Follow my blog with Bloglovin

2013. október 30., szerda

Halloween manikűr | Véres körmök


A mai napra egy manikűrt ígértem nektek, viszont bevallom, hogy elsőnek nem ezt terveztem elkészíteni. Találtam nagyon szuper minta palettákat nyomdázáshoz, és azt szerettem volna bevetni, de talán az idő hiány miatt is-mivel már öt órakor sötétség van, ó jee - egy elsőre könnyűnek tűnő manikűrt készítettem el.

Véres körmök

A már egyre népszerűbb szívószálas technikát használtam, amivel most próbálkoztam másodszorra, először semmi jó nem sült ki belőle, most sem vagyok tökéletes a végeredménnyel, de azért alakul. Aki már próbálta, az tudja, hogy nagyon pepecselős egy technika.

Sikerült egy nagy adag lakkot a mutatóujjam és a nagyujjam körömágybőrére is ráfújni, ezt nem igazán tudtam teljesen letisztítani, de talán most nem is olyan vészes ez, a végeredmény lényege úgyis az, hogy minél véresebb legyen.

Sajnos a felhasznált lakkokról elfelejtettem képet készíteni,de a Moyra Nr.3 fehér lakkot használtam alapnak, és a Janina Nr.2 piros lakkal pedig díszítettem.

Ha valaki nem tudja még hogyan is néz ki ez a technika,annak talán segít egy picit ez a kis útmutató:


Holnap azért elkészítek egy nyomdázós manikűrt is még nektek! : )

Nektek hogy tetszik??

Ti milyen manikűrrel készültök holnapra? 

Puszii, Ivett

9 megjegyzés:

  1. óó de jó lett :D én ehhez a technikához nagyon béna vagyok, nekem sose sikerül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is szenvedtem vele egy picit azért..:D

      Törlés
  2. Nemrég én is ezt készítettem el, de csak hüvelykujjra. Akkor elhatároztam, hogy teljes manikűr is lesz belőle, annyira tetszik :) Most csak erősítetted azt bennem, hogy meg kell csinálnom :D nagyon jó lett a tiéd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) nagyon jó ez a technika, de kár hogy ennyire pepecselős, az egész kezem csupa piros lakkos lett tőle :D

      Törlés
  3. Én is nemrég csináltam ilyet. Annyira jó. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )