Follow my blog with Bloglovin

2013. október 30., szerda

A 200. bejegyzés | Nyereményjáték!! - LEZÁRVA

El sem hiszem, hogy már túl vagyok a 200. bejegyzésen is! Nagyon sokat jelent ez nekem, nem gondoltam volna, hogy idáig eljutok, és ez nélkületek természetesen nem sikerült volna! Azért is beszélek ennyire érzelgősen,mert hamarosan a blog az első születésnapját fogja ünnepelni, nagyon gyorsan repül az idő... Ezért úgy voltam vele, hogy addig nem is indítok nyereményjátékot, viszont most is szerettelek volna titeket megajándékozni valamivel, így végül össze állítottam egy kis csomagot:


A nyeremények:
- 1 essence crystal eyeliner  02 Black Start
- 1 pár tollas-baglyos fülbevaló
- 1 darab Beauty Women-Twilight duochrome körömlakk
- 1 Dove testápoló 50 ml
- 1 db Taylor by Taylor Swift EDP minta 1.5 ml
- 1-1 db Dove illetve Nivea termékminta

Mindegyik termék új, sosem használtam őket!

Ha szeretnéd megnyerni a képen látható kis csomagot, akkor

- Legyél a blogom nyilvános követője(jobb oldali sávban megtalálod), és írd le, hogy a jövőben milyen bejegyzéseket látnál szívesen! 

Plusz esélyek is szerezhetőek, ha:
-követsz Bloglovinon ITT (+1)
-Like-olod a blogom Facebok oldalát ITT , és megosztod a játékot (+1)
-Kiteszed a blogod oldalsávjába, vagy írsz egy bejegyzést a játékról (+1)

Összesen 4 esély szerezhető!

Ha mindez megvan, akkor kérlek írj ehhez a bejegyzéshez egy kommentárt, amiben leírod értelemszerűen,hogy
-milyen néven követsz, milyen bejegyzéseket látnál szívesen a közeljövőben
-e-mail címed
-plusz esélyek (ha szereztél) linkekkel együtt!

A nyereményjáték vége: 2013. november 30. éjfél!

Plusz az építő jellegű kritikákat is szívesen fogadom a bloggal kapcsolatban!

Sok szerencsét kívánok mindenkinek!

Puszii, Ivett

64 megjegyzés:

  1. linam-chan néven követek...és tesztek,sminkek minden mennyiségben :3

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nyilvánosan követlek itt is, Facebookon is, megosztottam a játékot :)
    Outfit bejegyzéseket szivesen látnék. :)
    Majdák Éva néven követlek, majdak92@freemail.hu az email címem és a Facebook adatlapom címe: https://www.facebook.com/majdak.eva :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Először is: gratula a 200. bejegyzéshez! :)
    Néhány hónapja figyelem a blogod, de nagyon érdekesnek találom minden bejegyzésed! Én sminkes posztokból szeretnék még többet látni!:)
    Esélyeim:
    Követlek nyilvánosan norcsoo néven
    Követlek bloglovin'on norcsoo néven
    lájkoltam a fb oldalad és megosztottam a játékot Nóri Korán néven

    Szuper játék, köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Nagyon jó kis csomagot állítottál össze, az a fülbevaló nagyon tetszik, ha nem nyerek, szeretném megtudni, honnan van :D a lakk is csodás *-*
    Dii néven követlek. Nagyon örülök, hogy most elkezdtél sminkes bejegyzéseket írni, én örülnék, ha több lenne a jövőben is :) meg persze a szokásos: tesztes, körmös és diy posztok.
    e-mail: firet@freemail.hu
    + 1 esély: Bloglovinon Dii néven követlek
    + 1 esély: facebookon Wish for beauty néven like-oltalak.

    Köszönöm a lehetőséget és persze gratulálok! :3

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Köszi a lehetőséget!
    én szívesen látnék a blogon diy bejegyzéseket és sok sok köröm lakk tesztet.
    torteijudit{@gmail.com
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/ a blogom oldalsávjába kiraktam.
    megosztva:https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1407751752792714
    bloglovin: Judit Törtei néven követlek
    üdv. judit

    VálaszTörlés
  6. Szia! nagyon tetszik az ajándékcsomag:) Anna Zsófia Pajer néven követem a blogod. Amiket szívesen látnék: outfit és haul posztok, valamint videót is:)

    VálaszTörlés
  7. Szia :) Gratula a 200. bejegyzéshez.
    L néven követlek, e-mail: lau.clavel@citromail.hu
    Szívesen olvasnék körömlakkos bejegyzéseket :)
    + esély: Bloglovinon követlek: Szegfű Laura

    VálaszTörlés
  8. kamiii néven követlek, hajas bejegyzéseket látnék szívesen és videókat :))
    email: kami.lla5553@gmail.com
    +1 esély: bloglovin' - kamiiiii
    köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szuper csomag. :)
    rone2122 néven követlek itt.
    e-mail: rone2122@gmail.com
    + 1 esély: Bloglovinon Schmidt Renáta néven követlek.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni!
    Nixon néven követlek itt.Szívesen olvasnék/látnék tőled több outfit és tesztes bejegyzéseket mert azokból sosem elég :)
    Esélyek:
    -Bloglovin és FB Nikoletta Bányai néven és meg is osztottam a játékot. (+2)
    - A blogom oldalsávjában pedig megosztottam a játékfelhívást (+1)
    Email: yarrick@citromail.hu

    Gratulálok a 200 bejegyzéshez, így tovább!!!!!
    Niki

    VálaszTörlés
  11. Jaj, az oldalsávos megosztás linkje lemaradt:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Grat!

    hajnoca3 néven követlek

    Sok sok hault, tesztet, életképeket :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!! Gratulálok, és csak így tovább, imádom a blogodat!! :)
    Itt réka kerekes néven követlek,
    +Bloglovinon Kerekes Réka néven olvaslak
    +Kitettem a blogom oldalsávjába a játék képét: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    e-mail: reka0804@freemail.hu

    Szívesen megnéznék Tőled egy francia manikűrt!! :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek.E-mail:aniko_farago@freemail.hu
    Én diyes bejegyzéseket látnék szívesen meg outfiteseket.
    Kiraktam a blogomra:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Először is GRATULÁLOK!
    djkatybeauty.blogspot.com néven követlek, és szívesen látnék több sminkes bejegyzést. Pont ilyen árnyalatú körömlakkot keresek, de sehol nem találok... :-)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    GFC: Fajer Melinda néven követlek. email: fmelinda9@gmail.com
    Bloglovinon is Fajer Melinda néven követlek.
    Kirakom a blogomba is a játékot: http://pinkmetalprincess.blogspot.com/ (+2)
    Szívesen látnék személyes posztokat, outfiteket, és persze a körömlakkos posztokat is imádom.
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  17. szia!
    Gratulálok :)
    én szívesen látnék a blogon több sminkes bejegyzést és diy-t
    a blogon BeuSmile néven követlek.
    kiraktam a blogomra a játékod: http://beusmink.blogspot.hu/
    likeoltalak fb-n
    bloglovin: BeuSmile
    e-mail: bebo2@freemail.hu

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és egyébként nálam is van nyereményjáték ha gondolod ;)

      Törlés
  18. Szia!:) Én szívesen látnék több DIY bejegyzést, mert imádok itthon munkálkodni:) Pásztor Katalin néven követlek itt, blogovinon, és facebookon is! Tehát ha jól számolom +2esélyem van! Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  19. Joutsen néven követlek.
    email: rita.joutsen@gmail.hu
    +1 esély: követlek bloglovinon Rita N. -ként.
    Szeretnék többet látni a sminkjeidből:)

    VálaszTörlés
  20. Itt Maya néven követlek, a facebookon Orsi Maya Molnár néven.
    email címem: belfigazdija@gmail.com
    (https://www.facebook.com/orsi.maya?ref=tn_tnmn)
    A Haul posztokat nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  21. Tarjáni Fanni néven követlek, szívesen látnék több DIY bejegyzést.
    Bloglovinon:Tarjani Fanni néven követlek.
    Facebookon:Fancsuu tarjáni néven követlek és megosztottam.
    email:smilefanni.t@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia, szeretnék jelentkezni :)
    cs.szandraa néven vagyok a követőid közt illetve cs.szandraa vagy csszandraa néven bloglovinon. (+1)
    mail cím : csongedi_szandra@citromail.hu
    szívesen látok DIY, bőrápolás, smink, köröm, haul és outfit bejegyzéseket :)

    köszi a játékot ! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Krisztinka névvel követem a blogon és bloglovinon is.
    Kitettem oldalsávba a játékot:http://miserydreamlove.blogspot.hu/
    Szívesen látok minden bejegyzésedet divatról kiegészítőkről és csajos dolgokról. :D
    Email:kkrisztina86@freemail.hu

    Köszi

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Sunny néven követlek itt is és bloglovinon is. Szívesen látnék sminkelős, tesztes illetve diy bejegyzéseket :) A blogom oldalsávjába kitettem a nyereményjátékot: http://sunshineandglamour.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget, az a baglyos fülbi rettentően édes *-*

    VálaszTörlés
  25. Szia, Katka Hajdúová néven követem a blogod.
    Amiket szívesen látnék: divat és köröm:)
    Facebook:Katka Hajdú néven követlek és megosztottam a játékot a FBn.

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Dasha néven követlek itt.
    Bloglovon:Duda Ivett és facebookon is.:)
    Amit szívesen látnék:DYN bejegyzések,és sminkötletek:)
    Remek csomag nagyon tetszik.:) A Blogod is jó szóval hajrá!:)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek blogon.
    Bloglovinon is Fanni Kereki néven követlek. +1
    Szivesen látnék DIY posztokat. :)
    Email: kereki.fanni@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Gratulálok a 200. bejegyzéshez, és köszönöm a lehetőséget.
    Nyilvánosan követlek itt , facebookon is követem az oldaladat és megosztottam a nyereményjátékot Mónika Németh néven. A blogon írtam egy bejegyzést a játékról itt: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/11/nyeremenyjatek-az-yvuus-beauty-and.html
    Szívesen látnék sok-sok DIY bejegyzést, mert imádok kreatívoskodni :)
    Sok sikert a továbbiakban
    Puszi Mona :)

    VálaszTörlés
  29. Fanny néven követlek , bloglovinon mojamalecka néven, szívesen látnék outfit bejeyzést.

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Vámossy Brigitta néven követlek blogon.
    Bloglovinon Brigitta Vámossy néven követlek.
    Facebook-on: Brigitta Vámossy néven és megosztottam a játékot.
    https://www.facebook.com/brigitta.vamossy/posts/619655414759047
    Szivesen látnék DIY posztokat. :)
    Halloween-es posztok nagyon tetszettek, ügyes vagy.
    Email: a301@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  31. sziia :)
    nyilvánosan követlek Renáta Rózsa néven
    lájkoltam a facebook oldalad( Renáta Rózsa) megosztottam(+1)
    https://www.facebook.com/renata.rozsa.54
    e-mail: rozsarenata999@gmail.com
    outfites posztokat szivesen néznék :)
    puszi:Reni

    VálaszTörlés
  32. Szia! Jelentkeznék :)
    - bobika94 néven követem a blogot
    l- ájkoltam a face oldalt (andi hüse), de nem osztottam meg (bár lehet ez így nem esély.. :)
    - bloglovinon wonderful fleur néven követlek
    - amit szeretnék látni: DIY, outfit, aktuális divat, hajviseletek :)
    - e-mail: huse_andrea@freemail.hu

    kiraktam a játékot az oldalam jobboldali sávjába, linkelve: http://wonderful-fleur.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  33. Szia:) Elsőnek gratulálok a 200. bejegyzéshez legyen még sokszor ennyi:)
    édeskeh néven követlek
    szeretnék tőled látni DIY,termék tesztelős posztokat
    e-mail: madar.gabriella@freemail.hu
    Facebookon lájkoltam az oldalt és megosztottam a képet(+1)(Gabriella Madár néven)
    A blogomon írtam a nyereményjátékról egy rövidke posztot!(+1)
    Remélem nem hagytam ki semmit:) Köszönöm a lehetőséget! Puszi:Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. * blogomhoz a link
      http://eperbirodalom.blogspot.hu
      Bocsi ezt kihagytam

      Törlés
  34. Szia!
    Tóth Adrienn néven követlek, adri.tot90@gmail.com címmel.
    https://www.facebook.com/tadrienn.toth
    Sminkes bejegyzéseket olvasnék többet!
    Sok sikert a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra, és gratulálok a 200. bejegyzéshez.
    Fairyland néven követlek GFC-n és bloglovinon is, facebookon pedig Ssq Kri néven. Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://fairyland088.blogspot.hu/
    email: fairyland088@gmail.com
    Szivesen látok sminkes, Diy bejegyzéseket, :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget :)
    Nálam is épp játék van, ha van kedved jelentkezz :)

    VálaszTörlés
  36. Sziaa!

    Manna (mannakörmök) néven követlek itt és bloglovinon is.
    Körmös bejegyzések még jöhetnek minden mennyiségben, azok a kedvenceim! :)
    Facebookon Marianna Kovács és Mannakörmök néven lájkoltalak és meg is osztottam:
    https://www.facebook.com/mannakormok/posts/249799461838130
    Kiraktam a blogom oldalsávjába is a képet:
    http://mannakormok.blogspot.hu/

    e-mail: manna0319@gmail.com

    Köszi a lehetőséget és még sok sok bejegyzést kívánok. :)

    VálaszTörlés
  37. Szia! :)
    Gratulálok a 200 bejegyzéshez és köszi a játékot, nagyon szuper dolgokat lehet nyerni!
    Bár csak most találtam rá a blogodra, de annyit már elmondhatok, hogy nagyon tetszik! Lakkteszt és nail art jöhet minden mennyiségben! :D
    Glitterfinger Lexa néven követlek GFC-n és Bloglovinon is (2 esély)
    Glitterfingersss néven lájkoltam a facebook oldalad és megosztottam a játékot (1 esély): https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=450094698433265&id=390335211075881
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába (1 esély): http://glitterfingersss.blogspot.hu/
    email: glitterfingersss@gmail.com

    Köszi még egyszer a játékot! :)

    VálaszTörlés
  38. Szia :) Nagyon klassz a blogod,tetszik,hogy nem csak kizárólag a körömre vagy a hajra összpontosul, hanem több témában írsz :) A legjobban az outfit-ek és a frizuratippek tetszenek, belőlük szívesen olvasnék még többet.

    Bekci 82néven követlek nyilvánosan itt, Bloglovin-on Eszes rebeka néven.

    Like-oltam a facebook oldalt is Rebeka Eszes néven, és megosztottam a játékot : https://www.facebook.com/rebeka.eszes/posts/657084700997931

    Email címem: rebecca.c95@hotmail.com

    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  39. SZia! Hagi néven követlek a blogon és a jövőben több outfit és haul bejegyzést látnék szívesen, de minden más is tetszik a blogon:)

    VálaszTörlés
  40. Szia! Kati néven követlek itt, Bloglovin-on pedig J. Katalin néven. Kitettem a blogom oldalsávjába a játék képét: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/
    Email: jak27@citromail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  41. Kimaradt, hogy DIY bejegyzéseket szívesen olvasnék még.

    VálaszTörlés
  42. Szia! Dream néven követlek itt. Már egye ideje olvasom a blogod de csak most iratkoztam és több DIy és frizura tippeket olvasnék.

    VálaszTörlés
  43. Szia !
    Polgarszilvi néven követlek . Facebookon like-oltalak Polgárné Dóczi Szilvia néven vagyok fent, osztottam a bejegyzést . Frizura és divat tippeket olvasnék szívesen .
    e-mail címem : polgarszilvi@citromail.hu
    Köszi a játékot

    VálaszTörlés
  44. Szia! :) Először is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget élnék is vele, illetve előre is boldog blogszülinapot kívánok! :))
    A blogodat Gabriella Ember néven követem és nagyon szeretem a sminkes, szerzeményes, tesztes posztokat, szóval ezekből minden mennyiségben jöhet bejegyzés! :)
    -követlek Bloglovinon Gabriella Ember néven. (+1)
    -like-oltam a blogod Facebook oldalát és megosztottam a játékot Gabriella Ember néven. (+1)
    itt a link: https://www.facebook.com/gabriella.ember
    Ha jól számolom összesen 3 esélyt szereztem!
    Az e-mail címem: e.gabriella@mailbox.hu
    Mégegyszer köszönöm a játékot és további sok sikert a bloghoz! :)


    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek a blogon.
    A jövőben szívesen látnék tesztes és sminkes bejegyzéseket a blogon.
    Bloglovinon Regina néven követlek.
    A blog Facebook oldalát Regina Nagy néven like-oltam s megosztottam a játékot.
    A megosztás linkje: https://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/493511467414086
    E-mail címem: n.regina59@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    Üdv:
    Regina

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! ( :
    Dalma ( : néven követem az oldalad. Szívesen látnék még Haulos bejegyzéseket :D
    Plusz esélyek:
    Bloglovinon: Dalma Sánta néven követem az oldalad.
    Facebookon Dalma Sánta néven van lájkoltam az oldalt és osztottam meg a képet.
    E-mail cím: dalma.snt@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  47. Szia!

    Köszi a játékot! És gratula a szép számhoz! :)
    Thimmyke néven követlek itt
    Facebookon Thimmyke lakk-kuckója néven követlek, megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/Thimmyke.lakkjai/posts/602637086449104
    Bloglovinon Thimmyke néven követlek
    Kitettem a játkot bejegyzésben és oldalsávba is blogomon: http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/11/jatek-yvuusnal.html
    Én minél több körmös posztot látnék szívesen, de szeretem a haulos, outfites bejegyzéseket is nagyon. :)
    e-mail: thimmykedesign@gmail.com

    Köszi a játékot!
    Timi :)

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    naomiw néven követem a blogodat!
    Facebookon Noémi Bor néven lájkoltalak és meg is osztottam nyilvánosan a nyereményjátékos bejegyzést:)
    Bloglovinon pedig noemibor(Noémi Bor) néven követlek!
    E-mail: bornoemigreta@gmail.com
    Én legjobban haulokat,hónap kedvencei és szeretem/nem szeretem bejegyzéseket olvasnék szívesen!
    Köszönöm a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  49. Szia!

    - naomiw néven követem a blogodat
    - lájkoltam a facebook oldalad Noémi Bor néven és meg is osztottam nyilvánosan a nyereményjátékos bejegyzést
    - Bloglovinon pedig noemibor(Noémi Bor) néven követlek!

    Haulokat,havi kedvenceket,és szeretem/nem szeretem bejegyzéseket látnék szívesen:)
    Köszönöm a lehetőséget és gratulálok!
    E-mail címem: bornoemigreta@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia!A blogodat gabcsy néven követem,bloglovin'-on gabcsyyii néven,fészen pedig Gabriella Szöllősi néven lájkoltam az oldalad.DIY posztokat látnék szívesen :D e-mail:gabriellacicak@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Franciska Cseh követlek a blogon.
    A jövőben szívesen látnék DIY bejegyzéseket a blogon.
    A blog Facebook oldalát Franciska Cseh néven like-oltam s megosztottam a játékot.
    https://www.facebook.com/franciska.cseh.7
    E-mail címem: franciskacseh@freemail.hu

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia, nagyon szépen köszi a játékot :) Réka Réka P. néven követlek itt is és bloglovinon is(+1) és kitettem a játékot a blogom oldalsávjába (+1) (rekablogol.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
  53. A GFC-n Dorka Nagy néven követlek, Facebookot likeoltam, bejegyzést megosztottam ( szintén Dorka Nagy néven ). Én is szívesen látnék DIY bejegyzéseket :).

    VálaszTörlés
  54. Szia!

    Követlek Bloglovin-on: Csipai Nikoletta néven.
    Like-ololtalak FB-on Csipai Nikoletta néven és megosztottam a játékot is: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/762971320395955
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékod: http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/
    Szívesen látnék tőled sok különleges sminket, illetve manikat a blogon. :)

    Köszi a játékot!
    Pusza! :)

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Bloglovinon Violetta09 néven követlek
    Facebookon Kovács Violetta névvel likeoltalak
    Kitettem blogom oldalsávjába: http://beautyfromviola.blogspot.hu/
    Itt Violetta kovács néven követlek
    Köszi a játékot :D

    VálaszTörlés
  56. Szia! :)
    A játékra szeretnék jelentkezni!
    Turcsek Gabriella néven követlek itt a blogon és a Facebook-on is! :)
    A blogom oldalsávjába kitettem a nyereményjátékot! :)

    gabcsi-blogja.blogspot.hu

    Szép estét!


    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Köszi a játékot!! :)
    Követlek Liza Magyar néven, bloglovinon Liza Magyar néven, facebookon Liza Magyar néven :DD
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: lizalakkjai.blogger.hu
    megosztottam Facebookon: http://yvusbeauty.blogspot.de/2013/10/a-200-bejegyzes-nyeremenyjatek.html
    Minél több körmös bejegyzést szeretnék, azon belül minden érdekel nagyon :))

    Liza

    VálaszTörlés
  58. Szia:)
    Vanda Nagy néven követlek itt a blogon, facebookon, bloglovinon és ezen a néven meg is osztottam a posztot.
    És sok-sok körmös bejegyzésnek örülnék a legjobban! :)
    Ez így plusz 2 esély:)
    További jó szerkesztést!

    VálaszTörlés
  59. Szia! Franciska,Franya néven követlek, körmös és személyes bejegyzéseket látnnék szívesen a közeljövőben, email címem: franciska97@gmail.com, Bloglovinon Vezekényi Franciska néven lájkoltalak.

    VálaszTörlés
  60. szia. Boglárka Kérges néven követlek itt és bloglovin' is. a körmös bejegyzések érdekelnének engem a jövőben is. lájkoltalak a facebookon is és meg is osztottam a játékot :https://www.facebook.com/boglarka.kerges/posts/473331619369969 köszönöm

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Arvael néven követem a blogodat itt és a Bloglovin'-on is. És szívesen olvasnék több frizuratippet :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  62. Szia! :) Szeretnék jelentkezni a játékra: Audrey néven iratkoztam fel a blogra, és ugyanezen a néven kövtlek Bloglovin-on. Ezenkívül Audrey E. néven like-oltam a facebookodat is.
    Szeretnék még több körmös posztot látni, szeretem a step by step-eket.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )