt és Bloglovinon.
    Szeretem a körmös bejegyzéseket és szívesen látnék tageket.
    e-mail:t.fanni8@citromail.hu
    Fancsuu Tarjáni néven lájkoltam a Facebook oldalt és megosztottam: https://www.facebook.com/fancsuu.tarjani/posts/589117464501552?stream_ref=10

    Köszönöm a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  14. szia!
    Livia Tóth néven követlek.
    bloglovin: angel 14 néven követlek.
    kedvenceim a körömlakkos tesztek, azokat szívesen olvasom, körömlakk mániás vagyok.
    email: livia3681@gmail.com
    facebook: Judy Oldala
    Köszönöm a lehetőséget!!
    Nagyon klassz a blogod!!

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Szécsényi Tímea néven vagyok feliratkozva itt a blogon. Ugyan ezen a néven követlek facebook-on is és megosztottam a játékról szóló bejegyzésed! :)
    Nekem a legjobban a heti képgyűjteményes posztod tetszett és abból is a DIY ötletes kép :)
    E-mail: sztimcsi92@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! További jó blogolást! ;)

    VálaszTörlés
  16. Szia!:)

    Móni néven követlek
    email: orszii@freemail.hu
    Én a heti képgyűjtemény posztokat nagyon szeretem, emellett szívesen látnék még személyesebb jellegű bejegyzéseket, nekem a legtöbb blogon ezek a kedvenceim :)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Tetszik a blogod a szilveszteri sminked volt a kedvencem. Remélem lesz farsangi is.
    Vámossy Brigitta néven követlek itt is és Bloglovinon is.
    Facebook-on Brigitta Vámossy néven likeoltalak és meg is osztottam a posztot.
    Email: a301@freemail.hu
    Köszi a játékot és sokszor 200 követőt kívánok még!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék jelentkezni.
    Ablogot Krisztinka névvel követem.
    A blogod nagyon tesztik, imádom a tesztes bejegyzésseket föleg körömlakkok annyira szupereket szoktál mutatni. :)
    Email: kkrisztina86@freemail.hu

    + bloglovin:Krisztinka
    +Kitettem oldalsávba a játékot

    Köszi :)

    VálaszTörlés
  19. Ha lemaradt volna a blog cime: http://miserydreamlove.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  20. Szia! Nagyon tetszik a blogod,már régebb óta követem. :) Kedvenceim a haul,tesztes és a körömlakkos bejegyzések,ahogy már előttem is leírták,szívesen olvasnék személyesebb posztokat is. :)
    A blogot Szegedi Julcsi néven követem,
    e-mail: juulcsii166@gmail.com
    + Bloglovin-on szintén Szegedi Julcsi néven követlek.
    Köszi a lehetőséget,és sok sikert mindenkinek!:)

    VálaszTörlés
  21. szia:) Gratu a 200 követőhöz. Én katus pásztor néven követlek itt és blogovinon is(+1) én szívesen látnék diy bejegyzéseket,vagy személyes posztokat,vagy ahol egy egész napodat bemutatod képekbe,vagy valami ilyesmi:) e-mail címem: pasztorkatalin06@citromail.hu

    VálaszTörlés
  22. szia. Gratu a 200 követőhöz.:) Katus pásztor néven követlek itt és blogovinon is (+1) szívesen látnék több diy bejegyzést,vagy esetleg személyes posztokat:D e-mail címem: pasztorkatalin06@citromail.hu
    köszi a lehetőőséget!:)

    VálaszTörlés
  23. Szia, Dóra Mákos néven követlek, fbon Mákos Dóra néven osztottam meg a játékot. Bloglovinon Mákos Dóra néven követlek szintén.
    A sminkes bejegyzéseket szeretem, remélem lesz még több alkalomhoz illő smink.
    doraway@citromail.hu

    VálaszTörlés
  24. Szia,
    Katka Hajdúová néven követlek. Én a legjobban a tesztes bejegyzéseket szeretem:-)))
    Katka Hajdú néven követlek facebookon és a játékot megosztottam.
    E-mail: hajdu.carmen87@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  25. Csodálatosak ezek a nyeremények, szeretnék is rájuk jelentkezni :)
    Megaera néven vagyok nyilvános olvasód, és mivel új vagyok még nálad, ezért nem tudtam sok bejegyzésed elolvasni, de azon leszek :)
    A facebook oldaladat Körmendi Szilvia néven like-oltam és tettem ki róla képet, illetve a blogom oldalsávjába is kiraktam a játékot; http://megaera-magical-world.blogspot.hu/
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, és gratulálok a 200 fölötti követőhöz :)

    VálaszTörlés
  26. szia. Wiwiee néven követlek. Fbon Maczkó Beatrix
    Kitettelek oldalsávba. missbinla.blogspot.hu
    email: beababa01@freemail.hu
    bloglovinon is követlek
    Szerintem irhatnál olyan bejegyzést ami kezdő sminkeseknek szól :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Gratulálok! :) Nóra néven követlek és leginkább a sminkes bejegyzések a kedvenceim :)
    nora.piros@gmailc(pont)com az e-mail címem.
    bloglovinon Alanoraként követlek.
    Köszi a lehetőséget és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  28. Sziaa!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Asarys néven követlek itt a blogon.
    Nagyon szeretem a körmös bejegyzéseidet, azokból sosem tudok eleget nézni :)
    +1 esély: Néző Zsuzsa néven követlek facebookon
    +1 esély: Asarys nével követlek bloglovinon
    E-mail címem: asarys@gmail.com
    Nagyon köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Dasha néven követlek itt.mail:sunshine565@gmail.com
    Amiről szívesen,illetve többet olvasnék még személyesebb bejegyzések,és inspirációk.:)
    Bloglovinon kiwimaszat néven követlek.:)
    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  30. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Dóra Sáfár néven követem a blogod
    Szívesen olvasnék több tesztes bejegyzést :)
    E-mail: safar.dora876@gmail.com
    Bloglovinon: Dóra Sáfár néven követlek (+1esély)
    Facebook: Dóra Sáfár néven lájkoltam az oldalad (+1esély)
    Köszii a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia
    Szeretnék a játékra jelentkezni! :)
    Maryann néven követlek itt a bologodon! :)
    Szívesen olvasnék több hajas vagy tesztes bejegyzést! :)
    E-mail:mardelbaby17@freemail.hu
    Facebook: Mariann Varga néven követlek! :) (+1esély)
    Köszönőm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  32. Szia először is gratulálok a több mint 200 követőhöz és hogy már egy éve blogolsz. Büszke lehetsz magadra :) szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :)
    Itt a blogon Detti néven követlek. Tetszenek a tesztes bejegyzések és a sminkes bejegyzések.
    Email cím: bernadett.darai@gmail.com
    Facebookon Bernadett Detti Darai néven követlek.
    És bloglovinon is Bernadett Detti Darai néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! ÉS sok sikert a továbbiakban is :)

    VálaszTörlés
  33. Szia. :)
    Gratulálok a követőidhez és az egy éves szülinaphoz, remélem, még soksok ilyen lesz. :) Én is jelentkeznék a játékra.
    GhostGirl néven követem a blogod
    Szívesen létnék tőled picit több manikűrt, bár gondolom, ez nem olyan könnyen megoldható. De azokat nagyon szeretem, illetve a sminkjeidet is.
    E-mail címem: nikigulyas92@gmail.com
    Plusz egy esélyért követlek bloglovinon GhostGirl néven
    Nikolett Gulyás néven lájkoltalak facebookon, és osztottam meg a játékot: https://www.facebook.com/nikolett.gulyas.58/posts/631271193599562?stream_ref=1

    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Én is gratulálok a követőidhez és az egy éves szülinaphoz! :) evil-she-devil néven követlek GFC-n, Eszter Sari néven FB-n és evilshedevil néven Bloglovinon.. Szeretem a manikűrös bejegyzéseket, határtalan mennyiségben. :) E-mail: evil.she.devil.7@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia.
    Szeretnek jelenzkezni. :-)
    Tetszik a blogod. En esetleg tobb hajas posztot szivesen latnek. De szeretem a sminkes posztjaidat es a kepgyujtemenyeket. :-) Gratulalok a.200 kovetohoz!
    Nikóca T. neven kovetem a.blogod.
    Email: nikosz89@freemail.hu
    Bloglovinon is kovetlek Nikosz neven.
    FB-on Nikoletta Tassi neven lajkoltalak es meg is osztottam a posztot.

    Koszi a jatekot es tovabbi sok sikert! :-)

    VálaszTörlés
  36. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra:)
    A blogot Leskó Krisztina néven követem. Szeretnék hajápolási, vagy frizuratippeket olvasni:)
    Az e-mail címem: christinee91@hotmail.com
    Bloglovinon és Facebookon is követlek,szintén Leskó Krisztina néven:)
    Köszönjük a lehetőséget, és gratulálok a 200 követőhöz:)

    VálaszTörlés
  37. Szia!Azt szeretem a blogodba hogy változatos bejegyzések vannak.A kedvenceim a heti képgyűjtemények.A körmös posztokat is nagyon szeretem.A blogodat gabcsy néven követem,bloglovinon gabcsyyii néven.E-mail:gabcsyyii@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek.
    Nagyon szeretem a blogod, a sminkes és körömlakkos bejegyzések a kedvenceim. :)
    E-mail címem: n.regina59@gmail.com
    Bloglovin-on Regina néven követlek.
    A blog facebook oldalát Regina Nagy néven lájkoltam s megosztottam a nyereményjáték bejegyzését:
    https://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/531653100266589?stream_ref=10

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  39. Szeretnék jelentkezni :)
    GFC: Fanny
    Bloglovin: mojamalecka
    FB : Fehér Fanny
    mojamalecka@gmail.com
    frizura és sminkrippek jöhetnek :)

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)

    -Fanni néven követem a blogodat.
    - Nagyon tetszik a blogod, nagyon igényes! Szerintem lehetne frizuratippekkel is foglalkozni pluszba :)
    -Email: fanni.fekete16@gmail.com
    -Lájkoltam a blogod facebook oldalát és meg is osztottam a nyereményjáték bejegyzését.
    - Kitettem a blogom oldalsávjába a nyereményjátékot : http://nagymosolyblog.blogspot.hu/

    És gratulálok a több, mint 200 olvasóhoz :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra! Gratulálok a 200 olvasóhoz! :) Szuperek a nyeremények.
    Főleg a körömlakkos posztok érdekelnek, nagyon igényes és hordható manikat készítesz és irigylem a körömformádat! :D
    GFC-n és Bloglovinon is Glitterfinger Lexa néven követlek, a játékot kitettem a blogom oldalsávjába (http://yvusbeauty.blogspot.hu/2014/01/200-koveto-nyeremenyjatek.html)
    Így 3 esélyt zsebeltem be :) Köszi a játékot,és csak így tovább a blogolásban!

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni!
    Zsófia Hajdu néven követlek itt.
    e-mail: szofia.hajdu@freemail.hu
    Bloglovinon: Hajdu Zsófii

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    rone2122 néven követlek itt.
    Kedvenceim a manis és a sminkes posztok.
    email: rone2122@gmail.com
    Facebook-on Schmidt Renáta néven lájkoltam az oldalad és osztottam meg a játékod:
    https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/254981231337767?stream_ref=10
    Köszönöm a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Szeretem a tesztelős és zsákmányos bejegyzéseket! :)
    GFC: Petra világa
    Facebook: Petra világa
    Bloglovin: Petra világa
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  45. Szia, szeretnék játszani! :)
    -Kati néven követlek
    -Kedvenceim a körömlakkos bejegyzések és a tesztek
    -lassandebiztosan@indamail.hu

    -bloglovin-on J. Katalin néven követlek
    -kitettem a blogom oldalsávjába a játék képét: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    IsaBella néven követlek a blogon, Gercuj Izabella néven Bloglovinon és FBn.
    Nekem tetszik a blogod így, ahogy van. Talán több manikűrnek jobban örülnék. :)
    Mindjárt kiteszem az oldalsávba: http://vaniliamamor.blogspot.ro
    Email vaniliamamor [kukac] gmail [pont] com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Tetszik a blog, talán lehetne még több kép.
    e-mail: timibe03@freemail.hu

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    Bloglovin-on Viki néven követlek!
    email: viktoria.hosszu[kukac] gmail [pont] com
    Először is a javaslataim:
    Szívesen olvasnék film ajánlókat esetleg, főleg csajos filmekre gondolok, lehetnének szavazások is ezekkel kapcsolatban.
    Tehetnél fel oktató videókat: pl: frizura készítése, vagy sminkelés.
    Szívesen olvasnék többet öltözködés témában. Kapszula gardrób érdekes lehetne! (téli, nyári, irodai vagy alkalmi)
    Zenei posztok is lehetnének: mit hallgatsz mostanában, esetleg milyen zenét hallgatsz szívesen fitnesz vagy futás közben.
    Minden nő imádja a parfümöket! Lehetne rendszeres illatismertető!
    Egészséges ételek, receptek is érdekelnének!
    Hú, de hosszúra sikerült! :)
    Abszolút építő jelleggel írtam meg a véleményem, egyébként nagyon tetszenek a posztjaid! Gyönyörű sminkeket készítesz! Az én kedvenceim a heti képgyűjtemények, rengeteg inspiráló képet találok köztük! Köszönöm őket ezúton is!
    Nagyon szeretem még a tesztjeid is! Sokat segítenek a döntésben, mit vegyek meg inkább!
    Remélem adtam én is pár ötletet!
    Szép napot!
    Viki

    VálaszTörlés
  49. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Köszönjük a játékot, szuper a nyeremény! :)
    Szívesen olvasnék a hajaddal kapcsolatban, step by stepet, és még több lakkot látnék ;)
    GFC-n bkata/Kata Bácskai néven követlek
    fb-n és bloglovinon is Kata Bácskai néven követlek.
    ja és az email: kata8807@freemail.hu

    VálaszTörlés
  51. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyeremény játékra, remek kis csomagot állítottál össze :) tetszik! nagyon jó lenne megnyerni :) Aktív olvasója vagyok a blognak, és facebookon is mindig olvasom a posztjaidat :) Tetszik a blogon az, hogy minden új sminktermékről értesülök. Sok minden vettem már úgy hogy itt láttam meg, tetszenek a tesztek is :)) legyen több teszt :))) email címem: busiadriana08@gmail.com :))))))))) <3

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Réka Kerekes néven követlek itt, már egy ideje.
    Email: reka0804@gmail.com
    Facebookon: Krisztina Réka Kerekes néven követlek.
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játék képét: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    Köszi a játékot, szuper nyeremények! :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    edina petri neven kovetlek.
    Email: edina.edi4@gmail.com
    Facebookon petri edina neven kovetlek.
    Nekem nagyon tetszenek a koromlakokhoz fuzodo bejegyzesek es a legujabb receptekhez kapcsolodok.

    VálaszTörlés
  54. szia!
    köszi a játékot! :) Facen követlek Liza Magyar néven, és bloglovinon is Liza Magyar néven. Megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/liza.magyar/posts/749030835114770?stream_ref=10
    Én a körmös bejegyzéseket imásom, de jöhet a személyes vagy a smink is :)

    VálaszTörlés
  55. Szia!

    Szeretnék jelentkezni:)

    Először is,köszönjük,hogy gondolsz az olvasóidra! :)
    Neon Rider néven követlek( de mivel régen iratkoztam fel,így lehet Ibolya Janko néven találsz meg...)
    Bloglovinen is követlek,és Fb-n is már rég likeoltalak:)

    e-mail: ibolya.janko@gmail.com

    Step by stepet szeretnék :333
    köszii:)

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek a blogon, facebookon és bloglovinon is.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    A frizura tippes bejegyzéseid a kedvenceim, mivel mindig keresek valami új frizurát, amit ki tudok próbálni.
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  57. Szia! Dorka Nagy néven követlek és facebookon is ugyanezen a néven likeoltalak. Az e-mail címem saci.dorka@gmail.com. Szeretem a blogodat, de szívesen olvasnék DIY bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés
  58. Szia :) Audrey néven követlek GFC-n és Bloglovinon is. Az email címem: erdelyi.audrey@gmail.com. Likeoltam az oldalad, és megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=740012162699468&id=233497530107344&stream_ref=10
    Nagyon szeretem a nail art posztjaidat és a lakkteszteket! :)
    http://audrey-s-corner.blogspot.hu/2014/02/jatek2.html megosztottam a blogon is :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  59. Szia !
    A blogon polgarszilvi néven követlek , facebookon Polgárné Dóczi Szilvia és osztva a játék :)
    Szívesen olvasnék a 2014-es frizura divatról .
    e-mail : polgarszilvi@citromail.hu

    VálaszTörlés
  60. szia ! szeretnék jelentkezni :)
    cs.szandraa néven követlek itt és bloglovinon is ezen vagy csszandraa néven. (+1)
    én vinnék egy kis színt a blogba,valamint a betűtípuson is változtatnék,a mostani nekem túl "gépies".
    kedvencem a Heti képgyűjtemény c. bejegyzés,imádom nézegetni az ilyen posztokat ! :)
    e-mail : csongedi_szandra(kukac)citromail(pont)hu

    köszi a játékot ! :)

    VálaszTörlés
  61. Szia! :)
    fashion-and-etc néven követlek. Ugyanezen a néven bloglovinon is.
    email cím: fashion-and-etc@freemail.hu
    Én személyesebb posztokat is szívesen fogadnék és hajasakat is,nagyon szép hosszú a hajad!

    VálaszTörlés
  62. sziaa :)
    krisztiike néven követlek, Verő Krisztina néven pedig Facebookon + kép megosztás és Bloglovinon is :) (+2 esély:))
    email: kriszty_0319@citromail.hu
    köszii :3
    körmös posztokat olvasnék még szívesen jó sokat :D *-*

    VálaszTörlés
  63. Szia!

    Nekem is a hosszú hajad ami szembe tűnt, így én is a hajas posztokat igényelném jobban. Mind tutorial mind a haj egészségének megőrzéséről :)
    Én Pesti Orsolya néven követlek :)
    Email cím: pesti.orsolya@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Szidi Nagy néven követlek itt is, Facebookon is, Bloglovinon is.
    Én mindenféle tesztet szívesen olvasok, így én azt részesítem előnyben. :)
    Az e-mail címem: sedeey.nagy@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Külön kedvenc bejegyzésem nincs mert rengeteg dolog, téma tetszik. De ha valamit ki kell emelnem akkor a körömlakkos bejegyzések állnak az első helyen, utána jönnek a frizura tippek!
    Link a bejegyzésemhez: http://higashiame.blogspot.hu/2014/03/nyeremenyjatekok.html
    e-mail: bettina.lavati@gmail.com

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )