Follow my blog with Bloglovin

2013. február 19., kedd

Essence Hugs and Kisses lip tint-teszt

Ma bemutatom az essence Hugs and kisses trend kiadásból vásárolt lip tint-et. Igazából csak ez az egy dolog fogott meg élőben, a többi már nem igazán. De ő szerelem volt első látásra! : )



A termék a 01 Sugar Baby Love nevet kapta, és külsőleg teljesen ugyanaz mint a Stay with me szájfényeké, a mérete is ugyan az, és még az aplikátora is. Nekem személy szerint nem a kedvencem ez a fura alakú, szivacsos applikátor, nem tudom vele mindig szépen felvinni a szájfényt, főleg a sötétebb szájfényeknél okoz nekem gondot. A színe élénk, pink színű, közepesen sűrű állagú, az illata pedig leginkább cukorka vagy rágógumi illatú: ).



A felvitel után szép halvány rózsaszínre színezi a szájat. Én bevallom picit erősebb színre gondoltam, persze két rétegben is próbáltam, akkor valamennyivel erősebb,és élénkebb a színe. A másik dolog, hogy egy picit szárítja a számat, ezért általában előtte bekenem Carmex-el, várok pár percet és utána kenem fel.(Van egy másik lip tint-em is,egy szép bogyószínű,Catrice-es, és neki is az egyik negatív tulajdonsága az, hogy szárítja a számat..lehet hogy én fogom ki őket, de nem tudom lehet hogy mindegyik lip tint-nek ez a negatívuma..:S) A pozitívuma viszont, hogy elég tartós, 3-4 órát bír, és az evés-ivás után sem kopik le.

Az ára: 1.89 Euró

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lip tint-et?

Puszii, Ivett




2 megjegyzés:

  1. nagyon szép, és tetszik a kis tégelye is :)

    VálaszTörlés
  2. Az illata tenyleg finom.sot az ize is jo mert en lenyalogattam:-D nekem full szaraz lett tole a szam :-C sajnalom mert a szine meses

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )