Follow my blog with Bloglovin

2014. január 22., szerda

Mai manikűr: bordó feldobva pöttyökkel és csillogással

Mostanában kissé elhanyagoltam a manikűrös posztokat úgy érzem, de az utóbbi időben nem készítettem különösebb,érdekesebb manikat, amikre azt mondtam volna, hogy a blogon is szívesen megmutatnám őket. Kissé elhagyott az ihlet ezen a téren, de rájöttem hogy változtatnom kell rajta, így a Pinteresthez fordultam segítségért. Ott találtam rá egy ehhez hasonló alkotásra, és kedvem támadt ma nekem is elkészíteni: 






Az alap szín a Manhattan sötét bordós árnyalatú lakkja lett, amit még régebben nyertem az XStrawberryKissX69 blogon,és most az őszi-téli szezonban gyakran került a kezeim közé. A mutató és középső ujjamra viszont a fehér Moyra lakk került két rétegben. Majd az Essence extra ezüst csillogó szépséget kentem fel szintén két rétegben a középső ujjamra. Végül a gyűrűsujjamra pontozó segítségével kisebb-nagyobb pöttyöket készítettem. Annyira fellehet dobni egy manikűrt pöttyökkel, és igen egyszerű díszítési technika szerintem, ennek ellenére elég ritkán használom. De ezek után változtatni fogok rajta,úgy érzem..:)

Felhasznált lakkok:
Moyra Nr.03
Aden 13.
Manhattan Quick Dry 46K
Essence Crazy Good Times 06 Glitterastic

Igyekszem a manikűrös posztokkal ezentúl gyakrabban jelentkezni,mert a visszajelzések alapján sokan szeretitek..:)

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett


13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Annyira szép lett és olyan jók ezek a színek is együtt! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett. Ez a bordó lakk nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett. Ez a bordó lakk nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
  4. kell a manikűr a blogra :D nálatok amúgy is sokféle szuper márka kapható.
    nagyon szép lett,sok ilyet még.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Általában sem szoktam odalenni a pöttyökért, de ekkora méretben, mennyiségben imádom és nem utolsó a színválasztás sem :3 nagyon tetszik+

    VálaszTörlés
  7. Szép lett, cuki az az Essence lakk :)

    VálaszTörlés
  8. Hű, ez olyan mint valami Pinterest-es manikűr, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem nagyon nehéz kicsit díszesebb manikűrt díszíteni úgy, hogy a különböző színek és minták összhangban legyenek egymással és nagyon sokan elrontják. De te szuperül megtaláltad az egyensúlyt, ügyes vagy, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  10. nekem nagyon tetszik ez a mani, jól feldobtad! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )