Follow my blog with Bloglovin

2013. február 27., szerda

Essence Snow jam-01 Goofy-Blue

Ma a tegnap vásárolt lakkocskámat szeretném nektek bemutatni, ami az essence Snow Jam trend kiadásból való.Sajnos elég késve érkezett meg ez a trendkiadás is ide, de mostanában nem sietnek hozzánk velük, pedig én nagyon várom őket mindig.:) Mikor megláttam ezt a lakkot más blogokon akkor egyből tudtam hogy ez kell, mert annyira gyönyörű! :) A többi lakk nem igazán fogott meg, sem a sminktermékek.
A lakkocska a 01-es számú, és a Goofy-Blue nevet kapta.




Az üvegcse a már a  megszokott, még az ecset is, amit ugyebár írtam, hogy én nagyon szeretem. Összesen 8 ml lakkot tartalmaz, egy darabig elég lesz : )

Na de most lássuk hogyan is teljesít:


1 rétegben

2 rétegben


Amint látjátok, gyönyörű világoskék színű, icipici csillámokkal felturbózva. Egy rétegben is szépen fed, nekem úgy is nagyon tetszett, de két réteggel a színe is sokkal erőteljesebb, és sokkal szebb is! :) Egyszerűen imádom! :) Nagyon gyorsan szárad, ami még egy plusz pont.

Régebben nem igazán kedveltem a kék lakkokat, de most rövid időn belül ez már a harmadik kék színű lakk, amit megvásároltam, szerintem kezdem őket megszeretni, mondjuk egyelőre ennyi elég lesz belőlük . : )


Nektek hogy tetszik? Szeretitek a kék színű körömlakkokat? :)

Puszii, Ivett



5 megjegyzés:

  1. Ez a lakk nekem is megvan.tenyleg szep.en is ugy voltam mint Te.nem jonnek be a kek lakkok.de ez kifejezetten tetszik

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép :) Én alapvetően szeretem a kék lakkokat :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, és egy rétegben is meglepően jó :)

    VálaszTörlés
  4. Szép szín. =) Én most kék lakk mániás vagyok valamiért...

    Ui.: A szóellenőrzést kikapcsolhatnád. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kikapcsoltam, és bocsi, nem gondoltam hogy ennyire zavaró..:S

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )