Follow my blog with Bloglovin

2013. február 3., vasárnap

Szezámmagos csirke recept

Tegnapi alkotásomat mutatom ma be nektek, ami nem más mint a kinai gyorséttermekből is ismert szezámmagos csirke! Most elárulom nektek, hogy imádok sütni, főzni és kipróbálni új recepteket. Leírom én hogyan készítettem el, és ha kedvet kaptatok hozzá, akkor ti is meg tudjátok csinálni ezt az egyébként gyorsan elkészíthető, laktató, finom ételt! :)

Hozzávalók:

-0,5 kg csirkemell
-olaj
A bundához:
-6 ek liszt
-3 ek étkezési keményítő
-1 ek olaj
-1 tojás
-csipet só
-pici víz
-1,5 kk sütőpor
A mázhoz:
-ketchup
-méz
-3-4 ek szezámmag
-chili(erős pista) ez nem fontos, én például kihagytam belőle

Elkészítés:

A csirkemellet csíkokra vágjuk. A bundához a hozzávalókat összekeverjük, egy sűrű masszát kapunk. Ezután elkészítjük a mázat is. A csirkemell csíkokat beleforgatjuk a bundába, és bő, forró olajban kisütjük(pár percig sütjük).Miután kiszedtük az olajból, rögtön mehet is a mázba, beleforgatjuk és kiszedjük egy tálba.Kicsit hagyjuk hűlni és utána tálalhatjuk is, köretként rizst ajánlok hozzál!


Elkészítési ideje mindennel együtt kb fél óra volt! Első próbálkozásra tökéletes lett, szerintem nem is lehet ezt elrontani! : )

Ti szeretitek a kínai kajákat? 

Szeretnétek még több recept ötletet látni a blogon?

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )