Follow my blog with Bloglovin

2013. október 25., péntek

Primőr Kft. - Bloggerina találkozó 2013


Csajook, ma egy személyesebb poszttal készültem nektek, amit volt időm leírni végre..:)
Tudom, hogy rengeteg blogon találkozhattatok már ehhez hasonló bejegyzéssel, de mindenképpen szeretném leírni az én személyes tapasztalatomat és véleményemet erről az eseményről.
Mikor megláttam az emailt, hogy engem is meghívtak erre az eseményre,tiszta happy lettem, szinte le sem tudom írni azt az érzést,nagyon jól esett, komolyan. 
Aztán jött a feleszmélés, hogy valószínű nem tudok majd eljutni, hiszen elég sok időt töltök Németországban a munkám miatt, és nem terveztem akkor haza látogatni.
Viszont annyira el szerettem volna jutni, hogy szinte csodával határos módon sikerült néhány napra haza látogatnom, és részt vennem ezen az eseményen.

Nagyon izgultam, még sosem találkoztam személyesen egy bloggerinával sem, nem hogy egyszerre ennyivel!
A ráadás még az volt, hogy késett a vonatom, de Niki(Gothicbeauty) és Mea(Nail Polish Maniac) megvárt a vonatállomáson-amiért ezer köszönet és puszii innen is-így csoportosan késtünk egy picit,de szerencsére nem maradtunk le semmiről sem.
A találkozó elején mindenki bemutatkozott, jó volt látni azokat a bloggerinákat is személyesen,akiknek a blogját mindig figyelemmel kísérem.
Ezután Qeis Lina és Nagy Réka előadásában megismerhettük a legújabb Essence és Catrice termékeket, és a trend kollekciókat is. A jó hírem innen, hogy biztosan megjelenik a  Happy Holidays kiadás is Magyarországon, amit láthattunk élőben, és én megmondom nem csalódtam benne! Főleg a topper fogott meg szinte mindenkit belőle,úgy vettem észre :)


Ezután kis szünet, finom szendvicsek, és két szépséges torta várt minket a kicsit szűk folyosón, de persze jó sok bloggerina kis helyen is elfér ;)

A következő előadáson a Max Faktor márkáról, termékekről és újdonságokról hallottunk Kalapos Adritól, és természetesen jelen volt Szűcs Adri is- aki a márka hazai, vezető sminkmestere- és szuper sminkeket készített el két modellen. 


Ismét szünet következett, majd az Artdeco és a Beyu márkáról tudhattunk meg több dolgot, Szecsődi Márti, és Élő Péter közreműködésével. Érdekes volt hallani, hogy egy férfi ennyit tud a sminktermékekről, de tetszett az előadás. :)

A képekért ezer köszönet Niki! :)

A találkozó után Gothicbeauty Nikivel és a Nikkii Fashion Nikivel elindultunk gyalog a vonatállomás felé, de nem tűnt jó ötletnek,mivel szépen eltévedtünk, hála az én szuper tájékozódási képességemnek :D Így inkább a tömegközlekedést választottuk, és szerencsére,még ha picit sietve is, de mindenki elért a vonatot :)

Csajszik, nagyon örültem a találkozásnak, remélem máskor is lesz rá alkalom, hogy összefussunk! :)

Természetesen nem tértünk haza üres kézzel, rengeteg teszteni valót kaptunk, alig várom már, hogy mindegyiket kipróbáljam, ígérem előbb-utóbb megpróbálok mindegyik termékről tesztet hozni:

Ezekben a táskákban lapultak a kincsek :)


Essence illetve Catrice csomagokat kaptunk, többféle variációban, én őket kaptam, nagyon tetszenek! A parfümöt és a körömdíszeket pedig külön zsákmányoltam :)


A Max Faktor csomagocskát mindenki maga választhatta ki, szerintem ez nagyon jó ötlet volt, hiszen mindenki a saját bőrtipusához választhatott mondjuk CC krémet vagy púdert.


Artdeco, Beyu és Anny csomagocska. Most látom hogy egy Beyu szájfény lemaradt a képről :S

Fantasztikus nap volt, nagyon tetszett, a Primőr Kft, csapatának pedig köszönöm még egyszer a meghívást, nagyon kitettek magukért, látszott, hogy rengeteg szervezés és készülődés előzte meg azt a napot!

Melyik termékekre vagytok a leginkább kíváncsiak? :)

Puszii, Ivett

6 megjegyzés:

  1. Engem az Essence alapozó és ajakápoló érdekelne. :)

    VálaszTörlés
  2. én nagyon örülök,hogy eljutottál.tuti szuper élmény volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Tényleg nagy kár lett volna kihagyni..:)

      Törlés
  3. Örülök hogy találkoztunk :) Sajnos az elköszönés kicsit sietősre sikerült khm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök! :) Igen, de legalább elérted a vonatot : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )