Follow my blog with Bloglovin

2013. február 18., hétfő

Nemrég szerzett zsákmányok-Haul






Pénteken már nézelődtem az essence állványnál, és láttam hogy már kint sorakoznak az újdonságok. Sajnos nem az összes, mert itt csak 1 állvány van, és mondjuk a stay matte szájfények-amikre nagyon kíváncsi voltam- sajnos nincsenek kitéve, úgyhogy majd otthon fogom közelebbről is megszemlélni őket. Az Fantasia dolgok le voltak akciózva és megvettem belőle az ezüstös szemhéjpúdert, majd nagy örömömre már kint volt a Hugs and kisses trend kiadás is, már nagyon vártam,kíváncsi voltam rá élőben is. Engem a lakkok annyira nem fogtak meg, nem azt mondom hogy nem tetszettek, de nem voltak olyan különlegesek sem. De aztán megnéztem a pink lip tint-et, az nagyon megtetszett, és már repült is a kosaramba:D Majd ma ismét visszatértem a Rosmann-ba, mert pénteken nem volt sok időm nézelődni, és megvettem 2 essence lakkot, az egyik újdonság, szép pasztell szín, a másik pedig egy babakék szín, ami eddig nem nagyon tetszett, de most egyre inkább kezdem megkedvelni a kék színeket! : ) Az 1 Euro-s boltba is benéztem, és találtam néhány gyönyörűséget! : ) Pink neonos fülbevaló és nyaklánc<3 és egy karkötőt! : ) A neonos színek úgy gondolom hogy ebben az évben is divatban lesznek, de ha nem én akkor is szívesen fogom hordani, mert imádom, főleg a kiegészítők terén! :)
 Most pedig egy darabig vissza fogom magam, mert 1 hónap múlva haza látogatok és szeretnék inkább otthon vásárolgatni, bevásárolni! : )

A menta lakkot,és a lip tint-et  holnap megmutatom közelebbről is! : )

Ti vásároltatok már az essence újdonságai közül valamit? Nektek bejönnek a neonos dolgok, kiegészítők?:)

Puszii, Ivett

7 megjegyzés:

  1. az a nyaklánc gyönyörű, nagyon nagyon tetszik, pedig szerintem 1 éve még tuti nem ezt mondtam volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok sok mindennel, hogy elsőre nem tetszik, aztán ahogy egyre többet látom,valahogy beleszerelmesedek:):D

      Törlés
  2. Lip tint nagyon jo illatu de szaritja az ajkakat:-C

    VálaszTörlés
  3. Wow az a nyaklánc csodás! :)
    Kár, hogy itt nálunk nem láttam még sehol sem, pedig tuti, hogy lecsapnék rá... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó dolgokat lehet találni az 1 Euros boltban, ezért mindig benézek, ha arra járok! : )

      Törlés
  4. A nyaklánc csodaszép! Várom már a tesztet nagyon a liptintről, nagyon kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )