Follow my blog with Bloglovin

2013. február 24., vasárnap

Do you have a tattoo?

Mára egy személyes témával érkeztem, szerintem a címből már kitaláltátok, hogy a tetoválásokról lesz szó. Manapság igencsak divatos lett a tetoválás, már egyre több ember varrat magára valamit, ennek is tényleg csak a fantázia szab határt.
Szerintem már rájöttetek, de ha mégsem, akkor elárulom, hogy én szeretem a tetoválásokat, szinte oda vagyok értük. De mondjuk én jobban szeretem a kisebb méretű tetkókat, ami szinte az egész hátat elfedi, vagy hasonlók az már nekem túl sok.A kevesebb néha több,és ez a számára  is vonatkozik szerintem, hiába kisebb méretekről van szó. És inkább a fekete színnél tenném le a voksomat, a színes minták, írások nekem nem jönnek annyira be.


Leírok néhány dolgot, amit én fontosnak tartok, így a tetoválásokkal kapcsolatban, ha esetleg nincs még neked, de gondolkozol rajta, vagy tervben van, akkor picit segítek:

-Először is, gondolom már sokszor hallottad, és tudod is, hogy ez egy életre szóló dolog.Oké, tudom, hogy már lézerrel el lehet tüntetni, de szerintem nem éri meg erre alapozni, mert már ahogy hallottam elég fájdalmas, és drága mulatság..
-Ha már eltervezted hogy igenis te szeretnél egy tetoválást, akkor a másik szempont, hogy mi is legyen az. Úgy gondolom, hogy ne hirtelen felindulásból válassz, mert azt lehet hogy hamar megbánod, és már néhány hónap múlva nem is fog tetszeni igazán.
-Szóval tervezd meg előre, hogy mit is szeretnél, és hogy hova, majd aztán vágj csak bele.
-Akármilyen mintát vagy írást, vagy akármit is tervezel, az mindenképpen legyen egyedi, és próbáld meg a te stílusodhoz alakítani, ne pedig azért válaszd azt a mintát, mert a kedvenc sztárodnak is az díszeleg mondjuk a hátán.
-Mostanában nagyon népszerűek lettek az írások, mondatok, angol, arab, kínai vagy más nyelveken. Ez nekem is nagyon tetszik,De mindig ellenőriztesd, hogy pontosan az a jelentése a szónak, a mondatnak, amit szeretnél, és a helyesírás is stimmel-e.Mert ugyebár ha későn jössz rá, akkor már nem lehet kiradírozni, és kijavítani..
-Viszont nekem nagyon nem jönnek be a "szerelmem kezdőbetűje vagy neve" tetkók, én úgy gondolom, hogy hiába gondoljátok azt, hogy ti egy életre együtt maradtok,de sajnos a jövő kiszámíthatatlan, és a szakítás után gondolom nem szeretnéd ha a csípődön egy szívecskében a volt exed kezdőbetűje virítana...
-Nagyon fontos a megfelelő ember is, aki elkészíti majd neked ezt a művet. Mindenképpen szalonban készíttesd, az úgynevezett házi tetoválók nem mindig készítenek, szép, igényes, precíz tetkókat.Persze, van kivétel, de inkább jobb a biztosra menni. Nézd meg az előző munkáit is, hogyan dolgozik,mennyire kreatív, és utána el tudod dönteni, hogy őt választod-e vagy sem.És nem utolsó sorban, ne a pénz alapján dönts, hogy ki mennyiért dolgozik, ne sprórolj ezen, mert olcsó húsnak lehet hogy hí a leve,ha már egy életre szól, akkor legyen az tökéletes! :)


Nos, ezek után mutatok néhány inspirációs képet, ezek nekem mind nagyon bejönnek:




















Háát..nos, igen, jelenleg az írások nekem nagyon tetszenek, szerintem ez észre is vettétek.:)

És végül megmutatom az enyémet is, jelenleg kettő van, de egyszerre csináltattam őket, még a 20. szülinapi ajándékom volt a barátomtól:)<3


És már tervben van a következő, amit mindenképpem a lábfejemre szeretnék, már szinte teljesen elterveztem, hogy mi lesz,és a közeljövőben szeretném is hogy elkészüljön:)

Remélem hogy tudtam nektek picit segíteni, és ah bármi kérdésetek van ezzel kapcsolatban, akkor azt nyugodtan írjátok meg! :)

Nos, nektek van tetoválásotok? Ha nem akkor tervezitek, hogy a közeljövőben készítettek?

Puszii, Ivett



















20 megjegyzés:

  1. Nekem nincsen, deee hamarosan szeretnék egyet a csuklómra :)
    Az összeválogatás nagyon tetszett, mindegyik kép bejön. Egy véleményen vagyunk tetkók terén, nekem is inkább a kicsik, mint a nagy hátat beborítók.
    A képek közül az ötödik valami káprázatos :))

    VálaszTörlés
  2. nekem is két tetoválásom van, ráadásul szintén egy időben készültek. a nyakamnál van egy friendship felirat, ami egy régi barátságnak állít emléket. nagyon csúnyán szakadt meg ez a kapcsolat az akkori legjobb barátnőmmel, de mai napig mosolyogva nézem a tükörben a tetoválásomat és csupa jó és őrült dolgok jutnak eszembe, épp ezért nem bánom, hogy megcsináltattam. alatta, a két lapockám között pedig egy fecskepár és a 68-as szám. igen, tudom, hogy a fecskék ma már eléggé sablonosnak tűnnek, de nekem sokat jelentenek. a két madárka a szüleimet jelképezi, azt, hogy szabad szelleműek és sosem akadályoztak meg semmiben. úgy voltak vele, hogy majd a saját bőrömön megtanulom az élet nagy leckéit, amit ezúton is köszönök nekik :) a 68 pedig a születési évük, mind a ketten 68-ban születtek pár hónap eltéréssel.
    tervezek egy újabb tetoválást is, a "size can't stop me" feliratot. molett vagyok, de ez soha nem akadályozott semmiben és jól érzem magam a bőrömben. a helyét még nem tudom, majd ha kitalálom várok pár hónapot, hogy megbizonyosodjak, hogy tényleg oda akarom-e és ha igen, akkor irány egy szalon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejóó, nagyon tetszik, hogy nem csak magadra tetováltattál valamit, hanem ennek története, és jelentése is van, ami mindig emlékeztet majd valamire:) Nekem az első a horoszkópomat jelenti, (szűz) , alatta a kínai jelek a családot, és a szerelmet/szeretetet, és úgy gondolom hogy ezek az egész életemben meghatározó dolgok lesznek! : ) A következő a lábfejemen egy felirat lesz, ami egy életcélt, vagy motivációt fog jelenteni számomra! :)

      Törlés
  3. Nekem 4van
    1fekete es 3 szines.azert aki tetkot csinaltat ne arra gondoljon h eltuntetheto:-D meg a lezer sem 100%
    Nekem a kov.felirat lesz.latin.
    Az angol feliratok nem tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elfelejtettem a labfej bekakilos.nekem nagyon fajt......

      Törlés
    2. Ajjaj..amugy gondoltam, hogy ott elég fájdalmas, de remélem hogy valahogy majd csak kibírom..:S :)

      Törlés
  4. Nekem nincs és nem is szeretnék, 70-80 évesen (már ha megérem) nem hiszem, hogy jól mutatna. Másokon viszont szívesen elnézegetem, tetszenek. De én tuti nem vágnék bele egy ilyen életre tartó átalakításba. Arról nem is beszélve hogy szerintem 5 perc után elájulnék a székben a köldök pirszinges tapasztalatom után. :D Ha egyszer mégis erre vetemednék, akkor tuti olyan helyre varratnék, amit ruhával el tudok takarni még nyáron is, és csak valami picit. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki varrat nem erdekli milyen lesz nyolcvan evesen hidd el.a tetko nem takarasra keszul hanem h mutogasd:-)
      meg annyira nem fajdalmas.vannak helyek ahol faj ez teny de a legtobb helyen siman kibirhato.

      Törlés
    2. Én a köldök pirszingem sem mutogatom. Amióta megvan nem hordok rövid felsőket. =) Ha én akármit is varratnék magamra, akkor azt nem azért tenném, hogy mutogassam, hanem hogy nekem tetszen. =)
      Én nem is a fájdalomtól félek, a pirszing sem fájt és mégis elájultam utána. :D A szervezetem nem szereti ha szurkálják úgy tűnik... =) Vagy a vérnyomással van baj ha megszúrnak.

      Törlés
  5. Eltuntek a kommenteim.
    Nekem 4 van az otodik tervben.nekem az angol szovegek nem tetszenek.amit en szeretnek az latin.o lesz a kov tetkom.
    Labfejen nagyon faj en kikeszultem tole annak ellenere h jol birom a fajdalmat.a tobbit meg sem ereztem:-)

    VálaszTörlés
  6. Én nem szeretnék, de máson tetszenek. Főleg a madaras minták és a kisebb feliratok jönnek be :) A japán, kinai jeleknél viszont tényleg vigyázni kell mit irat az ember, mert ha 1-2 vonalat máshogy húz a tetováló, nagyon vicces dolgok jöhetnek ki :) Persze tudom, kevesen értik, és az esztétikai értéke a lényeg, de az ember mégsem szivesen járkál olyan tetkóval ami pl. a "gonosz sárkány" helyett a "gonosz vizesést" jelenti...

    A te tetoválásaid nagyon szépek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, régebben én is úgy voltam vele, hogy másokon tetszik, de magamon inkább ne, majd egyszer csak megváltozott a véleményem, és végül rászántam magam! :)

      Törlés
  7. Én egy masnit szeretnék hátul a nyakamra. :)

    VálaszTörlés
  8. Én pedig a 18. szülinapomra szeretnék a bal csuklómra egy színes, cseresznyét. Semmi kacifántosat, csak egy kb. 10 centis cseresznyét. Ennek az a története, hogy az oviban az volt jelem :D Igen,mindenki furcsállja, hogy hát miért, mert pl. másnak locsoló volt, még se varratja azt magára :D De én úgy érzem hogy ennek a kis gyümölcsnek van valami "életadó" ereje :D

    Egy másik terv, pedig egy szép, királykék pillangó lenne a tarkómra. Viszont ezt csak akkor szeretném, ha elértem álmaimat, és minden a helyén lesz :) Kb. 25-30 évesen szeretném ezt, de hát az idő kiszámíthatatlan, úgyhogy lehet 50 évesen lesz ez xDD

    Illetveeee.. :D Egy szimbólumot is szeretnék az öcsémmel, de ezt majd mi ketten fogjuk kitalálni h milyen szimbólum, úgyhogy az még várat magára :)

    Egyenlőre ennyi :D Áprilisban leszek 17, úgyhogy még egy év.. és cseresznyeee :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó tervek, a cseresznye szerintem nagyon cuki, nekem szék volt a jelem(nem ér röhögni:D) azt nem szívesen varratnám magamra:D
      Aztán majd jövőre várom a képet róla;)

      Törlés
  9. Nekem nagyon tetszenek a tieid!!*-* Én is szeretnék majd a tarkómra egy végtelen jelet a gyűrűs ujjam oldalára egy hope feliratot,a kézfejemre egy keresztet (a kézfejet úgy értem h a mutató ujjam felé) és a csuklómra egy:never give up feliratot :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem a tetkóid nagyon tetszenek*-* Én is szeretnék majd a tarkómra egy végtelen jelet,a csuklómra egy 'never give up' feliratot,a gyűrűs ujjam oldalára egy 'hope' feliratot,a kézfejemre(kézfejet úgy értem hogy a mutató ujjam fölé)egy keresztet, de háát ebből nem tudom mi fog megvalósulni..:) És még 1 kérdés:fájt amikor csinálták a tekóidat?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      wow..szuper ötletek, a csuklómra én is terveztem hogy készíttetek valamit, de inkább meggondoltam. Majd ha valamelyik elkészül, akkor várom a képet róla :)
      Nos, nem mondanám hogy fájt volna,néhány helyen azért éreztem,de volt amikor inkább csikizett. De attól is függ,hogy hova készítteted,mert vannak olyan helyek ahol bizony fájhat, de ez emberfüggő is..:)
      De a fájdalomtól ne félj,mert én is nagyon be voltam parázva de nem volt értelme..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )