Follow my blog with Bloglovin

2013. december 6., péntek

Mikulás és Rudolf | Manikűr

HO-HO-HO! Boldog Mikulást mindenkinek! :)


Remélem mindenki jó volt egész évben, és nem találtatok virgácsot a csizmátokban! :D

A mai napra ismét egy manikűrrel készültem Nektek, a fő témája pedig mi is lehetne más mint a Mikulás.
Nézegettem rengeteg inspirációs képet ezzel kapcsolatban, és az eredeti elképzelésem egy Rudolfos minta lett volna, de mielőtt nekiláttam elkészíteni, arra gondoltam, hogy Mikit sem kellene kifelejteni, hiszen róla szól ez a nap, így készült el végül ez a manikűr:

A kedvenc hógömbbel :)


A mutató ujjamon egy Mikulás fejet láthattok, a középsőre egy csomagot készítettem, a mutató ujjamon pedig Rudolf  nézelődik édesen. A kisujamra pedig egy kis hóesés szerűséget készítettem az essence hópelyhes topperével.

Összességében tetszik a manikűr, bár nem lett tökéletes, de azért büszke vagyok rá, hogy sikerült így elkészítenem, és büszkén fogom nézegetni, amíg rajtam lesz :)

Közreműködtek:

Nektek hogy tetszik? :)

Ti milyen manikűrt készítettetek mára?
(képeket is linkelhettek,illetve küldhettek az yvusbeauty@citromail.hu címre ;)

Puszii, Ivett



8 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )