Follow my blog with Bloglovin

2013. február 19., kedd

Essence 146 That's what I mint!- teszt

Ma, ahogy ígértem is, bemutatom nektek az essence egyik újdonságát, a That's what I mint névre hallgató 146-os számú körömlakkot. :)



Az üvege már nem újdonság,szerintem már mindenki megszokta. Az ecsete vastag és lapos, ami engem nem igazán zavar, szerintem hozzá lehet szokni, és szinte két mozdulattal ki lehet vele festeni a körmöt. Az üvegcse összesen 8 ml lakkot tartalmaz, ami elég sokáig elég lesz.

1 rétegben

2 rétegben

Felkenve szép menta színe van. Egy rétegben is egész jól fed, viszont két rétegben a tökéletes! : )
A száradási ideje is megfelelő, úgyhogy én megvagyok vele elégedve! : )

Ára: 1.55 Euró

Nos, nektek hogy tetszik? :)

Puszii,Ivett




10 megjegyzés:

  1. Cuki szín! Kell majd tavaszra egy menta lakk. :D Lehet ez lesz az...

    VálaszTörlés
  2. Őt én is kinéztem magamnak, de félek, hogy a tartóssága nem lenne túl jó, valahogy az új szortimentes lakkok hamar lepattogzanak. Alap- és fedőlakk nélkül használtad? Ha igen, majd meg tudnád említeni, mennyit bírt neked? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig használok alap és fedőlakkot. Más színben már próbáltam, úgy nekem 2-3 napot bírt ki! : ) Szerintem sem a legtartósabb lakkok, de én 3 nap után úgyis váltok! :)

      Törlés
  3. Nagyon szép. :) Nekem egy bajom van ezekkel a világos lakkokkal, hogy szerintem nem mutatnak jól a körmeimen, de lehet csak beképzelem. Élőben még nem láttam ezt a lakkot, de remélem hamar ideér a Müllerbe felénk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt régebben a gondom, csak nekem a sötétebb színekkel..de ma már imádom őket, és szívesen használom, igaz a sima fekete lakkot azért kihagyom, de a bordó színeket nagyon szeretem főleg így télen! : )

      Törlés
  4. Jaj de szép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű színe van! Nagyon szeretem ezt a színt.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )