Follow my blog with Bloglovin

2013. október 16., szerda

NYC Break of Dawn Nr.30

Sziasztok! Elkezdem a Haul-os bejegyzésemben bemutatott körömlakkrengeteg tesztelését, és a mai napra egy szép NYC lakkal készültem nektek. Már olyan két hónapja vásároltam, mikor haza látogattam, itt kint sajnos nincs ilyen márka sehol, de otthon mindig meglesem. Erre a lakkra Müllerben találtam rá akciósan, pontosan viszont nem tudom mennyi volt, olyan 300 forintra emlékszem.
Ezt a márkát még Írországi kint létem alatt ismertem meg, majd pont mikor haza költöztem akkor hozták be Magyarországra is. Kedvelem ezt a márkát, az árak igazán barátiak, és a minősége ehhez képest elég jó,vagyis én még nem csalódtam benne. A legismertebb terméke talán a Turbo Dry Top Coat, én kedvelem, több üveggel is elfogyasztottam már belőle, bár eléggé megoszlanak a vélemények vele kapcsolatban, valaki imádja, valaki utálja...na de most már bemutatom a mai poszt főszereplőjét is:


Az üvege nekem bejön, tárolás szempontjából sincs vele gond, max. annyi, hogy a kupak színe fekete, nem olyan,mint a lakk színe, viszont vékonyabb mint az üveg,ezért még ha picit is, de látszik felülnézetből is a színe.
A hátulján megtaláljuk többek között a fantázia nevet és a számát is: 030 Break of Dawn.
Az ecsete közepesen vastag, a vége egyenesre vágott, nekem gondom nem volt vele, szépen fel tudtam kenni a lakkot a körmömre.

A színe egyszerű lila, semmi csillám vagy egyéb extra, viszont felkenve nem mondanám egy unalmas, egyszerű színnek:

A fedése két közepes réteggel tökéletes, a száradási idővel sincs gond, és tényleg nagyon fényes a finishe, a képen fedőlakk nélkül látható!

Végül feldobtam a gyűrűs ujjamat egy kis csillogóval, kipróbáltam a Manhattan Super Nails 02 Glitter Champion körömlakkot, egy kicsit jobbra számítottam bevallom őszintén, két réteggel értem ezt a csillogást:

Az akció miatt nem tudom, hogy meg lehet-e még vásárolni ezt a NYC körömlakkot, de így őszre nagyon tudom ajánlani ezt a szép lila színt.

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a NYC márkát?

Puszii, Ivett

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép színe van,viszont én nem igazán kedvelem ezt a márkát.a bele vetett hitem megingott,amikor a fehér lakk vagy 30 percig száradt.... :( sajnos.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper színe van, tetszik! Bár nem nagyon láttam még ehhez hasonlót :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lila, én szeretem az új NYC lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  4. Szép, jól áll hozzá az a fedőlakk is :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is megvan, annyira jó színe van! :) És a Manhattan fedőlakk is szupi hozzá.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )