Follow my blog with Bloglovin

2014. január 20., hétfő

Garnier Miracle Skin Perfector BB krém kombinált bőrre - TESZT

Tudom, hogy kissé le vagyok maradva ezzel a BB krémes sztorival, hiszen már a DD krémek hódítanak, sőt  várom már a következőt, ami valószínűleg EE krém lesz logikus módon.. és még hol van a vége..na de viccet félre téve a mai napra egy szuper kis tesztet hoztam Nektek, ha kíváncsiak vagytok rá akkor mindenképp olvassatok tovább :


Még decemberben volt egy akció a német garnier facebook oldalán, ahol lehetett tesztelésre jelentkezni, sőt még saját magad választhattad ki, hogy melyik típusú BB krémet szeretnéd. Szerencsém volt, bekerültem a tesztelők közé, és még a múlt hónapban meg is érkezett a tesztalany. Azóta serényen tesztelgetem, most pedig leírnám a tapasztalataimat is vele kapcsolatban.

A matt verziót választottam, ami zsíros,problémás bőrre ajánlott. Az én bőröm leginkább vegyes, a problémás hely a T-vonal, ahol picit zsírosabb, és mitesszertől nem kímélt a bőröm, de természetesen néha a pattanások sem kerülnek el engem a nagy örömömre.
A világosabb/hell árnyalatot választottam, és szerencsére pont jól illik az  arcbőrömhöz.


A külsejéről is ejtenék pár szót. Kartondobozban érkezett, azt már nem fényképeztem le, viszont ott olvashatunk el több információt is-többet között az összetevők listáját- a termékről. 
A tubusa hosszúkás, és vékony, a kupakja csavaros, és jól záródik. A csőrös megoldás nem lenne rossz, viszont a krém állaga igencsak folyós, így óvatosan kell nyomni, mert ha nem vigyázunk akkor a vártnál jóval nagyobb adagot kapunk belőle.

Összetevők (INCI lista):  (Mit olvashatunk le az összetevőlistáról?) 
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Cyclopentasiloxaneeo|szilEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Korlátozott,  Alcohol Denat.alEWG Kockázat: 5,  Butylene GlycolhEWG Kockázat: 0 - 1, EWG Adat: KorlátozottEthylhexyl MethoxycinnamatefEWG Kockázat: 6, EWG Adat: Közepes,  PEG-10 DimethiconeEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Phenyl TrimethiconeszilEWG Kockázat: 1, EWG Adat: KorlátozottSqualaneeoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  BIS-PEG/ PPG-14/ 14 Dimethiconeti|eo|euEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Magnesium SulfateEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  TalcEWG Kockázat: 2, EWG Adat: KözepesNylon-12EWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  MaltitolhEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Disodium Stearoyl GlutamatetiEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Aluminum Hydroxideeo|hEWG Kockázat: 4, EWG Adat: KözepesSorbitolhEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  PerliteEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Vaccinium Myrtillus (Bilberry) ExtractEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Titanium DioxidefEWG Kockázat: 1 - 3, EWG Adat: Közepes,  Iron Oxides / CI 77499szEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Közepes 
forrás:krémmánia



Amint említettem, igen folyós, vizes az állaga, ami egyébként csak a kinyomásnál zavaró,mert az arcbőrön igen gyorsan, és egyenletesen lehet eloszlatni, én egy ecsettel szoktam felkenni.
A szaga egy picit erős, amit nem tudok mihez hasonlítani egyébként, de felkenve egyáltalán nem zavaró.

Na de mit ígér a termék?
1 TERMÉK, 5 MEGOLDÁS.
  • Nonstop védelem a fénylő bőr ellen
  • Csökkenti a pórusokat és bőrhibákat
  • Egységesít és egészséges ragyogást ad
  • Hidratál
  • UV-védelem - SPF 20



A képen is látható, hogy az arcbőr egységesebb, és úgymond ragyogóbb lesz a használata után.
Mindenképpen mattit is, és nálam ez egész nap tart, még a nap végére sincs gondom vele,nem tűnik el az arcomról, szóval egész nap teszi a dolgát rendesen. A fedése közepes, érdemes korrektort használni a problémásabb helyekre.Eddig púder nélkül használtam, viszont a melegebb időben úgy gondolom, hogy azért szükség lesz a púderre is, de majd meglátjuk. 
Arckrémet nem szokta használni alá, mivel kellően hidratál. A melegebb hónapokban is szívesen fogom használni, hiszen 20-as fényvédő faktort tartalmaz.


Összességében meg vagyok vele elégedve,amiket ígért, azokat szinte mind be is tartotta egy szuper termék, nekem bevált, és egy darabig még maradok a BB krémeknél az tuti. :)

Beszerezhető a drogériákban, 2 árnyalatban kapható, az ára kb. 2500 Ft (40 ml)

A terméket tesztelésre kaptam, de mint mindig, most sem befolyásolt a véleményem leírásában!

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Vagy más BB krémet?
Van esetleg kedvenc BB krémetek?

Puszii, Ivett 

1 megjegyzés:

  1. nekem van pont ez,és nagyon nem csípem.
    Nagyon zsíros lesz a bőröm tőle,kicsit nehéznek is érzem.Szóval maradok az alapozónál.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )