Follow my blog with Bloglovin

2013. december 4., szerda

Etude House | XOXO Minnie Nail Polish Nr.6

A mai napra egy fedőlakkot hoztam Nektek, amit a legutóbbi Haul-os posztomban már megmutattam. Nem igazán foglalkoztam eddig az Etude House márkával, viszont mikor Netti-nél megláttam ezt a cukiságot, annyira megtetszett, hogy nem sokkal utána meg is kerestem Ebay-en, és megrendeltem. Olyan sokat nem is kellett várni rá, talán két hetet, és egy kisebb dobozkában meg is érkezett.

A XOXO Minnie kollekció tagja ez a fedőlakk, és ha még nem láttátok, akkor szerintem érdemes rá vetni egy pillantást,mert nekem személy szerint minden tetszik belőle, nagyon jól eltalálták ezt a kollekciót, főleg a Disney imádók fogják nagyon kedvelni. 



Az üveg egyszerű henger alakú, és sok információt nem igazán lehet leolvasni róla a márkaneven és a kollekció nevén kívül. Egyedül még egy 6-os számot találtam, úgy gondolom, hogy ez a körömlakk sorszáma.
A fehér kupakon legfelül megtaláljuk szintén a márka nevet beleírva, és találunk néhány cuki Mickey fejet is rajta. 
Összesen szerintem körülbelül 8 ml lakkot tartalmaz, de leírva nem találom sehol.

Az üvegben találunk átlátszó alapban fehér, fekete és rózsaszín hatszögletű glittert több méretben és Mickey fejeket...:)

Nem igazán tudtam, hogy milyen színű alapra kenjem fel, de végül a Catrice babarózsaszín lakkjára esett a választásom, ami szegény már kezd oda lenni, és picit be is van sűrűsödve, de már lehet hogy több mint három éve mellettem van,és több mint a felét szerintem elhasználtam már, így megbocsátom neki. Megpróbálom majd picit felhigítani,de ha nem jön össze akkor búcsút kell mondanom tőle, viszont mindenképpen beszerzem az utódját,mert kedvelem ezt a színt..:)

Szóval két réteg Catrice lakk látható az alábbi képeken, és a fedőlakkból is két réteget kentem fel a gyűrűs és középső ujjamra:





Nekem nagyon bejön, viszont van egy negatívuma is, hogy igen csak horgászni kell a glittereket, és ügyeskedni kell a szép végeredmény eléréséhez.


Ára: $5.24

Nektek hogy tetszik?
És mit gondoltok a kollekcióról, van amit kinézetetek, esetleg meg is vásároltatok már belőle?

Puszii, Ivett





11 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez a fedőlakk :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos ez a lakk. Én is Nettinél láttam először, irtó cuki :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó kis feőlakk ez :) tökre jól néz ki rajtad :)

    VálaszTörlés
  4. Cuki lett, bár én mondjuk megvagyok enélkül, nem vagyok nagy Minnie fan :)

    VálaszTörlés
  5. De szép lakk, nagyon tetszik <3

    VálaszTörlés
  6. Übercuki, erre nincs jobb szó :-D Nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
  7. Jajj, nagyon aranyos, imádom :)

    VálaszTörlés
  8. Mennyire édes már ez a lakk! Imádom. :D

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm csajszik, látom nem csak én vagyok oda az ilyen cukiságokért! : )

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )