Follow my blog with Bloglovin

2013. február 4., hétfő

Flormar körömlakkok

A múlt heti körömlakk gyűjteményem posztomban bemutattam a jelenlegi körömlakkjaimat, és kérdeztem hogy melyik lakkokra vagytok kiváncsiak. Fairyland kérésére bemutatom most ezt a két Flormar lakkot! : )


Először is a lakkok külsejéről: Ahogy látszik a képen is, elég érdekes, hosszúkás kupakja van, de szerintem nem zavaró, max a tárolásban,és rajta van a Flormar felirat is. Az ecsete nem is vékony de nem is vastag, így a kettő között, és  szépen lehet vele lakkozni.A hátoldalán található a neve, vagyis ha annak lehet nevezni, mert fantázia nevet nem kaptak(vagyis lehet hogy csak ezek nem).Az üvegcsében 10 ml körömlakk rejtőzik. 

Ez a két Flormar lakkom van jelenleg, még tavaly novemberben vettem, mikor otthon voltam Magyarban, betértem az  Aréna plázába ahol van egy hatalmas Flormar stand, rengeteg féle-fajta lakkal, elég nagy a választék,(sminktermékeket is árulnak, bár azokat nem nagyon néztem) én fél óráig nézelődtem, mert legszívesebben megvettem volna egyszerre vagy 10-et, de azért annyit nem akartam volna venni, így kiválasztottam ezt a kettőt.Mindkettő a Supershine kollekcióból való, és tele vannak mikrocsillámokkal!: ) Na de nézzük őket közelebbről is meg: 




1 rétegben

2 rétegben

Az első a Supershine Shine and hot perfect polish 04-es számra hallgató, arany mikrocsillámokkal rendelkező élénk, korall színű lakkocska. Látszik a képen is, hogy már 1 rétegben is szépen fed, de kettővel a tökéletes, és akkor a csillámok is jobban látszanak.




1 rétegben

2 rétegben

A második a Supershine Miracle colors U14-es névre hallgató piros körömlakk, szintén rengeteg arany mikrocsillámmal. A karácsonyi időszakban nagyon imádtam,de szívesen fogom hordani bármikor, mert egyszerűen gyönyörű! : ) Ennél a lakknál én szerintem jobban látszanak a csillámok.

A tartósságukról még nem beszéltem. Nos, én nem csalódtam bennük, 3-4 napig simán bírják, kopás nélkül, de lehet hogy még tovább is.(én eddig szoktam fent hagyni egy lakkot) Az áruk ehhez képest pedig elég jó, ha jól emlékszem az egyik 490, a másik 590 Ft-ba került, de azt hiszem az Arénában van akció is ha kettő 490 ft-osat veszel úgy olcsóbb.(Nálam ez ugye nem működött, de a csaj mondta hogy valamennyivel így is kevesebbel oda adja.) Budapesten több helyen is megtaláljátok a Flormar standokat, de most néztem hogy már Szegeden és Kecskeméten is megtalálhatóak! : )

Összességében elégedett vagyok velük, és mikor legközelebb megyek haza, tuti beszerzek még 1-et 2-őt: P Már ki is néztem a 392-es számú holo lakkot, remélem találok majd belőle! : )

Nektek van Flormar lakkotok, vagy sminkterméketek?

Puszii, Ivett








4 megjegyzés:

  1. A holo lakk nekem is nagyon tetszik, jó lenne beszerezni! A képek alapján egy réteggel is elég jól fednek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, kár, hogy felénk nincs Flormar. Na de majd egyszer, ha végre látok, jól betankolok :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek :) Most meggyőztél arról, hogy nekem is kell flomar lakk :)) Én Szegeden már régóta nézegettem őket, de nem tudtam milyen minőségűek lehetnek.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )