Follow my blog with Bloglovin

2014. január 7., kedd

Elfogyott! 5.

A mai napra egy adag elfogyasztott terméket hoztam, amit az elmúlt nagyjából két hónapban használtam el teljesen.Jó érzés látni, hogy nem csak őrült módjára halmozom fel a dolgokat, hanem azért el is használom őket.
Ismét szeretnék egy-két szót hozzá fűzni, és természetesen a kérdésre is válaszolok, hogy újravenném-e őket?
Az elhasznált termékek, csoportkép:


Nivea kétfázisú szemfesték lemosó: Nem volt rossz, de a vége felé mikor már a két fázisú termék név érvényét vesztette, és az olajos rész már teljesen kifogyott belőle-pedig mindig felráztam használat előtt-igen nehezen szedte le a szemsminket. Nem venném újra, egyrészt emiatt, másrészt az ára szerintem picit drága, és kb egy hónapra volt elegendő ez a 125 ml.

Camay csokoládé illatú tusfürdő: Ajándékba kaptam, magamtól biztos nem vettem meg volna, pedig szeretem a csokis illatú tusikat, de ennek nem tetszett az illata. egy darabig porosodott is a polcon, de aztán nagy nehezen csak elhasználtam. Nem venném újra semmiképp.

Maybelline Colossal Volume Express szempilla spirál: Most elárulom, hogy ő a kedvenc spirálom, extra hosszú, és dús pillákat tudok vele készíteni. Már többször újra vettem, viszont most rengeteg spirálom van, úgyhogy előbb azokat használom el, és ha nem találok addig nála jobbat, akkor bizony szépen újra veszem.

Essence Stay Natural korrektor: Nem rossz, tette a dolgát, de mégsem kiemelkedően. A csavarós megoldás pedig egyáltalán nem jön be,mert egyáltalán nem látni, hogy mennyi van még a termékben, így egyik nap csak azt vettem észre, hogy már hiába csavarom 10perce,nem jön belőle semmi, így gondoltam hogy csak elfogyott...Nem hinném hogy újra venném, inkább kísérletezek mással.

Balea borotva hab kókusz illattal: Az illata isteni, szeretem használni, viszont nekem igen hamar elfogy,másik borotva habokhoz képest. De azért szeretjük, és újra is vettük..:)

Schauma Fresh it Up! balzsam: A samponból még van egy picike, de mindkettőről megírnám így egyszerre a véleményem. Az illata isteni, ami sokáig érződik, a hajam is szerette, szóval különösebb gondom nincs vele. Viszont az elmúlt időszakban összegyűjtöttem néhány sampont és balzsamot más márkákból, és így most nem fogom újra venni,de csak ez miatt.

Avon Planet Spa japán szaké és rizs testradír: Szerettem,viszont igen ritkán került a kezembe. Ezért vagy már évek óta megvolt,és most értem a végére. Nem is tudom, hogy lehet-e még kapni, mert ha igen, akkor újra venném, de nem most,mert van egy másik testradírom jelenleg.

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló normál bőrre: Írtam már róla a blogon ITT, a véleményem azóta sem változott. Igazán jó termék, nem csoda, hogy már egyre több márkánál találunk ilyen testápolót. Újravenném mindenképp.

Nivea krémtusfürdő kókusz illattal: Kedvelem a Nivea tusikat, benne sem csalódtam. Az illata tetszett, igazán kellemes, és sokáig érződött. Újra venném.

Rival de Loop arctonik kiwi&licsi illattal: Kedvelem a márkát, a kedvező ár mellett igen minőségi termékeket találunk szerintem. Nagyon sokáig használtam ezeket a tonikokat, de úgy voltam vele, ideje lenne más márkát is kipróbálni, így váltottam. Egy darabig ezért nem venném újra.

Isana körömlakk lemosó mandula illattal: Imádom még mindig és pont. :D Nem is kérdés, hogy újravenném-e hiszen már meg is tettem.

Rexona izzadásgátló golyós dezodor-trpusi illattal: Az illata igen kellemes volt, és a dolgát is jól végezte, szerettem használni. Újra venném, de nem most, mert jelenleg újból rákattantam a Dove original dezodorára.

Ti használtátok már valamelyik terméket?
Mi a véleményetek róla?

Puszii, Ivett





8 megjegyzés:

  1. Az Avonos Planet Spa termékek eddig a legjobbak, amiket használtam, legyen szó testradírról vagy arcpakolásról. :)) És hiába használom őket heti rendszerességgel, tényleg nem akarnak fogyni :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jók,megéri beruházni rájuk! :) És akkor látom nem csak nálam nem akart elfogyni sosem :D

      Törlés
  2. Ezek közül a korrektort és a körömlakklemosót próbáltam: a körömlakklemosót én is imádom, ennél jobbat még nem találtam. Az essence korrektor nálam se aratott nagy sikert és nagyon hamar kifogyott, nem érte meg a teljes árát. Ez még Camouflage korrektor előtt volt, most azt használom és nagyon bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is a catrice camouflage korrektort használom, jó váltás volt szerintem is! :)

      Törlés
  3. Nekem is a kedvenc Maybelline spirálom, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Az essence korrektorral én is így jártam, csavartam-csavartam és nem jött semmi! :) Most én is keresem a "helyettesét", írd meg, ha találtál valami jót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a catrice camouflage korrektort használom, eddig meg vagyok vele elégedve, szerintem mindenképp megér egy próbát! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )