Follow my blog with Bloglovin

2013. február 8., péntek

Fukszia lakkok-összehasonlítás

Ma bemutatok néhány lakkot, Katy kérésére összehasonlítottam a fukszia lakkjaimat.Bár én ezeket inkább pinknek nevezem. A körömlakkokat margarétára festettem, 2 réteget használtam mindegyiknél. Nem is húzom tovább a szót, jöjjenek a képek:


2 rétegben


Most lássuk őket egyenként, mindegyiket néhány szóval jellemeztem, igazából ami elsőnek eszembe jutott róluk:



Essence Colour and go 09 Ultimate pink.: Talán ez volt az első merész, vad színű lakkom. Ez már a második üveg, amit használok belőle. Még a régi üvegcsében van,azt hiszem akkor vettem pont mikor lecserélték az üvegüket ezeknek a lakkoknak. Én imádom, egy rétegben is szépen fed. 



Oriflame very me neon Pink: Még tavaly vásároltam ezt a lakkot, ami elvileg Uv fényben világít.Eddig  egyszer próbáltam ki ,de a party-ban szerintem nem volt elég erős a neon, szóval akkor nem világított.Hamarosan kipróbálom az Uv lámpám alatt is közvetlen Uv fénynél, és ha valakit érdekel, akkor írok majd róla tesztet is.



Kallos cosmetics 202: Ez a lakk már szerintem több éves, és igen az alján van már. A kupakja nekem nem igazán jött be, kicsit kényelmetlen, és a másik negatívum amit tapasztaltam, hogy az ecsete elég rövid, mikor már a felénél volt a lakk benne, akkor is elég nehezen tudtam belemártani az ecsetet, most meg már szinte lehetetlen.



Technik Party Brights: Ezt a márkájú lakkot- először itt kint az 1 Eurós boltban láttam, ma már 3 darabom is van belőle. Ezek mind limitált kiadású darabok, és ritkán találkozom velük a boltban. De mindegyik kiadás többfajta, és különleges lakkot rejt, és ki kell fogni őket időben, mert nagyon hamar elkapkodják őket. Ezt a színt még nem sokszor használtam, de annyit el tudok mondani róla hogy a fedése jó, és a tartóssága átlagos.


Catrice 850 Aretha's R.E.S.P.I.N.K: A tavaly megújult lakkok piacra dobása idején vettem meg ezt a szépséget. Az új ecset nekem bejött, szépen lehet vele dolgozni. Nyáron sokat használtam, igazán szép színe van, és a tartóssága is igazán jó.

Nos, így összegzésképpen elmondanám, hogy nem is gondoltam, és nem is vettem észre hogy ennek az 5 körömlakknak ennyire szinte egyforma színe van. A kedvencem belőlük az essence és a catrice pink színek. : )

Nos, melyik szerintetek a  legszebb? Nektek megvan közülük valamelyik?

Puszii, Ivett


8 megjegyzés:

  1. Catrice tetszik
    az uv alatt vilagitosrol johet a teszt:-)

    VálaszTörlés
  2. A catrice és az essence a nyerő nálam :) és engem is érdekelne az uv-s lakkról teszt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,nekem is azok tetszenek a legjobban! És hamarosan jövök a teszttel! :)

      Törlés
  3. Köszi a tesztet! :-) Nekem az Essence és a Catrice tetszik legjobban. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen!: ) Nekem is azok tetszenek a legjobban!: )

      Törlés
  4. Hmm, azt hittem én vagyok színvak, hogy szinte tök egyformának látom ezeket a lakkokat... De megnyugodtam, hogy Te is. :D Imádom ezt az árnyalatot. Nekem a Moyra 56-osom ilyesmi szín. =)
    Kihasználsz ennyi egyforma színű lakkot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elég fura, de ha nem készítem el ezt a tesztet, akkor észre sem veszem ezt a nagy hasonlóságot köztük. Szerintem lassacskán elfogyasztom majd őket, mert mostanság ez a kedvenc színem, és abból ugyebár sosem elég..:D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )