Follow my blog with Bloglovin

2014. január 1., szerda

Szilveszteri sminkem

Sziasztok! Gondolom még sokan a tegnap esti ünneplés fáradalmait pihenik ki, nekem viszont most elég nyugisra sikeredett a Szilveszter, és igen hamar nyugovóra tértem. Ezért már most jelentkezek az idei év első bejegyzésével, amiben a tegnap viselt sminkemet mutatom meg Nektek.

De először is 
Nagyon Boldog, és Sikerekben gazdag Új Évet kívánok 
minden kedves olvasómnak! Remélem ebben az évben megvalósulnak az álmaitok, és sok-sok kedves és szép élményben lesz részetek! :)


Köszönöm szépen Nektek, hogy a tavalyi évben Velem voltatok, és azt a sok szeretetet, és pozitív energiát, amit a blogon keresztül adtatok nekem! Nagyon remélem, hogy ebben az évben is Velem tartotok, és én igyekszem ezt meghálálni Nektek, sok-sok poszt, és persze egyéb cukiság formájában! :) :*


Na de térjünk rá a bejegyzés fő témájára, a tegnap kreált sminkemre.
Különösebb hozzáfűzni valót nem írnék most, igazából amikor egy ilyen extrémebb sminket szeretnék készíteni, akkor keresek hozzá egy inspirációs képet. Viszont tegnap csak elengedtem a fantáziám, és végül megszületett ez a füstös smink:






Ritkán készítek ilyen sminket, de most Szilveszter napjára úgy érzem igazán kitettem magamért. Műszempillát is ritkán használok, de úgy érzem egy ilyen szemsmink megköveteli..:) Strasszkövet pedig eddig csak a körmömre használtam, de nagyon tetszik így is, viszont egy sima buliba már picit soknak érezném, de így Szilveszterkor igazán feldobta az amúgy sem egyszerű sminkem :)

Felhasznált termékek:

Nektek hogy tetszik? :)
Ti milyen sminket viseltetek tegnap?
Hogy telt a Szilveszter??

Puszii, Ivett


15 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet Neked is! :)
    Nagyon szép lett a sminked, bárcsak nekem is így menne a füstös smink, na majd legalább lesz mit gyakorolnom idén :) Mivel a körmeim csillogós fekete-aranyban pompáztak, így a szememre is ilyen színeket használtam, a számra pedig csak egy nude színt :) nekem is elég nyugisan telt a szilveszter :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Kedvelem én is az arany-fekete kombót, a te sminked is biztosan nagyon szép volt, na meg a manid is :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett :) Az én sminkem is hasonló szinű volt, de a tiedet a strasszkövek nagyon feldobják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A te sminked is biztosan szép volt! :)

      Törlés
  3. nagyon csini :) án füstös sminket készítettem aranycsillámmal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Azt a kombinációt is kedvelem, a te sminked is biztos csodás volt! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép smink, jól áll Neked, a strasszok is annyira jól mutatnak :)
    Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog Új Évet! :) Igazán gyönyörű sminket készítettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,igazán jó ezt hallani! :)

      Törlés
  6. Boldog új évet! :)
    Nagyon szép lett :) az én szilveszteri sminkem ilyen volt:

    http://beusmink.blogspot.hu/2014/01/szilveszteri-sminkem.html#more

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A te sminked is nagyon szép lett! :)

      Törlés
  7. Boldog új évet! Nagyon szép lett a smink. :3

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )