Follow my blog with Bloglovin

2013. október 27., vasárnap

Elfogyott! 4.

Nagyon rég volt már ilyen poszt, még talán júniusban, ha nem tévedek. Azóta pedig csak gyűjtögettem az üres flakonokat, de a mai nap miután megírom ezt a bejegyzést, mennek is a kukába.
Most pedig szeretném leírni nektek a véleményem róluk:

Schauma Silikonfrei sampon: már írtam róla régebben bejegyzést  ITT, viszont amennyire az elején oda voltam érte, a flakon vége felé már kifejezetten utáltam. Egy idő után pont az ellenkezőjét vettem észre a hajamon, mint amit ígért: a hajam fénytelen és száraz lett tőle, tiszta kezelhetetlenné vált. Gondolhatjátok ebből, hogy nem vettem, és nem is venném újra ezt a terméket.

Nivea Supreme touch és Supreme Diamond tusfürdők: nem tudom ti hogy vagytok vele, de én tavasszal-nyáron szívesen használok Nivea tusfürdőket, és a téli, hideg időszakban pedig a Dove tusfürdők után nyúlok leggyakrabban. Ezt a két fajtát nagyon szeretem, az illatuk is nagyon kellemes, és puha lesz utána a bőröm. Szívesen újra venném őket.

Balea borotva hab:nagyon sokáig csak ezt a fajtát használtam, problémám nem volt vele,viszont amióta a Dm-ben rátaláltam a kókuszos borotvahabra, azóta teljesen oda vagyok érte, és ha alkalmam lesz rá, inkább őt fogom újra vásárolni, így ezt az Isana-t most picit hanyagolni fogom. Egyébként tényleg csak ajánlani tudom,mert itt nagyon kedvező áron is lehet hozzá jutni,gondolom otthon sem kerülhet sokkal drágábba.

Balea szemfesték lemosó: Már róla is írtam ITT, árérték arányban meg vagyok vele elégedve, de nemrég kaptam tesztelésre egy Nivea kétfázisú szemfestéklemosót, és az sokkal jobban bevált, így nem hinném hogy ezt újra meg fogom venni, de azért el kell hogy mondjam, már sok tubussal elfogyasztottam azért belőle,szóval nem rossz termék szerintem.

Isana körömlakklemosó mandula illattal: még mindig imádom, csak őt használom körömlakk lemosásra, és már meg sem tudom számolni a két kezemen sem, hogy már mennyi üveggel használtam el belőle, már évek óta használom, és használni is fogom.

Balea fekete áfonyás és mandarinos tusfürdő: Ezeket a termékeket a kedvező áruk miatt szoktam leginkább megvásárolni, és rengeteg illatban kaphatóak, mindig vannak limitált kiadású darabjaik is,ha jól tudom akkor ez a kettő is azok közé tartozik, de nem vagyok biztos benne. Az illatuk nagyon fincsi volt, bár nem sokáig érződött sajnos. A mandarinos állagra hígabb volt, így gyorsabban is fogyott. Összességében nem volt gondom velük, főleg ha az árukat nézzük-itt kint 60 centért lehet hozzájutni ami cirka 180 forintot tesz ki kb.- egész jók ezek a Balea tusfürdők.

Rival de Loop arcápoló tonik sárkány gyümölcs és papaya illattal: kedvelem ezeket a tonikokat, mindig van belőle limitált kiadású illatban is. Már sokadig tubus ez is, meg vagyok vele elégedve, bár lehet hogy most már kipróbálok más terméket is, viszont csak ajánlani tudom.

Maybelline Dream Fresh BB krém: Egy szóval: Imádom! Nekem nagyon bevált, a melegebb időszakban szinte csak őt használtam, alapozót egyáltalán nem vettem elő. Nem a legszebb az arcbőröm, de szépen eltüntette a hibákat. Már bánom, hogy nem írtam róla külön egy posztot,mert megérdemelte volna,viszont biztosan újra fogom majd vásárolni, de szerintem csak tavasszal,mert most a téli időszakban áttérek az alapozókra,amiből egyébként összegyűlt néhány darab.

Avon Super Drama szempilla spirál: Erről a termékről nem tudok csak jókat mondani,mert nekem megmondóm őszintén nem vált be annyira. Van olyan szempillaspirálom, amivel ennél sokkal szebb pillákat tudok elérni. Nekem sajnos nem jött be, nem tudtam super drámai pillákat elérni vele, így örülök hogy végre elfogyott.


Nos, ti próbáltátok már valamelyik terméket ezek közül? Ha igen, nektek mennyire váltak be??

Puszii, Ivett




2 megjegyzés:

  1. Balea tusikat én is nagyon szeretem, a Maybelline BB pedig nálam is hatalmas kedvenc. A Pure változatot nemrég vettem meg, annak picit krémesebb az állaga és a fedése is erősebb szerintem, így nekem télre tökéletes lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen kipróbálnám én is a Pure változatot, de így hogy rengeteg alapozóm gyűlt össze, inkább előtte elfogyasztom őket :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )