Follow my blog with Bloglovin

2014. január 13., hétfő

Heti képgyűjtemény

Nem tudom, hogy felétek mi a helyzet, de itt hét ágra süt a nap, és nyoma sincs annak hogy január van. Megtréfál minket az időjárás az tuti. És nem is csodálom, hogy annyira tavaszias hangulatom van..
A téli outfitek helyett sokkal inkább a tavasziakat választottam volna az e heti inspirációs képeknél, de azért próbáltam az évszakhoz megfelelő öltözéket és képeket találni:

A forró csoki ilyenkor kötelező..:)

Biztos fincsi illata lehet..

Egyszerű, de nagyszerű outfit.

*.*

Heti cukiság. Hát nem édes?! :)

Az összes Zoya lakk csodás, ez sem kivétel..*.*

Téli outfit.

Már megint azok a gyűrűk..csodásak.kikészítenek..*.*

A dekoráció valami mesés..*.*

Khhm...ez így van..:D

A januárban az a jó, hogy szinte mindenhol leárazás van. Ti lecsaptatok valamire? :)


Heti sminkötlet: Az örök, megunhatatlan klasszikus. Én imádom, Ti is? :)

Heti frizuratipp: Még hogy a copf unalmas...

Heti DIY ötlet: Soha nem gondoltam volna...de mennyire jó ötlet! :)

Heti édességadag..:)

Szép hetet kívánok Nektek! : )

Puszii, Ivett
















6 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper képek, nálunk is napsütéses idő van. Az igazat megvallva azért jó lenne egy kis jelét látni annak,hogy tél van. Én már nagyon szeretnék hóesésben, téli képeket készíteni. Januári akciókat kihasználva rengetek dolgot beszereztem! Lehetetlen ellenállni az akcióknak. Ha esetleg megnéznéd kiket akkor a blogomon több zsákmányos, haul bejegyézsben le is írtam miket. : http://mimiseverydaylife.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  2. Akarom mondani miket! :D kiket...elég bizarr is lenne :D :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép képek :) A forrócsoki és a Zoya kell :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper képek :) Én forró csokival indítottam a mai napot ^^

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )