Follow my blog with Bloglovin

2013. október 9., szerda

Haul | Az elmúlt két hónap szerzeményei

Ahogy nézegettem, elég rég volt már Haul-os poszt a blogon, pontosan július végén. Azóta pedig elég sok dolgot beszereztem-köszönhetően a szülinapomnak is :D- most pedig nagy nehezen össze szedtem mindent, és lefotóztam. Bevallom azért szeretek inkább mondjuk kéthetente ilyen bejegyzéssel készülni,mert akkor még a fejemben van hogy mit vettem,most pedig tényleg elég nehéz volt össze szedni mindent, de remélem nem felejtettem ki semmit..:D
Szóval lássuk miket sikerült beszereznem:



Először is rengeteg körömlakkot...ezért tervezek én is lakstopot, de sajnos sosem tudom megállni, mindig elcsábulok..:D
Mindegyikről szeretnék előbb-utóbb tesztet hozni, egy-kettőt már sikerült bemutatnom: Flormar Supersine Nr.49  , Essence Be Loud! , Born Pretty Holo Polish Nr.8, Essence Sparkle Sand Effect-Hey Nude!.
A többivel is igyekszem, melyikre vagytok a leginkább kíváncsiak? :)


Sminktermékek terén nem mentem annyira túlzásba, a Sleek Candy palettát Djkaty-től vettem a H&M lakkal együtt blogsalen. Az Alterra púdert és a Rivaal de Loop szemhéjpúdert kuponnal szereztem meg. Nagyon rákattantam így ősszel a sötétebb színű rúzsokra, találtam egy matt vörös, egy burgundi színűt, egy lilásabbat az új Essence szortimentből, és a Maybelline híres ajakápolóját, a Baby Lips-t vásároltam meg, ami már kapható itt a közelben lévő Dm-ben.


Ezt a kis csomagot még talán nyár elején nyertem a XStrawberrykissX blogon,viszont csak augusztusban tudtam élőben is megcsodálni,addig otthon várt rám..:)
 Kaptam hozzá még egy neszeszert is, csak az sikeresen lemaradt a képről..a szájfény pedig meglepi volt. Nagyon örültem mindegyik terméknek, a körömlakk így ősszel tutira nagy kedvencem lesz..:)) 


A topot nemrég vettem akciósan, a fehér nacin sokat agyaltam, de végül a születésnapomon csak megvettem..:) A barna inget is akkor vásároltam, a hosszabb fazon miatt cicanadrággal is szuper felvéve.
Mindegyiket a Tally Weijl-ben vettem.
A top 6.95 Euró helyett 2.95 ,
a barna ing 15.99 Euró helyett 6.95
a fehér nadrág pedig 25.95 Euró volt.

Régóta szerettem volna egy farmerkabátot, és amikor megláttam hogy nyár végén akciósan 65 Euró helyett 17 Euróért adják, nem is gondolkoztam rajta, egyből megvettem. Szerintem jó vétel volt..:D


Az őszi kívánságlistámon szerepelt egy motoros bakancs, amire igen hamar rátaláltam szerencsére a Deicmannban. Aki ilyesmi fazont keres, annak ajánlom ezt a boltot, mert van választék belőle. Pont mire rászántam magam hogy megveszem, addigra leakciózták és 35 Euró helyett 25-ért vásároltam meg.


Az elmúlt időszakban megint hatalmába kerített az Ebay, és sikerült rendelnem néhány dolgot, többek között ékszereket. Szeretnék majd egy külön posztot írni ebből, úgyhogy most nem linkelek,ha nem gond. Néhány ékszert viszont az 1Euró-s boltban sikerült beszereznem, mint például a tollas fülbevalót, ami most nagy kedvencem. :)




És most elárulok nektek egy nagy titkot az egyik szenvedélyemről...néhány hónapja nyereményjáték függő lettem..:D Ezért imádok ebben az országban lenni, mert itt rengeteg kupont lehet szerezni, vagy a nyereményjátékoknál van hogy 1000 db terméket sorsolnak ki, így már csak tényleg kevés szerencse kell hozzá hogy nyerj. Az elmúlt két hónapban nekem ezeket sikerült nyernem/tesztelésre kapnom.
Kivétel a Garnier arckrémek és az Avon új szempillaspirálja, amiket magyar oldalakon nyertem/kaptam. :)


Szóval most már megígérem tényleg, hogy rengeteg tesztet hozok nektek a következő időszakban!

Melyikre vagytok a leginkább kíváncsiak?

Ti mit vásároltatok mostanában??

Puszii, Ivett

Ui: Az elmaradt posztok miatt elnézést kérek, de mostanában vagy nincs netem, vagy pedig nagyon lassú..:( ezért maradt el megint a hétfői Heti képgyűjtemény poszt is..

24 megjegyzés:

  1. A csíkos top, a csizma, meg a masnis és az angyalszárnyas karkötő a kedvencem. A karkötőkhöz kérhetek linket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az angyalszárnyas nem karkötő, kicsit csalóka a kép, ő nyaklánc, ahonnan én rendeltem, ott már sajnos nem lehet kapni,de kerestem egy másik linket:http://www.ebay.com/itm/Fashion-charm-exquisite-short-wings-of-the-angel-necklace-/231070327414?pt=Fashion_Jewelry&var=530228180614&hash=item35ccdd6276
      Nagyon szeretem, csak az a baj vele, hogy néhány használat után a vége befeketedett,látszik a képen is :S
      A masnis karkötő pedig így tök jól néz ki, de felhúzva már nem annyira, lehet hogy azért, mert az én csuklómra nagy egy picit, és így lötyög..lehet hogy megpróbálok a hosszán változtatni, és úgy jó lesz..:) Sajnos az eredeti link már itt sem él, és pontosan ugyanilyet nem is találtam, viszont ez hasonlít rá:http://www.ebay.com/itm/New-Retro-Classic-White-Pearl-Chain-Bronze-Flexible-Bowknot-Bracelet-/370887271546?pt=Fashion_Jewelry&hash=item565a9aa47a

      Törlés
    2. Tényleg, nyaklánc, de akkor is nagyon szép. Köszönöm szépen az utánajárást és a friss linkeket!!!

      Törlés
    3. Nagyon szívesen! :) Egyébként bocsi hogy ilyen későn válaszoltam,sajnos mostanában ritkán van netem és akkor is lassú..:S

      Törlés
  2. Nem kevés cucc. Nekem meg van mind két moyra lakk a képekről . A lila nagyon jól teljesít fedésben és szàradàsban. A sàrgànak viszont 0 a fedése nem lehet annyi réteget felkenni , hogy ne làtszodjón a sajàt köröm színe, olyan lakk meg nincs ami 3 réteg fellett gyorsan szàrad . Kivàncsi vagyok rà te mit fogsz tapasztalni . Na meg a többi szerzeményre is .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sikerült összehalmoznom jó néhány dolgot :D a lila Moyra nagy kedvencem lett, imádom a színét! :) A sárgát már bánom hogy megvettem, fehér alaplakkal még elmegy, de miután megvásároltam, utána bukkantam rá a Flormar matt sárgára, és az nagyon bejött, csak ajánlani tudom :)

      Törlés
  3. Mennyi szupi lakk! De az ékszerek és rucik is tetszenek. Annyira jó az az első kép a lakkokról, hogy olyan szép színesek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sikerült felhalmoznom néhány szépséget! :))

      Törlés
  4. A Masnis karkötőtől teljesen el vagyok ájulva, valami eszméletlenül cuki. Na meg a csizmád is elfogadnám meg még a matt flormar citromsárga lakkot is *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A karkötő sajnos nagy rám, de remélem sikerül majd megcsinálnom hogy jó legyen :) A citromsárga Flormar lakk pedig nagy kedvencem lett, viszont lehet hogy a következő időszakban hanyagolni fogom, mert most a pirosas-bordós színekre vagyok rákattanva..:)

      Törlés
  5. mennyi szép csodás lakk <3 a boka csizma nekem is meg van *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szép lassan hozom a teszteket is..:) A csizma pedig nagyon szuper, imádom :))

      Törlés
  6. Örülök, hogy tetszik a kis csomagocska, amit nyertél. :)
    A blogom új címre kellett költöztetnem: http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/
    Újra fel kell iratkozni rá. :)
    Jó sok mindent felhalmoztál, remélem jönnek is sorban majd a tesztek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon örülök neki, köszönöm mégegyszer! :)
      A másik blogodra már fel is iratkoztam régebben :)
      A tesztekkel pedig igyekszem ;)

      Törlés
  7. Szuper szerzeménye, talán a rúzsokra meg a NYC lakkra meg a mellette lévő aranyra vagyok kíváncsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A NYC lakk már be is van fotózva, hamarosan hozom róla a posztot! :) A rúzsokat is szeretném bemutatni a közeljövőben ;)

      Törlés
  8. farmerkabát, csizma, masnis és anygalszárnyas karkötő..ezek tetszettek a legjobban, na meg a rúzsok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek nekem is nagy kedvenceim :) A rúzsokról pedig igyekszem minél előbb tesztet hozni! :)

      Törlés
  9. díjat kaptál tőlem! :)) http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/09/28/liebster-blog-award-megint

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Quakenbrück, már néztem,és egy picit sajnos messze vagyunk egymástól..:( Pedig jó lett volna ha kevesebb a távolság..:)

      Törlés
    2. uhh tényleg, látom ott bréma környékén. :) de írok privit is a fb paged-re sztem .:)

      Törlés
    3. Igen,fent északon vagyok eléggé..:) oksi, várom :))

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )