Follow my blog with Bloglovin

2013. december 9., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Már túl vagyunk Advent második vasárnapján is, és be kell látni, hogy rohamosan telik az idő, észhez sem kapunk és máris itt a Karácsony! Aminek persze én örülök, hiszen nagyon várom, Ti is? 
Hozzánk Mikulás hozta meg az első havat múlt héten,de már nyoma sincs. Nem tudom otthon mi a helyzet, de szeretnék fehér karácsonyt,mert az a legszebb,nem igaz? :)
Jaj már teljesen be vagyok zsongva, már várom, hogy készítsem a mézeskalács sütiket, csomagoljam az ajándékokat, és a fenyőfát díszítsük...Ti mit szerettek a legjobban ebben az időszakban? :)
Nos, de térjünk vissza a jelenbe, és nézzük meg a heti inspirációs képeket:

Egyszerűen mesés..*.*

Cukker csomagoló papírok: ) Ti csomagolni szoktatok vagy az ajándéktáska mellett döntötök? :)


Hmm..fincsi forró csoki illatú gyertya..

Ezek mind jöhetnek ide hozzám :P

Tökéletes outfitek..

Mindkét szett gyönyörű..*.*

Hópelyhes gyűrűk..KELL *.*

Egy kis hangulatvilágítás..:)

Tökéletes karácsonyi manikűr.

Az elengedhetetlen fincsi forró csoki!

Ez a rengeteg ékszer nekem együtt kiscit sok(k), viszont egyenként mesés..

Heti sminkötlet: Elő a piros rúzzsal! A rózsaszín szemhéjfestékkel kicsit érdekes, de szerintem az összhatás jó. Szerintetek? Ti mivel szoktátok a piros rúzst párosítani?


Heti frizuratipp: Szerintem ismét gyönyörű frizurára bukkantam, és úgy gondolom hogy ezt nem lehetetlen számomra sem elkészíteni, úgyhogy valamelyik nap meg is próbálom :)

Heti DIY ötlet: Most kivételesen egy manikűrt hoztam. Szeretnétek hópelyhet a körmötökre? :)

Végül a heti édességadag a cukker mézeskalácsok személyében. Bár annyira édesek, nem lenne szívem megenni őket :P

Szép hetet kívánok Nektek!

Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz képek.
    Díjat kaptál: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Szuper képek, az a hópelyhes gyűrűszett meg kell! :D

    VálaszTörlés
  3. De cuki csomagolópapírok! *.* A hópelyhes gyűrű valami csodás! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )