Follow my blog with Bloglovin

2013. február 17., vasárnap

Hasznos dolgok fillérekért: Ebay 2. Szépségápolás

Ahogy megígértem, folytatom ezt a sorozatot, és remélem ebben a posztban is találtok hasznos termékeket. :)Az első részt ha még nem láttátok ITT megnézhetitek!: )
 A szépségápolás témában is találtam néhány dolgot, amit megmutatok most nektek!Ismét ha valamelyik megtetszik, és megszeretnétek rendelni, akkor a kép alatti névre kattintva máris megtehetitek.

1.Műszempilla. Rengeteg féle-fajta közül tudunk választani.

$ 0.99

$ 1.00

2.Műszempilla applikátor. Ha már a műszempillánál tartunk akkor megemlíteném ezt az eszközt is, amivel könnyen felhelyezhető a műszempilla.

$ 0.99

3.Maszk ecset. 

$ 0.99

4. DIY maszk készítéséhez tartó és egyebek

$ 2.07

4.Mitesszer eltávolitó

$ 0.99

6.Beauty blender: Az essence újdonságai között is megtalálható az ehhez hasonló szivacs. Én egyet már ebből rendeltem, és már kiváncsian várom hogy kipróbálhassam :)

$ 1.40

$ 1.55


7.Smink szivacsok

$ 1.49



8.Smink ecset(ek):Szerintem ezeket nagyon érdemes innen beszerezni, mert szinte minden árkategóriában megtalálhatóak a jobbnál jobb ecsetek Én most természetesen az olcsóbb árkategóriájú termékeket mutatom be.

Lip brush
$ 0.99 / 2 darab

$ 1.47


$ 1.50

$ 1.65 / darab

$ 1.97




8. Szemöldök csipesz LED lámpával

$ 1.81


Nos, ezeket találtam,van rengeteg értelmetlen dolog is ebben a témában, de szerintem ezek igazán hasznos dolgok! : )

A következő részben az idei divat kiegészítőit keresem meg nektek Ebay-en! : )

Ti rendeltetek meg már valamit ezek közül? Vagy megtetszett valamelyik, amit szívesen megrendelnétek? 

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Ez a miteszer eltávolító érdekesnek tűnik... =)

    VálaszTörlés
  2. Én nemrég rendeltem egy beauty blender-t, nagyon remélem, hogy hamarosan megérkezik. Kíváncsi vagyok, mennyivel másabb, mint a sminkszivacs :)

    VálaszTörlés
  3. beauty blendert én is szeretnék majd rendelni :)

    VálaszTörlés
  4. A műszempilla applikátor nem rossz ötlet, úgyis mindig tiszta ragasztó vagyok.:D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )