Follow my blog with Bloglovin

2013. február 6., szerda

Mai smink, outfit

Az ilyen, és ehhez hasonló bejegyzés is régen volt már sajnos. Az oka az, hogy 3hónap szünet után újból  vissza mentem dolgozni, és a 4 órai kelés miatt reggel nem tudok képeket készíteni..:S Meg igazándiból mostanában egy sima egyszerű napi sminket készítek, a hajam általában feltűzöm. Szóval semmi extra.De azért igyekszem nem elhanyagolni ezeket a posztokat,ma délután kattintgattam is néhány képet, amit most meg is mutatok nektek:



A mai sminkem is az egyszerűbb kategóriába sorolható. Az essence cherry blossom girl quattro szemhéjfesték legvilágosabb színét használtam az egész szemhéjamon, és a mélyítővonalban elsatíroztam egy csokoládébarna színt. Ezek a képek már amint írtam délután készültek, a sminkemet kicsit megigazítottam, de kifelejtettem az arcpirosítót, ami lekopott már kissé.A képeken szinte nem is látszik belőle semmi.A számon egy szép rózsaszín essence szájfényt használtam. A hajamat felkötöttem copfba és befontam.Nagyon szeretem így hordani,mert egyszerű, de mutatós frizura szerintem. 

Használt termékek:

Outfit:


Telitalpú cipő: kínai
nadrág, felső, szőrmés mellény, karóra: Tally Weijl

A képek nem lettek a legjobbak, tudom, de nézzétek el nekem, igyekszem majd.


A közeljövőben várható posztok,bejegyzések: Katy kérésére fukszia körömlakkok összehasonlítása (nem felejtettem el: ), új Maybelline hosszantartó rúzs teszt, mostani vásárolgatások eredménye.
 És ezúton szeretném kérdezni tőletek hogy milyen posztokra lennétek kíváncsiak? : ) Irjátok meg nyugodtan!: )

Puszii, Ivett




4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki az a szőrös mellény :) a nadrág színe is tetszik!
    Én most szemöldök mániás lettem, szóval arról mindig szívesen olvasok, hogy ki hogyan csinosítgatja a sajátját :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nem tudom, hogy észre vehető-e de nekem tetováltatva van a szemöldököm, szóval nekem szerencsére nem kell sokat bajlódnom vele, csak igazítgatni rajta néha: )

      Törlés
  2. A nadrág színe valami álom, kész felüdülés a szürkeségben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nagyon meg tetszettek a színes nacik, és már alig várom hogy tavasz legyen és fel vegyem a citromsárga és pasztell rózsaszínűt is! : ) És már kinéztem egy zöld színűt is!: )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )