Follow my blog with Bloglovin

2013. február 17., vasárnap

Az első nyereményjáték a blogon! : )

Elérkezett ez a nap is, ma meghirdetem a blog első nyereményjátékát!
 Pont két hónappal ezelőtt határoztam el magam, és indítottam el a blogomat,hogy megoszthassam veletek a tapasztalataimat, az újdonságokat, csajos dolgokat, hogy tippeket adjak témákban és egyebek. 2 hónap még nem olyan sok, ezért nem tudtam még sok mindent megmutatni amit szeretnék, mint például személyes témák, de igyekszem minél sokszínűbb-és nem csak beauty témájú- blogot vezetni.Az elmúlt időszakban kicsit kevesebb időm van a blogra a munka miatt, de ezt próbálom nem kimutatni, és igyekszek minél több érdekes, hasznos posztot és bejegyzést írni nektek! : )
Nemrég már említettem, hogy szeretnék a közeljövőben nyereményjátékot indítani, és akkor még úgy terveztem, hogy 50 feliratkozó után teszem csak meg,de mivel az eddig statisztikák is nagyon csodásak, és nagyon örülök neki, úgy döntöttem hogy a mai napon meghirdetem. :)
Egy kis visszatekintés az első 2 hónapról:

Amint láthatjátok a blognak már 31 rendszeres olvasója van, és összesen 3185 oldalmegjelenítés és már 134 komment érkezett hozzám,ezeknek mind nagyon örülök! : )

És most jöjjön pár szó a játékról:

Vannak alap szabályok és plusz esélyeket is lehet szerezni. 

Az első dolog, hogy légy a Blog rendszeres követője, ha még nem vagy az, akkor a jobb oldalt a rendszeres olvasók címszó alatt megteheted. 
A második hogy írj valamit, amit szeretnél látni/hiányolsz a blogból!-ez már 1 esély
Plusz esélyek:
- ha kedveled az oldalam facebookon, és megosztod  a játékot.(+2)
- ha kiteszed a blogod oldalsávjába,vagy írsz egy bejegyzést a nyereményjátékomról (+1)
-a blog régi követői plusz eséllyel indulnak (fel is írtam őket!)(+1)

Szóval összesen 5 eséllyel lehet indulni a nyereményjátékomon. És íme a nyeremény:


Az essence Vintage district trend kiadásból
-szemhéjpúder 02 Shopping @ Portobello Road
-körömlakk 01 Vintage Peach, valamint
2 darab köröm díszítő csík arany és zöld színben
1 pár fülbevaló

Mindegyik termék új, sosem használtam és nem is próbáltam ki!

Ha szeretnél jelentkezni akkor írj ide egy kommentet, írtam egy sablon szöveget, elég ha ezt bemásolod és kiegészíted:

XY néven követem a blogod.
Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá.
Lájkoltalak XY néven és megosztottam a játékot is. (+2)
Kitettem a blogom oldaljávjába/írtam egy bejegyzést a játékról, itt a link:..... (+1)
Már a játék elindulása előtt is rendszeres követőd voltam! (+1)

És végül a nyereményjáték 2013 március 20-a éjfélig tart!

Sok szerencsét mindenkinek, és szép napot! : )

Puszii, Ivett






53 megjegyzés:

  1. Szia!

    rone2122 néven követem a blogod.
    Schmidt Renáta néven lájkoltam az oldalad és osztottam meg a játékot.
    DIY bejegyzéseket szeretnék látni a blogon és mégtöbb outfitet. :-)

    Régi olvasód vagyok, úgyhogy továbbra is sok szuper posztot kívánok neked!

    A fülbevalóért nagyon oda vagyok, megy vissza! :D

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Szia.nem szoktam jatekra jelentkezni ...de most siman:-).kedden mikor gep elott leszek osszeszedem a eselyeket:-) szep napot

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Orsi Szemán néven követem a blogod. Amiről szeretnék olvasni, az a smink és frizura bejegyzések, és az outfit bejegyzésekből sosem elég! :)
    Orsi Szemán néven követem fb-on az oldalad és meg is osztottam nyilvánosan. (2): https://www.facebook.com/szemanorsi
    Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! 1 hete találtam meg a blogod , egyenlőre nagyon tetszik. Outfiteket én is szívesen néznék .
    Zémann Viki néven lájkoltalak , nyilvánosan nem tudok megosztani . :(
    Próbáltam feliratkozni , de nem hiszem hogy sikerült , ha mégis Viki98 néven követlek .( már gyűjtök az új gépre. :/ )

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Fairyland néven követem a blogodat, Ssq Kri néven lájkoltalak és osztottam a játékot :)
    Szivesen olvasnék több sminkes, outfites dolgot, de igy is nagyon tetszik a blogod :)
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: fairyland088.blogspot.hu

    Régi olvasód vagyok:)
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Bogyii Sims néven követem a blogod.
    Outfites bejegyzésekre nagyon kíváncsi lennék :)

    Kitettem a blogom oldalsávjába itt a link: www.princess.fashion.gportal.hu (+1)

    VálaszTörlés
  7. szió,

    gubo23 néven követlek:)
    inspirációs , outfites bejegyzéseket jöhetnek minden mennyiségben :)))

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Szia!:)
    Móni néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi: outfit és személyesebb jellegű bejegyzések :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Thimmyke néven követem a blogod.
    Szívesen látnék több hajas posztot, mert nagyon tetszik a hajad. =)
    Írtam egy bejegyzést a játékról, itt a link: http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/02/jatek-yvuus-nal.html (+1)
    Már a játék elindulása előtt is rendszeres követőd voltam! (+1)

    Köszi a játékot! =)
    Timi

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    ltgmesy néven követlek a blogon :)
    Én szívesen sminkes posztokat szeretek nézegetni,ebben lehet step by step is :)

    Facebook-on Emesee Balogh néven lájkoltalak s osztottam is ott a játékot!
    Köszi h. mi is játszhatunk :)

    VálaszTörlés
  11. Miu néven követem a blogod.
    sok-sok hault szeretnék látni :)
    Lájkoltalak Patrícia Putnoki néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Kitettem a blogom oldalsávjába, itt a link: http://thenailpolishaddiction.blogspot.hu (+1)
    Már a játék elindulása előtt is rendszeres követőd voltam! (+1)

    VálaszTörlés
  12. Az első dolog, hogy légy a Blog rendszeres követője: az vagyok Mea néven
    A második hogy írj valamit, amit szeretnél látni/hiányolsz a blogbóll: haul és soksoksok smink :)

    Lájkoltalak Tímea Medgyesi néven.

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    hajnoca3 néven követem a blogod
    Haul posztokat én is mindig szívesen nézek, lakkok, sminkek, minden érdekel igazából:)
    Facebook-on Horváth Hajnalka néven likeoltalak, meg is osztottam a játékot erről itt a link: https://www.facebook.com/hajnalka.horvath.18/posts/484205988312832

    Köszi

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    reka kerekes néven követlek itt
    Több outfit-es bejegyzést látnék szívesen (+1)
    Facebookon Krisztina Réka Kerekes néven lájkoltalak, és megosztottam a játékot.
    A játékot kitettem a blogom olvasdájába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. xstrawberrykissx néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról: körmös, sminkes bejegyzések, több teszt, vásárlós bejegyzés.
    Lájkoltalak Csipai Nikoletta néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/347584855351176

    Kitettem a blogom oldaljávjába/írtam egy bejegyzést a játékról, itt a link: http://xstrawberrykissx.blogspot.hu/(+1)

    Új követő vagyok

    Köszi a játékot!
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia

    Mia Angel néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá: sminkes, haul és hajas posztokat
    Lájkoltalak Mia Angel néven és megosztottam a játékot is: https://www.facebook.com/69RockGirl69/posts/395079510587677
    Kitettem a blogom oldaljsávjába itt a link: http://tundercica.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  17. Szia! Dori435 néven követem a blogod.
    Outfites és haulos bejegyzésből látnék még többet szívesen!
    Köszi a játékot!!:)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Köszi szépen a játékot.:)
    Franciska,Franya néven követem a blogod.
    Step-by-stepes nail art posztokra lennék kíváncsi.
    Lájkoltalak Franci Vezekényi néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fyvusbeauty.blogspot.com%2F2013%2F02%2Faz-elso-nyeremenyjatek-blogon.html%3Fspref%3Dfb&t=Az+els%C5%91+nyerem%C3%A9nyj%C3%A1t%C3%A9k+a+blogon%21+%3A+%29

    VálaszTörlés
  19. Szia :)
    L néven követlek.
    Most találtam rá a blogodra, de eddig tetszik :) A legszívesebben körmös és személyes, képes bejegyzéseket olvasok.
    Megosztottam a játékot a blogomon: http://clavelsworld.blogspot.sk/
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  20. szia
    mdolla agi nèven kovetlek.
    kitettem a blogom oldalsàvjàba a jatèkot.mdollas beauty and nails
    megosztottam a jatèkot fb-n Minden ami smink ès mukorom.
    :) sok sikert a tovàbbiakban is:)

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Asarys néven követem a blogod.
    Én is nem rég leltem rá a blogodra, de nagyon tetszik! Imádom a körmös swatchokat és a hajas bejegyzéseket + a személyes bejegyzéseket is szívesen olvasom :)
    Lájkoltalak Fb-n Néző Zsuzsa néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Éva Ghile (Vicacat) néven követem a blogod.
    Mivel most bukkantam a blogodra, ezért csak átfutottam a bejegyzéseket, de hajas dolgok lehetnénke többet, mert ez tök jó és kevés helyen lehet látni:)
    Lájkoltalak Éva Ghile (Vica) néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Blogom nincsen és csak most egy megosztás kapcsán találtam rá a blogodra.

    Köszi a lehetőséget,

    Vica:)

    VálaszTörlés
  23. Syaa!
    Dalma ( : néven követem a blogod.
    Szeretnék látni több egyszerűen elkészíthető körömlakos mintákat-technikásakat.
    Lájkoltalak Dalma Sánta néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Köszii a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsánat,hogy ilyen névtelen lettem,de a Google flhasználó nevemel nem engedte,hogy közé tegyem!

      Törlés
  24. Lina néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá: igazából elég kerek blogot hoztál össze, szerény véleményem szerint a körömlakkos bejegyzésekből sosem elég, szóval azokat mindig szívesen látom. A hajas bejegyzések úgyszintén érdekesek:)
    Lájkoltalak Kiglics Tímea néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Kitettem a blogom oldalsávjába (+1): eletmodprojekt.blogspot.com
    Ha van kedved, látogass el hozzám:).

    VálaszTörlés
  25. KaMii néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá: hajas postokat szívesen látnék még :)

    köszi szépen a játékot!

    VálaszTörlés
  26. Fanni Kereki néven követem a blogod.
    Még több sminkes bejegyzésre kíváncsi lennék. :)
    Lájkoltalak Fanni Kereki néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Már a játék elindulása előtt is rendszeres követőd voltam! (+1)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia, neverwakeup. néven követem a blogod és több sminkes illetve könnyedén elkészíthető körmös posztot látnék szívesen a blogodon. Fb-n is megosztottalak, valamint Victorya Valentyne néven lájkoltalak is. :)
    Köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Enikő Széles néven követem a blogod.
    Még több outfit-es és hajas bejegyzésre lennék kíváncsi . :)
    Lájkoltalak: Enikő Széles néven és megosztottam a játékot is.

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Én új követő vagyok, most akadtam rá a blogodra és tetszik.
    Ancsa Blogja néven követlek.
    Írtam a blogon a játékról:

    http://laposhasespirosito.blogspot.hu/2013/02/nyeremenyjatek-az-yvuus-beauty-and.html

    Amit szívesen látnék: outfit, haul videók vagy bejegyzések.

    Köszönöm a lehetőséget!

    Ancsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lájkoltalak FB-on szintén Ancsa blogja néven és meg is osztottam :)

      Törlés
  30. Szia Ivett!

    Monika néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá: imádom a körmös és haulos bejegyzéseidet, azokból sosem elég :) jöhet még, még :)
    Lájkoltalak Kisfekete Cica néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Már a játék elindulása előtt is rendszeres követőd voltam! (+1)
    Köszi szépen a lehetőséget :)



    Monika néven követlek.

    A második hogy írj valamit, amit szeretnél látni/hiányolsz a blogból!-ez már 1 esély
    Plusz esélyek:
    - ha kedveled az oldalam facebookon, és megosztod a játékot.(+2)
    - ha kiteszed a blogod oldalsávjába,vagy írsz egy bejegyzést a nyereményjátékomról (+1)
    -a blog régi követői plusz eséllyel indulnak (fel is írtam őket!)(+1)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de az egér önálló életre kelt, a második bekezdést ne vedd figyelembe :)

      Törlés
  31. Szia! KÖszi a játékot! :)
    Nikóca T. néven követem a blogd.
    A körmös bejegyzéseid a kedvenceim, lehetne DIY, vagy outfit poszt.
    Nikoletta Tassi néven lájkoltalak fb-on, itt a link: https://www.facebook.com/nikoletta.tassi
    Új olvasód vagyok, de eddig nagyon tetszik a blog :)
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
  32. Pinkfrog néven követem a blogod.
    Körmös bejegyzés szívesen olvasok bármikor. Nekem az a megoldás is tetszene a blog kinézetére hogy felül témakörönként, menüpontokba lenne rendezve.
    Lájkoltalak Ungvári Brigitta néven és megosztottam a játékot is. (+2)

    VálaszTörlés
  33. Szia
    Anikó Faragó néven követem a blogod.
    outfites és Diy-es bejegyzésre kíváncsi lennék.
    Lájkoltalak Anikó Faragó néven a Facebookon
    Kitettem a blogom oldaljávjába/írtam egy bejegyzést a játékról, itt a link:http://ancsa97.blogspot.hu/ (+1)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  34. Maya néven követem a blogod.
    A hasznos dolgok fillérekért nagyon tetszik, lehetne több ilyen, hogy pl mi hol akciós.
    Lájkoltalak Orsi Maya Molnár néven és megosztottam a játékot is.

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Fanni néven követlek.
    Szívesen látnék outfit és DIY bejegyzéseket.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  36. Szia.
    p.kriszti93 néven követem a blogot.
    Én most találtam csak a blogodra, de amit átnéztem eddig, az mind tetszett. Minden van vegyesen, nem unalmas a blog. :) A heti képgyűjtemény nagyon tetszik, a valentin napi smink és a haj is tetszett, nagyon szép vagy. Szívesen látnék még ilyeneket, sminket , hajat, diyt, személyeset is..stb. :D
    Köszi a játékot és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  37. Katus Pásztor néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá.: még több személyes bejegyzés
    Lájkoltalak Katus Pásztor néven

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Gumikacsa20 néven követem a blogod.
    Nagyon szeretek sminkeket nézni, vagy hogy más hogyan sminkel ezért sminkes bejegyzéseket mindig szívesen látok végtelen menyiségben. :-)
    A Facebook oldalad Kecskeméti Hajnalka néven lájkoltam és itt meg is osztottam a játékot:http://www.facebook.com/hajnalka.kecskemeti.1/posts/135223453319075
    Köszönöm szépen:
    Hajni :-)

    VálaszTörlés
  39. Joutsen néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi: a te sminkjeid:) minél több
    Lájkoltalak Rita Nagy néven (+1)
    Kitettem a blogom oldaljávjába/írtam egy bejegyzést a játékról, itt a link: fattyuhattyu.blogspot.com (+1)

    Köszi:D

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Manna (mannakörmök) néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi/Ezt hiányolom a blogról és kíváncsi lennék rá:
    több személyes bejegyzés.
    Lájkoltalak Mannakörmök néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    http://www.facebook.com/mannakormok
    Kitettem a blogom oldaljávjába/írtam egy bejegyzést a játékról, itt a link: (+1)
    http://mannakormok.blogspot.hu/
    Már a játék elindulása előtt is rendszeres követőd voltam! (+1)

    Köszi a játékot! :)))

    VálaszTörlés
  41. Szia :)
    Maja néven követlek (+1)
    Nagyon szeretem látni, hogy mások hogy tárolják a sminkcuccaikat/ékszereiket, szóval egy ilyen bejegyzésnek örülnék (+1)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Dóra Mákos néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi: sok sminkes bejegyzés, hogy mit hogy kell, pl a szemhéjtus használata, mert én béna vagyok hozzá :D
    Lájkoltalak Mákos Dóra Barbara néven és megosztottam a játékot is: https://www.facebook.com/makos.dora/posts/163619383794099

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Daura néven követlek.
    Sminkes és körmös bejegyzéseket szeretek olvasni. :)
    A Facebookon "Daura's unframed poetry" néven lájkoltalak és itt osztottam meg a játékot is: http://www.facebook.com/unframedpoetry
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://unframed-poetry.blogspot.hu

    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia, Biu névvel követem a blogod, és mivel még csak most találtam rád, nem tudok egyelőre messzemenő következtetéseket vonni mit hiányolok és mit nem, a tetkós személyes poszt tetszett, a tesztek is jók/relevánsak, szóval szerintem csak így tovább! :)

    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  45. Szia, Katka Hajdúová néven követem a blogod. Amiről szeretnék még olvasni az a smink:))
    Katka Hajdú néven követlek a fb-on és meg is osztottam nyilvánosan a játékot.
    https://www.facebook.com/katarinakatka.mala?ref=tn_tnmn

    Köszi a játékot:)))

    VálaszTörlés
  46. Málnahab néven követem a blogod.

    Erre lennék kíváncsi: sminkes bejegyzésekre nagyon kíváncsi lennék :)

    Lájkoltalak Hajdu Zsófia néven és megosztottam a játékot is.

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Mednyánszki Júlia néven követem a blogod.
    Erre lennék kíváncsi: A step by step sminkes, körömdíszítős bejegyzéseket nézegetem a legszívesebben. :-)
    Lájkoltalak Mednyánszki Júlia néven és megosztottam a játékot is. (+2)
    Köszönöm a játékot és a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  48. Szia!
    Reni 91 néven követem a blogot.
    Erre lennék kíváncsi: sminkelési technikák.
    Lájkoltalak Renáta Fekete néven és megosztottam nyílvánosan a játékot is.
    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  49. Szia.
    Hát elfelejtettem hogy milyen néven követem a blogomat: vivien.de5@gmail.com e-mail címmel jelentkeztem be :D
    Facebookon: Demeter Vivien néven követtelek be.
    Nemrég találtam rá a blogra, igy visszaolvasgattam, legjobban a tesztek tetszenek, és kiváncsi lennék ilyen praktikákra, tippekre.
    ;)

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    Hagi néven követem a blogod és több sminkes bejegyzést szívesen látnék:) Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )