Follow my blog with Bloglovin

2013. október 1., kedd

Essence Superheroes Trend Edition


Nail Polish Thermo 01 Fantastic Girl

Nail Polish Sand Effect 02 The Incredible
1.99 Euró


Nail Polish Oil Slick 03Power Girl

Nail Polish Holo Effect 04 Super, Man
1.99 Euró

Nail Polish Liquid Sand 05 Wonder Wow! Man!

Nail Polsih Galaxy Flakes 06 The Awesome
1.99 Euró

Effect Nails
01 Super, Man!
02 Fantastic Girl
03 The Incredible
1.99 Euró


Effect Nails Brush
1.99 Euró


Nail Stickers
01 Be My Hero!
02 Rescue Me!
1.49 Euró

Nail Polish Remover
01 Fantastic Girl
1.99 Euró


Cosmetic Bag
01 The Incredible
2.79 Euró



Csajok, fél óra sikítozás után végre írok pár sort erről a csodás essence Trend kiadásról. Szerintem bátran állíthatom, hogy ez az eddigi legszuperebb kollekció, amivel eddig a márka előrukkolt. Találunk két sand lakkot, egy thermo lakkot-amivel eddig a drogériás márkáknál még nem találkoztam, főleg ilyen jó áron..
Tegnap pedig bevallottam, hogy oda vagyok a duochrome hatású körömlakkokért, erre tessék..:D
Az effect Nails-okról pedig már nem is beszélek..mennyire szép manikűröket lehetne velük elkészíteni..:)
Ennyire különleges körömlakklemosóval pedig még nem is találkoztam..szívesen kipróbálnám..
A fantázianevek pedig elképesztőek, komolyan :D
Az összeset akarom, mind egytől egyig..szóval ideje lesz elkezdenem gyűjtögetni a kis perselyembe, amire még van szerencsére egy teljes hónapom, ugyanis novembertől lesz elérhető ez a trend kiadás.
Még sajnos nem tudom, hogy Magyarországon kapható lesz-e.

Ui: Még jó hogy lakkstopot terveztem a következő időszakra..köszi Essence, hogy keresztül húztad a számításaimat,mert így nem fog összejönni..:D

Nos,nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett



8 megjegyzés:

  1. omg! *-*
    a hugs & kisses trendkiadás óta nem volt olyan TE, ami ennyire megdobogtatta volna a szívem. *-* de amilyen szerencsénk lesz, itthon tuti nem lesz kapható, pedig ebből mindegyik lakk nagyon nagyon tetszik! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg csodásra sikerült...:) Remélem Magyarországon is elérhető lesz! :)

      Törlés
  2. kiváncsi vagyok lesz-e nálunk. :)
    nekem a lakkok illetve a lakklemosó plusz matrica tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az összes lakk bejön nekem is, a lakklemosó pedig igen érdekesre sikeredett! :)
      Remélem kapható lesz nálatok is! :)

      Törlés
  3. Ha ez nálunk nem lesz kapható sírva fogok fakadni, mert az összes lakkra lecsapnék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon bízom benne, hogy Magyarországon is elérhető lesz! :)

      Törlés
  4. díjat kaptál tőlem: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/10/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )