Follow my blog with Bloglovin

2013. december 2., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok! Elérkeztünk az év egyik legszebb hónapjához, és az első Adventi vasárnapon is túl vagyunk.  A karácsonyi hangulat már beköltözött a lakásunkba,kikerültek a karácsonyi díszek, és minden este finom illat terjeng a szobában,mivel nem telik el nap már úgy, hogy ne gyújtsak meg egy illatgyertyát. Ti ráhangolódtatok már a karácsonyra? :)
Ha még nem,akkor remélem a heti inspirációs képek segítenek egy picit:

Végre! Már nagyon vártunk! Hello December! : )

Egy kis montázs,miért is annyira csodás ez a hónap..:)

A tél egyik legfőbb kiegészítője,habár sokan hanyagolják. Igen, tudom hogy nagyon nehéz megtalálni a tökéletes darabot, de szerintem érdemes rászánni az időt a keresésére.

Gyönyörű egy manikűr...*.* Nagyon rákattantam a rénszarvasokra, szerintem egy ehhez hasonló manikűrrel meg is próbálkozok hamarosan..

Tegnap már az első gyertyát gyújtottuk az Adventi koszorún. Ti saját kezűleg készítettétek el, vagy az egyszerűbb megoldást választottátok, és a boltban vettétek meg? : ) Én az utóbbi voltam :)

Annyira hangulatos...

Mennyire cuki már az a bögre..:D


Egy tökéletes téli outfit számomra..

Szívesen elfogadnám őket,mesések..

Heti sminkötlet: Aranybarna-színes szemhéjtus. Nektek bejön? Nekem mindenféleképpen..:)

Heti frizuratipp: Ismét egy csodás hajköltemény, amit lehetetlennek tartok magamnak elkészíteni..de azért jó gyönyörködni benne :)

Heti DIY ötlet: Karácsonyi dísz a lakásba.Nem is gondoltam volna, hogy a borítékot erre is lehet használni, de annyira jópofa,nem? :) Bár még ilyen színes borítékot nem igazán láttam, vagy csak azért mert nem figyeltem..

Heti édességadag a Mikulás jóvoltából...:)


Végül ezzel a kis cuki rénszarvassal kívánok  kellemes hetet mindenkinek, 
és remélem hogy sok-sok ajándékot hoz Nektek a Mikulás ! : )

Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek a manikűr is tetszik *-*

    VálaszTörlés
  2. A manikűr nekem is nagyon tetszik, de a képek összességében is jó hangulatot árasztanak. Én már nagyon várom a karácsonyt, és sok-sok illatgyertyával alapozom a hangulatot :-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )