Follow my blog with Bloglovin

2013. február 10., vasárnap

Heti vásárolgatás eredménye

A héten a Rossmannban rengeteg dolog akciós volt. Szinte minden amit kinéztem, vagy amugy is meg akartam vásárolni, tehát adott volt hogy egy picit bevásároljak : )


Bebe young care quick and clear washgel and augen make-up entferner: arctisztító és smink eltávolító egyben. Nagyon kiváncsi vagyok rá, remélem nem csalódok benne: )
Gliss Kur Hair repair hajspray: Régebben használtam már a hozzá való samponnal és balzsammal együtt. Akkor nekem nagyon bevált, most kipróbálom magában is. Szeretem mert nem kell kiöblíteni,és az illata is nagyon jó.
Nivea krémtusfürdők.supreme touch és diamond touch:Nagyon szeretem ezeket a krémtusfürdőket, az egyik újdonság de a diamond touch-ot már használtam. Az illatuk nagyon kellemes. A dove krémtusfürdőmet(amit inkább télen szeretek használni) cserélem le rájuk.
Rival de Loop peel-off maske: Őt már próbáltam, nekem bevált, tesztet is írtam róla ITT megleshetitek, ha még nem olvastátok.
Schaebens Schoko Maske: Őt még nem próbáltam, de a csokoládét imádom,úgyhogy szerintem ez is tetszeni fog. :)

Benéztem az 1 Euro-s boltba is, most nem találtam túl sok újdonságot. 

Fülbevalók: 1 euróért 1 pár is elég lett volna, de rögtön 3-at is kaptam, ez azért jó, ha elhagyom a párját, ami nálam általában előfordul, akkor van utánpótlás:D De úgy gondoltam, hogy az egyik pár megy a nyereményjátékba, így már csak 2 marad:D
Rúzs formájú toll: amikor meg láttam, akkor mondtam hogy ez KELL :D Egyszerűen imádnivaló kis tollacska: )

Nos a múlt héten ezeket szereztem be. Amint látjátok sminktermékeket nem vásároltam, mert nem találtam semmi hűű ez kell terméket, másrészt pedig várom az essence újdonságait, és a trendkiadásokat(snow jam, hugs and kisses), majd azokból szeretnék bevásárolni, addig meg gyűjtögetem rájuk a pénzt :D

Múlt héten mondjuk vásároltam egy rúzst, a Maybelline újdonságát, már azóta többször is teszteltem, és a mai nap folyamán be is szeretném nektek mutatni. : )

Nos, ti használtátok már valamelyik terméket? Van amelyikre esetleg kíváncsiak vagytok?
 Ti mi jót vásárolgattatok a héten?

Kellemes vasárnapi délutánt kívánok nektek csajszik! :)

Puszii, Ivett

2 megjegyzés:

  1. Írnál majd a Bebe arclemosóról? :) Nézegettem, de nem mertem még megvenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,mától el kezdem használni, és hamarosan jön a poszt róla! : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )