Follow my blog with Bloglovin

2013. október 28., hétfő

Halloween smink | Macskanő


Csajok, már az előző posztomban is említettem, hogy számíthattok egy-két Halloween-el 
kapcsolatos dologra itt a blogon. Először is egy kevésbé ijesztő "jelmezt" szeretnék nektek bemutatni, amit nemrég készítettem el. Nem szoktam ilyesmiket sminkelni az arcomra, úgyhogy nézzétek el, ha nem tökéletes, viszont nekem nagyon tetszik, kár, hogy sosem tudok értelmes képeket készíteni az elkészült sminkjeimről.

A mai alkotásom pedig nem más,mint a macskanő:



Felhasznált termékek:

Készülök még egy jelmezzel is, remélem kíváncsiak vagytok rá ;)


Nektek hogy tetszik?

Ti készítettetek már hasonló sminket halloweenra vagy mondjuk farsangra??

Puszii, Ivett





13 megjegyzés:

  1. Jajjj ez nagyon cuki lett! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett sztem :)
    A hajpánt főleg nagyon tetszik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igazából nem volt tervben ez a smink, de amikor megláttam ezt a hajpántot a boltban, akkor elhatároztam, hogy elkészítem :)

      Törlés
    2. :) Azt én is elhoztam volna,igaz nem Halloween-i sminkhez,csak úgy :D
      Am. ügyesen sminkelsz!

      Törlés
  3. Ohhh de cuki cica smink lett, annyira jól áll Neked! Főleg az alsó tusvonal tetszik! Szuper lett!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, még én is meglepődtem, hogy milyen jó lett a szemem :D

      Törlés
  4. szerintem is passzol hozzád a macskanő jelmez. csak me ne karmolj :) tökre ügyes vagy,többször lehetne nálad smink

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági! : ) Készítettem kicsit vadabb,karmolós képeket is, de annyira nem tetszettek, úgyhogy inkább kihagytam.:D Igyekszem akkor több sminkes jellegű bejegyzést hozni ;)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )