Follow my blog with Bloglovin

2013. december 27., péntek

Mai smink- Rimmel termékekkel

Sziasztok!
A karácsonynak vége, remélem mindenkinek úgy telt ahogy elképzelte, és a szeretteivel lehetett. Na meg persze rengeteg ajándék lapult a fa alatt! :)
Az én ajándékaimat nemsokára megmutatom, viszont ebben a posztban a mai sminkemet szeretném közszemlére tenni.
Az ünnepek előtt kaptam egy csomagot a COTY-tól ,amiben sok Rimmel szépség lapult. Úgy megörültem neki, még karácsonyi ajándéknak is beillene...:) Köszönöm innen is!
A csomagot majd lefényképezem, viszont most megmutatom hogyan is szerepelnek élesben a termékek. 
A sminkem néhány kivétellel csak Rimmel termékekből áll, lásd az utolsó képen.




Nappali fénynél

A szemöldököm picit kiemeltem a barna szemöldök ceruzával,a teljes szemhéjamra egy enyhén arany színű szemhéjpúder került,szemhéjtust is rajzoltam, majd az alsó szempilláknál szemceruzát használtam, amit szépen kifelejtettem a képről :D Végül a Rimmel Accelerator Endless szempillaspirállal emeltem ki a pilláimat, amiről el kell mondanom, hogy nagyon jól teljesít, amióta megkaptam, csak őt használom!
A szem alatti részre a Catrice korrektor került, majd a Rimmel Wake Me Up alapozót használtam, amiről mondanék is néhány szót. Hozzám a 201 Classic Beige árnyalat került, és nagyon reménykedtem benne, hogy jó illik majd az arcbőrömhöz, mert még mielőtt kipróbáltam volna, megszaglásztam, és az illata nagyon megtetszett! Kellemes illata van, viszont felkenve már nem érződik, ha valakit esetlge ez zavarna. A szín majdnem tökéletes lett, így a téli időszakra icipicit sötét, de nyáron tökéletes lesz úgy érzem. A fedése pont jó, bár ha sokat teszünk belőle akkor picit maszk hatást érhetünk el, de szerintem majdnem az összes alapozónál ez a helyzet. Összességében nekem nagyon bejön, szeretem használni. Az alapozót Catrice púderrel fixáltam.
Az arccsontomra került egy kevés a Rimmel pirosítóból, ami a 080 Bronze nevet viseli.
A sminkemet a Rimmel Lasting Finish By Kate 111-es Kiss of Life rúzzsal koronáztam meg, ami egy igazán dögös vörös árnyalat.  Nem szárít különösebben, viszont ajakápolót érdemes használni alá. Sokág fent marad, bár néhány óránként érdemes ránézni, és megigazítani.


A képek nem lettek a legjobbak, még barátkozok az új fényképezőmmel, amit hozott a Jézuska nekem :P

Felhasznált termékek:

Ui: A termékeket tesztelésre kaptam, de ez semmiképpen nem befolyásolt a vélemény nyilvánításban, csak is az őszinte véleményem írtam le Nektek! 


Nektek hogy tetszik?

Szeretitek a Rimmel termékeket??
Valamelyikről van véleményetek?

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )