Follow my blog with Bloglovin

2013. február 3., vasárnap

Mai köröm: türkizkék feldobva csíkokkal és csillámmal





Nagyon rég használtam már ezt a türkizkék lakkot, de ma a kezembe került szerencsére! Ez egy igazi tavaszi szín, és én már személy szerint nagyon várom hogy tavasz legyen! Önmagában is csodás ez a lakk, de én most feldobtam egy kis csillogással és csíkokkal! : )

Használt lakkok: Essence Multi Dimenzion 73 Replay, Essence Crazy Good Times 06 Glitterastic, Rival De Loop Young Brilliant Nails 05 Coconut milk, BYS Matte Mint Green.

Ezzel a manikűrrel jelentkeztem a Dorothy-style blogján található nyereményjátékra, ami a facebookon zajlik, ha szeretnétek rám szavazni akkor ITT megtehetitek.

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett




5 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, úgyhogy fel is iratkoztam :) szívesen fogom olvasgatni a bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
  2. Jajj azt meg elfelejtettem írni, hogy cuki ez a türkiz festés :)

    beautylamourblog.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök hogy tetszik a blog, én is feliratkoztam a tiedre! : ) Láttam, hogy te is a nemrég elindított blogok között vagy, ahogy én is! Várom az újabb bejegyzéseidet,és további sok sikert hozzá! : )

      Törlés
    2. Igen, még új vagyok, köszönöm a jó kívánságokat! Én is hasonlókat kívánok Neked! :)

      Törlés
  3. Cuki lett! =) Tényleg jó kis tavaszi színe van ennek a lakknak. És osztom a véleményed, hogy lehetne már tavasz. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )