Follow my blog with Bloglovin

2013. február 10., vasárnap

Maybelline Super Stay 14 hours lipstick- teszt

Maybelline Super stay 14 hours lipstick
a teljes kollekció(itt nálunk ha jól emlékszem talán 8 szín volt belőle)

Ma bemutatom nektek a Maybelline egyik új rúzsát, ami itt kint Németországban nemrég jelent meg, nem tudom hogy Magyarországon kapható-e már. Még múlt héten vettem, azóta néhányszor használtam is, és gondoltam, hogy most már megosztom veletek a véleményem ezzel kapcsolatban.

Maybelline Super Stay 14 hours lipstick-
 160 Infinitely Fuchsia





Csomagolás:egyszerű külső, semmi csicsa, egyszerű műanyag.A kupak jól záródik, és a rúzs teljesen visszatekerhető, ami jó pont, mivel nem kell félni hogy a kupak nyomot hagy rajta. A csomagoláson látszik a termék színe, és az alján van fel tüntetve a termék száma és fantázianeve.




A színe vad, élénk, fukszia szín,és eléggé pigmentált.Az illata picit erős, nekem leginkább olyan gyümölcsös, de engem nem zavart.
Bevallom régebben nem mertem ilyen vad-merész színeket használni, mert féltem hogy csúnyán kopik, és akkor 5 percenként a tükrömet keresgéltem volna csak a táskámban, hogy meg nézzem mi is a helyzet a rúzsommal...DE ennél nem kell félni, mert szépen, egyenletesen kopik, ami számomra nagyon tetszik. A 14 órás hatás azért szerintem kicsit túlzás de nekem elég jól bírta olyan 6-7 óra hosszát.Szépen,egyenletesen felvihető a szín,a rúzs állaga elég krémes,és igencsak rátapad a számra, viszont nem nehezíti el,mintha nem is viselnék semmit. Az evés-ivást is jól bírta, nem kopott le sehol, maximum egy kicsit halványodott a színe, de nem észrevehetően. A számat nem szárította,ami nálam igen nagy szó,mert hamar kiszárad a szám sajnos.Igaz nem is éreztem hogy hidratálta volna, de ez nem olyan lényeges. Sminklemosó kendővel könnyedén el tudtam távolítani több óra használat után.
Ára :10 euró

Összességében én meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, úgy érzem hogy sokszor fogom használni. Bevallom először sajnáltam rá a pénz, mert én nem szoktam ennyit költeni a sminktermékekre, inkább az olcsóbb kategóriás termékeket veszem meg. De most már nagyon örülök hogy megvettem, mert szerintem megéri az árát!Nekem bevált! 
Érdemes a többi színt is meglesni, mert én is fél órát álltam az állvány előtt mielőtt dönteni tudtam..gyönyörű színek vannak belőle! :)

(azért még zárójelben elmondanám, hogy mikor nézegettem a boltban a színeket, a kézfejemen próbáltam ki őket.Utána többszöri kézmosás, és még fürdés után is látszódott a rúzs..szóval ez is eléggé meggyőző volt számomra! :)

És így a végére jöjjön egy kép: a mai sminkem, ezzel a csodás rúzzsal:


Nektek hogy tetszik? Mit gondoltok róla?

Puszii, Ivett


8 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem érzem magaménak a rúzsokat, és nem nagyon bírom elviselni a számon. Pedig ennek olyan szép színe van. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sokáig hanyagoltam őket, de most rúzs mániás lettem!: )

      Törlés
  2. Nem hiszem hogy nekem jól állna, de hozzád nagyon illik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi: )Én sem használtam sokáig ilyen erős színeket, de egyszer csak kipróbáltam egyet a kíváncsiság kedvéért, és most nagyon imádom őket! : )

      Törlés
  3. Pont ma neztem ezt.es nem vettem meg:-D
    nagyon szep szine van.tetszik.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csodás nagyon, és nekem bevált. Csak ajánlani tudom!: )

      Törlés
  4. Nagyon szép színe van, és jól áll neked, sajnos nekem csak a halványabb rúzsok állnak jól :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy!: ) Pont volt egy babarózsaszín is ezek között ami nagyon tetszett, nagyon gondolkoztam rajta, hogy azt vegyem meg. Azt a színt nagyon tudom ajánlani, és az sokkal halványabb :) A 110-es számú, ha jól emlékszem. :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )