Follow my blog with Bloglovin

2013. december 11., szerda

Sok-sok díjat kaptam! : )

Az elmúlt időszakban néhány aranyos és kedves Bloggerina társam megajándékozott három díjjal is, amit ezúton is nagyon szépen köszönök Nekik! : )

Az első díjat már picit rég kaptam- de nem feledkeztem el róla- még pedig Lizától, a Liza lakkjai blog írójától kaptam meg a Liebster blog award díjat:



Mivel már régebben megkaptam ezt a díjat, így a kérdésekre válaszolnék most:



1. Van olyan beceneved, amit csak néhány ember ismer?
Nagyon nem szoktak becézni, az Ivett névre nem is lehet sok becenevet kitalálni szerintem. :D Aztán az egyik barátnőm kezdte el régebben az Ivus vagy Ivcsi becézést...:) Nekem nagyon tetszett, így köszönhető hogy a blogom nevében is így szerepel.
2. Hány naponta fested a körmöd?
Ez nagyon változó, van hogy kétnaponta de van hogy csak 3-4 nap múlva festem újra a körmöm. De maximum 5 nap, annál tovább nem szoktam hagyni ugyanazt a színt a körmömön.
3. Mi volt a kedvenc nyaralásod?
Három évvel ezelőtt a legjobb barátnőmmel és a legjobb barátommal így együtt hárman hirtelen felindulásból elmentünk Siófokra néhány napra kikapcsolódni. Mi hárman sosem voltunk egyszerűek, de ott aztán "megvesztünk" rendesen :D Az volt talán az egyik legjobb élményem eddig.
4. Van példaképed? Ki az?
Különösebben nincs példaképem, nem szeretnék senkire sem hasonlítani, sem majmolni.
5. Mi az, amit semmi pénzért nem tennél meg? 
Sok dolog van, de ha most egyet kellene mondani, akkor semmi pénzért nem mennék vissza a régi munkahelyemre dolgozni...:D 
6. Mi a kedvenc manikűröd a saját blogodról? 
Tyűű, ez jó kérdés :D De ha nagyon választanom kellene, akkor a Fishtail manikűrt választanám most per pillanat. 
7. Mi  kedvenc manikűröd valaki más blogjáról?
Annyi szép manikűrt látok nap mint nap, hogy egyet nem tudok kiemelni..:)
8. Hogy szeretnéd hívni a gyerekeidet?
Ezt még nem igazán tudom, így első hallásra egyik név sem tetszik, úgyhogy nehéz lesz a választás, ha arra kerül majd a sor..:)
9. Mi a kedvenc sütid? 
A habos-krémes sütiket imádom, azokból az összes jöhet ;)
10. Szerinted melyik a tökéletes csillámos, vagy valamilyen fedőlakk?
Még nem találtam meg, de ha már valakinek sikerült, akkor szóljon léccike! Köszi :D Egyébként nagy esélyesnek tartom a Seche Vite fedőlakkot, de még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam, de kíváncsi vagyok rá mindenképp.
11. Mész a glamour-napokon vásárolni? :D
Nem voltam, mivel akkor nem tartózkodtam Magyarországon, de ha otthon lettem volna, akkor ismerve magamat, valószínűleg nem hagytam volna ki..:)

A másik  díjat többször is megkaptam, először Lizától, majd a Testvérkódex blog írói is rám gondoltak,nagyon-nagyon jól esett, és köszönöm szépen! : )


Szabályok:

1.) Helyezd el a díjat a blogodon
2.) Linkeld be, aki bejelölt téged
4.) Értesítsd őket a jelöléről
5.) Írj 7 dolgot magadról

- Nagyon szeretek kirándulni, új helyeket megismerni. Rengeteg ország és város van, ahova szeretnék eljutni életem során,többek között Franciaország-Párizs, Ausztrália, Kanada, Amerika- ahol szívesen élnék életem hátralevő részében :)
- Rengeteg ékszert vásárolok, viszont keveset szoktam hordani napi szinten, csak ritkán jut eszembe, hogy felhúzzak mondjuk egy gyűrűt az ujjamra..
- Kedvelem a nyüzsgő nagyvárosokat, imádom a pörgős életet.
- Általában az új divattal,újdonságokkal kapcsolatban elsőre sosem tetszik vagy a szín,vagy a minta esetleg a forma, de egy idő után azon kapom magam, hogy mindenáron olyat akarok venni..:D
- Három káros szenvedélyem van: az egyik az édességmániám, a második a kávéfüggőségem, a harmadik pedig a körömlakk mániám.
- Félek a sötétben, ha egyedül alszok, akkor a tv-t mindig bekapcsolva hagyom,viszont volt olyan időszak is, mikor még a lámpát is égve kellett hagyni..Viszont mikor a párommal együtt alszok(általában úgy van szerencsére),akkor nincs semmi gondom.
- Nagyon akaratos típus vagyok, amit egyszer a fejembe veszek, vagy eltervezek,annak úgy kell lennie. Ha pedig nagyon szeretnék valamit, akkor képes vagyok hisztizni is..:D

A legfrissebb díjam pedig Mona N. -től kaptam, a Minden egy helyen blog írójától, nagyon-nagyon köszönöm, millió puszi!




Mivel már megkaptam régebben ezt a díjat is, így nem adnám tovább, remélem nem gond. : )


Köszönöm mégegyszer Csajszik, hogy eszetekbe jutottam, nagyon szívesen küldeném Nektek is ugyanígy a díjakat! 

Puszii, Ivett









1 megjegyzés:

  1. az 5. pont :D megértelek!!!
    köszi a díjat :) :*
    azt hiszem a mániában nagyon egyformák vagyunk.a kávéról le kéne szoknom.de lehet a lakkokról is :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )