Follow my blog with Bloglovin

2013. február 1., péntek

2 szuper nyereményjáték

Két bloggerina nemrég indította el a nyereményjátékát! 


Az Mdollas nails and beauty oldalon sok-sok szépséget lehet nyerni,a két essence trendkiadásból(snow jam és Hugs and kisses), amik Magyarországon tudtommal nem jelentek meg! A jelentkezési határidő nincs kiírva, szóval minél előbb jelentkezzetek, ha szeretnétek nyerni!: )
A nyeremény játékra jelentkezni tudsz ITT





A másik nyereményjátékot Miu indította a The Nail Polish Addiction blogon. Itt nem lehet még tudni a nyereményt, meglepetés lesz, de én biztos vagyok benne hogy egy csodás ajándékot/ajándékokat fog kapni majd a szerencsés nyertes! A jelentkezési határidő február 28-a.
A nyereményjátékra jelentkezni tudsz ITT

Én mindkét helyen jelentkeztem, hátha végre most már egyszer nekem is kedvez a szerencse! :)

Tervezem az én első nyereményjátékomat is, és az 50 követő után el is indítom! :)

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )