Follow my blog with Bloglovin

2013. október 28., hétfő

Heti képgyűjtemény

Igen, újra jelentkezem a heti inspirációs képadaggal, aminek a témája mi is lehetne szerintetek? :P Igeeen, a Halloween! Én már teljesen ráhangolódtam az ünnepre,eddig teljesen hidegen hagyott megmondom őszintén, de most rengeteg inspirációs löketett adott, amit igyekszem megvalósítani. Szóval hamarosan érkeznek sminkek és manikűr/ök ebben a témában, úgyhogyha érdekel titeket, akkor mindenképpen lessétek az oldalt ;) (Remélem még nem vagyok vele annyira elkésve)
De addig hangolódjunk rá erre a hétre:
Tökéletes őszi/Halloween hangulat

Oda vagyok ezekért a csizmákért, ezek a masnik pedig ááá*.*

Nagyon vad szerintem,tetszik!

A héten bizony véget ér a november, és beköszönt a hidegebb idő, vagyis üdvözlünk november! Hamarosan készülhetünk a karácsonyra is! ;)

Ez a sál...KELL kategória! A színe csodás!

Heti cukiság! Ki ne szeretne ilyen gyűrűket? :)

Hmm..valaki megdobhatna vele..fincsiség!

Egyszerűen tökéletes...

Ti elkészítettétek már a sajátotokat? :)

Heti sminkötlet: cuki macskanő. hasonlót szeretnék én is készíteni ^^ Ti minek öltöznétek be? :)

Heti frizuratipp: Vigyetek egy kis színt a hajatokba! :) Most elég nagy trend lett belőle, és szerencsére lehet venni kimosható festékeket vagy színező krétát is! Ti kipróbáljátok?

Heti DIY ötlet: Mi más is lehetne, mint egy vicces dísz a lakásba? Olcsó és mutatós megoldás! :)

És végül a heti fincsiség csak nektek! :)

Szép és Félelmetes hetet kívánok nektek!! (HAHAHA)

Puszii, Ivett



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek! :) Én is csinálok majd Halloween sütiket. A cicás gyűrű és az ugg csizma pedig mesés. :)

    Nálam is vannak képek, ha gondolod nézz be. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/10/weekly-inspiration_28.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A te képeid is mindig fantasztikusak, imádom őket! :)

      Törlés
  2. A muffinok irtó cukik, nagyon tetszenek! :)
    A te cicás sminked jobban tetszik, mint a képek között szereplő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfogadnám őket én is, csak lehet nem lenne szívem megenni :D
      De aranyos vagy, köszönöm! :3

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )