Follow my blog with Bloglovin

2013. december 29., vasárnap

Manikűrvadász 6. forduló

Sziasztok! Ismét egy manikűrvadász, szám szerint már a hatodik, elég nagy népszerűségnek örvend ez a kezdeményezés, de nem hiába,egyre több a jelentkezők száma, és én is nagyon imádom. :) A múltkoriról viszont sikeresen lemaradtam, de most amint megláttam Dii-nél a Wish for beauty blog írójánál a következő forduló felhívását, rögtön írtam is az e-mailt a jelentkezéshez : )

Nagyon vártam, hogy ki lesz a párom, örültem mikor megláttam, hogy Eliz lett, a Divat, szépség  és a többi blog írója lett. Kedvelem a blogját, és figyelemmel is követem, ezért gondoltam, hogy könnyű lesz a választás, de aztán több manikűrt is találtam, amit szívesen elkészítettem volna erre a kihívásra.
De mivel közeledik a szilveszter, gondoltam, hogy valami különlegesebb, picit extrémebb körmöket kellene kreálni, így döntöttem végül Eliz tavalyi szilveszteri versenyre készült manikűrjénél:


Pici átalakítással ez a manikűr született meg végül:


Alaplakknak a Rimmel Nail Nurse-t használtam, majd ismét egy Rimmel lakk következett, még pedig a 237 Soul Session,amit a kis-és mutató ujjam kivételével két rétegben kentem fel. A színe nekem kicsit behatárolhatatlan, de nagyon bejön. Majd az Essence Crazy Good Times kiadásból a 06 Glitterastic lakkal két réteget kentem a kis-és mutató ujjamra. Végül strasszkövekkel díszítettem a többi ujjamat.

Szerintem nagyon alkalmi és csilli-villi manikűr lett, a szilveszteri bulira tökéletes lesz úgy érzem! :)

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett

Nézzétek meg a többiek munkáját is:


28 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat ez a két lakk együtt, szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szerintem is jól illik a két lakk egymáshoz, örülök h neked is tetszik :)

      Törlés
  2. Huha, nagyon elegáns, nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép. egyszerű, de nagyszerű. :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett :) gyönyörűen mutat .

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Olyan jó színe van annak a Rimmel lakknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök h tetszik! :) Nekem is nagyon bejön ez a Rimmel lakk, hamarosan sztem szentelek is rá egy bejegyzést! :)

      Törlés
  6. Azt a mindenit :D :D :D Ez brutálisan jól sikerült :3

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű és mutatós, nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  8. Csodás lett, a Rimmel lakk egyszerűen mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a lakk pedig tényleg csodás még önmagában is :)

      Törlés
  9. Kis csajos. Nekem nagyon tetszik! :) És szép az a Rimmel alaplakk is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Bizony, számomra nagy meglepetés volt ez a Rimmel lakk, az üvegre ránézve nem gondoltam volna hogy ennyire jól néz ki felkenve..:)

      Törlés
  10. Awww, ez gyönyörűséges lett. <3

    VálaszTörlés
  11. :) Nagyon szép lett, szuperül gondoltad újra ezt a manit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy neked is tetszik! :) Az eredeti manikűr is nagyon szép amit te készítettél..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )