Follow my blog with Bloglovin

2014. január 27., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Elérkeztünk a hónap utolsó hetéhez, sőt, hétvégén már februárt írunk.Elszaladt ez a hónap is.. Az elmúlt néhány nap igen izgi volt számomra, ma már a második munkanapomon vagyok túl,- igen, csak összejött- a munka is okés, úgyhogy minden happy most nálam szerencsére.
A tél végére lassan a hó is megérkezik, na de jobb később mint soha..:D Igaz,minket péntek reggelre lepett meg, ma már viszont olvadni is kezdett, de azért még lehet gyönyörködni a szép havas tájban, a jó meleg szobából kinézve a legjobb természetesen :D Ti hogy vagytok ezzel? :) Nálatok mi a helyzet? :)
A hétre is hoztam néhány inspirációs képet, remélem tetszeni fog most is Nektek:
Csodás, havas táj..:) Mert most úgy érzem, hogy tényleg tél van..

Reggeli relax. A kávé kötelező, ebben a hideg időben pedig jól jön egy ilyen meleg, pihe-puha zoknicska.

Ezeket a nyakláncokat nem lehet megunni..*.* Most már muszáj lesz nekem is beszereznem egyet :)

Outfit. tökéletes.

Az időjáráshoz illő manikűr.

Álomszoba ismét..*.*

Kiegészítők..

Heti cukiság..:)

A gyűrűk, a manikűr, de még az irigylésre méltó rózsacsokor is mesés..:)

Álomházikó.

Dögös outfit. Ti hogy álltok a kalap témával? Nekem tetszik, de egyelőre csak másokon..


Heti sminkötlet: A hétre egy minimális sminket hoztam, csak egy szempillaspirál, és egy színezett ajakbalzsam kell hozzá. No meg egy kis arcpír.

Heti frizuratipp: Kicsit hercegnős, vagy csak nekem? Mindenesetre nagyon bejön, a közeljövőben el is készítem..:)


Heti DIY ötlet: Hangulatvilágítás ötletesen, és kreatívan.

Heti édességadag, fincsi fánkkal, és hozzá illő bögrével.

Szép hetet kívánok csajok! : )

Puszii, Ivett











6 megjegyzés:

  1. brrr nem szeretem a telet.de szépek a képek

    VálaszTörlés
  2. Az a frizura gyönyörű, bárcsak lenne hozzá több hajam :(

    VálaszTörlés
  3. Szép képek! :) Úgy látszik az álomszoba terén megegyezik az ízlésünk. Múlt héten kedden én is pont ezt tettem ki :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is abszolút hercegnős az a frizura! Az utolsó képen lévő bögrét elfogadnám :-D

    VálaszTörlés
  5. a szobáért és a rózsáért oda vagyok *-*

    VálaszTörlés
  6. Hangulatos, képek, a bögre a kedvencem :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )