Follow my blog with Bloglovin

2013. október 29., kedd

Halloween smink 2 | Szexi vámpír


Igen csak elkapott az ihlet ezzel az ünneppel kapcsolatban, tegnap már elkészítettem egy kevésbé ijesztő Halloween sminket, aki még nem látta,megnézheti ITT. Ma már picit bevadultam, és egy picit félelmetesebb irányba mentem el a sminkelés terén. Ami pedig a végeredményt illeti, nekem igazán bejön, picit ijesztő, és természetesen a vért sem hagytam ki(ami nem sikerült olyan élethűre, de azért nem lett rossz):


Szexi Vámpír








Felhasznált termékek:

Bevallom őszíntén, hogy nem tudnék ennél csúnyább sminket létrehozni, pedig a zombis sminkek-amiknek lejön a fél arcuk-nagyon brutálisan néznek ki, de inkább meghagyom azt a kreatívabb emberkéknek. :)

A holnapi napra pedig egy manikűrrel jövök szintén ebben a témában! ;)

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett



4 megjegyzés:

  1. Ez tényleg elég szexi lett, a szemed alatti lila szín miatt kellően beesettnek és betegesnek tűnik a tekinteted! Nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm csajook, igyekeztem :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )