Follow my blog with Bloglovin

2013. február 21., csütörtök

Frizuratippek:Fonás-step by step

Nekem személy szerint nagyon tetszik ez a stílus, és manapság már rengeteg féle fonás létezik, tényleg már csak a fantázia szab határt. Vannak könnyebben elkészíthető, és igen nehézkes(lehet hogy csak számomra)fonások is. Szerintem nagyon mutatós viselet, és manapság igen divatos is! :)
Ma megmutatok néhány fajtát belőle, a képeken pedig láthatjátok hogyan készül, így ti is el tudjátok készíteni, ha kedvet kaptatok hozzá:













És a végére jöjjön pár inspirációs kép is:









A következő részben különböző kontyokat fogok bemutatni! : )

Nos, Ti szeretitek befonva hordani a hajatokat? : )

Puszii, Ivett






















4 megjegyzés:

  1. èn csak akkor fonom be a hajam,amikor motorral megyunk kiràndulni.amugy nem szeretem a fonott hajat.

    VálaszTörlés
  2. Én nyáron nyaralás közben fontam be barkettába többször a hajamat, mert így jött szét a copf és nem volt vele bajom... =) De az ilyen hajkölteményekhez az enyém túl rövid... :S

    VálaszTörlés
  3. én a strandon mindig oldalra fonott hajjal vagyok :) szeretem úgy hordani, de nagyon tetszenek ezek a fonások, amiket mutattál csak sajnos nem vagyok elég ügyes ezekhez és türelmem sincsen :( pedig nagyon nagyon tetszenek

    VálaszTörlés
  4. Jézusom!!! Hát ebből ki kell próbálnom majd egy párat!! Köszi!:)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )