Follow my blog with Bloglovin

2013. február 22., péntek

UV fényben világító körömlakkok-teszt

Többen kértétek hogy mutassam meg az Oriflames körömlakkomat közelebbről is, hiszen az egyik tulajdonsága az, hogy az UV fényben világít. Akkor gondoltam, hogy bemutatom a másik ugyanilyen hatású lakkomat is, amit nemrég vásároltam a KIK-ben, egy szép citromsárga színben.

Íme a két tesztelt alany:

Oriflame Veryme Neon 
Uv nail polish

És most egyenként is lássuk őket:


Az első az Oriflames pink színű lakk, amit két rétegben kentem fel, gyorsan szárad, és a tartóssága átlagos. Nem szoktam rendelni az Oriflame-ből de mikor megláttam tavaly nyáron a katalógusban ezt a lakkot és a hozzá való rúzst, ami szintén világít azonnal megrendeltem. Ha jól emlékszem 600-700 ft körül lehetett az ára.

Nos, lássuk milyen is UV lápa alatt:


Szerintem szemmel láthatóan jól működik! :) Szépen világít!: )


A másik tesztalany:


Már említettem, hogy a KIK-ben vásároltam, különösebb márkája nincs. A színe nagyon tetszik, de sajnos a lakk állaga igencsak híg, és emiatt kicsit csíkoz is, de nem vészesen. Őt is két rétegben használtam,tartósságáról nem tudok beszélni, mert még hosszú távon nem teszteltem. Az ára: 1.99 Euró

Lássuk őt is :



A végeredmény mindkettő lakknál szerintem csodás, bár nekem a citromsárga sokkal jobban tetszik! : ) Van még egy fedőlakkom is ami UV fényben világít, de őt nem tudtam tesztelni,mivel otthon hagytam Magyarban.Mondjuk azt nem szeretem annyira, mert 1-2szer próbáltam már és nagyon lassan szárad meg..:S

De ezek a lakkok csodásak szerintem természetes fényben és lámpa alatt is! : ) Szóval nagyon ajánlom őket esetleg partyba, ahol fellelhető UV lámpa, biztos hogy kitűntök majd a tömegből!: )

Nektek hogy tetszik? Van ilyen, vagy ehhez hasonló lakkotok?

Puszii,Ivett







6 megjegyzés:

  1. Nekem csak akkor volt UV fedőm, mikor műkörmöshöz jártam, mindig azt kent a körmömre, meg adott is, hogy legyen otthon tartalékban, nagyon szerettem:)

    VálaszTörlés
  2. tök jók. :)
    nekem világítós lakkjaim vannak. :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen lakkom van de nem jutatta meg el h kiprobaljam :-D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól néznek ki , főleg a sárga

    VálaszTörlés
  5. A sárga UV fényben csodálatos :)

    VálaszTörlés
  6. Szép színe van mind a kettőnek. =)
    Nekem világítós fedőlakkom van. Meg olyan lakkom, ami "világít a discoban"... :D Pedig nincs is ráírva... Egyszer pont azzal volt kifestve a körmöm, de meglepetten konstatáltam, hogy világít a szórakozóhelyen a neon fényben. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )