Follow my blog with Bloglovin

2013. február 18., hétfő

Mai köröm- Lovely+Essence Pelyheske


A mai manikűrömhöz a Lovely Wonder Nails Nr.5. lakkját használtam. Őt még tavaly nyáron vásároltam. Szép élénk, barackos színe van!. : ) 2 réteget használtam belőle,majd feldobtam az essence közkedvelt pelyheske fedőlakkal: ) Végül kiegészítettem egy virágos körömmatricával!: )

2 rétegben

Az essence pelyheskével

virágos körömmatricával

Nektek hogy tetszik? Ti kedvelitek a lovely lakkokat?: )

Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. cuki lett, én nagyon szeretem a lovely lakkokat, sőt pirosítom is van tőlük, az is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű színe van. :-) Én is szeretem a lakkjaikat, bár még csak párat próbáltam, de nem okoztak csalódást.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a szin, olyan tavaszias-nyárias :) Nekem nincs lovely lakkom, csak egy körömerősitőm :) Egyszer-kétszer direkt lovely lakkot menni vettem, aztán végül valamelyik más márka lakkja jobban megfogott és azt vettem, de tervbe van :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )